Rotterdam Incorporated 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

JooGhum

MF veteraan
2 sep 2005
2.912
1
incorporated3.jpg


aangezien de vorige topics;
Rotterdam Incorporated en
Rotterdam Incorporated 2 vol zijn, kunnen we hier weer verder...



in de planning

omdat een beetje concurrentie nooit kwaad kan maar liefst 2 ritten in de planning door/over de Zeeuwsche (w)eilanden...
die (w) is voor speciaal voor onze grashapper: JiP-ster O-)




R'dam Inc. 'Zeezichttoer'

walacra.gif

graphic by TingTing
spacer.gif
'TingTing' heeft een variant op onderstaande rit in gedachte die ons over de eilanden terug naar Rotterdam voert i.p.v. naar Bergen op Zoom.

datum:
16 maart
spacer.gif
bij slecht weer wordt de rit verzet naar 23 maart
startpunt: McDonalds Roosendaal
starttijd: 10.30 uur

bikers:

  • TingTing
  • Oude Brikker
  • ufootje
  • suzi1500
  • Aad900
  • Bakfiets
  • The Nighthawk
  • __MeNTal__
  • mover
  • john shaft
  • edd
  • JiP-ster
  • Bloemm
  • cb400fbrik
  • wslyyy
  • Snake II
  • Kalimero
  • lilanie
  • ...
  • JooGhum

en omdat plaatjes de voorpret alleen maar doen toenemen;

full


full


full


full






De Rotterdam Inc. 'Zeeland ad-hoc' rit

adhoc.jpg


'vindtieleuk' heeft nog een mooie route klaar liggen - door het altijd weer gezellige Zeeland - om (de naam zegt het al) ad-hoc te kunnen gaan rijden bij mooi weer...

datum: ergens in april/mei





Als één van jullie zich geroepen voelt om een ritje te organiseren, een mooie (GPS)route met ons te delen of ad-hoc een stuk wil gaan rijden dan moet je dat vanzelfsprekend even in het topic melden.

:] :W
 
Laatst bewerkt:
We gaan gewoon door! Voor de OBT-rijders: veel plezier in het Limburgse land. Voor de achterblijvers: Even het weer voor zondag in de gaten houden, want ik heb van de week al genoeg regen op m'n bast gehad.
Morgenavond maar even checken en besluiten wat te doen.
CU
Peter 8-)
 
Goed idee Peter, mijn Freewind heeft tot heden ook veel regen gezien :X
We houden de zaak in de gaten 8-)

:W
Aad
 
@ Bloemm, ja dat Freewind topic had ik al een tijdje in de gaten, maar dat heb je inmiddels ook gezien :} Ondanks de regen heb ik er deze week elke dag op gereden en hij gaat me steeds meer bevallen *O*
 
Open ik deel 2, zie ik een slotje.... huh :?

Zitten we dan al aan 2500 posts..... zal toch nie ..... jawel téring *O*

Je suis present :W

Ow.... JooGHum.... dat linkie van Kofferrek *de moddereter ;) over flooden, ik voel me ook een beetje schuldig... :o

@ Jooghum: User Policy: Topics 'flooden'

bij deze een waarschuwing.


Ik wist niet dat je de laatste 10 reacties niet af mocht tellen O-)

Maar huree huree deel dree *D
 
Laatst bewerkt:
:? Wat een drukte om nix :N

Lees ik in verschillende topics dat de Moderaters er op aan dringen een nieuw topic te openen zodra de magische 2500 posts zijn gepaseerd, denk ik een beetje behulpzaam te zijn door, godbeterhet 20 posts voor het magische getal, alvast een beetje mee te denken is het nog niet goed :?

Vertel me maar wat jullie hier willen |(

Krijg hiermee alleen maar bevestigd dat ik niet voor niks mijn donateurschap vorige maand door een ander geintje heb laten verlopen -O-

Heb toen de stickers nog wel op m'n brommers laten zitten maar ik denk dat ik vanmiddag maar een beetje ga zitten peuteren :W

Jammer
 
Hey Allen Welkom Op Deel Drie. :W

Ik las in deel 2 iets over dit weekend te gaan rijden, eerst zaterdag en toen zondag.
Wordt er vanmiddag nog iemand rijden ? Ik heb morgen geen tijd dus...

Maandag 2 juli is er op zandvoort een endurance race van 4 uur voor motoren. Gaat er nog iemand heen ? Ik ben er in ieder geval.
 
:? Wat een drukte om nix :N
Dus ook gewoon voorbij laten gaan als nix, geen stickers eraf peuteren etc.
Gewoon die duffe en relaxte dertiger blijven. :j ;) :+

En kofferrek doet gewoon zijn welkome vrijwilligerswerk. *O*
Alleen bij de volgende flooder even ook wat relaxter koffer.
Regiotopics zijn alweer wat anders dan de rest van MF. :) :P :+

Verder game on, en gefeliciteerd allemaal met nummertje 3 van Rotterdam Incorporated. 8-)
 
Hey Allen Welkom Op Deel Drie. :W

Ik las in deel 2 iets over dit weekend te gaan rijden, eerst zaterdag en toen zondag.
Wordt er vanmiddag nog iemand rijden ? Ik heb morgen geen tijd dus...

Maandag 2 juli is er op zandvoort een endurance race van 4 uur voor motoren. Gaat er nog iemand heen ? Ik ben er in ieder geval.

Ik ben gelukkig weer back on wheels *O*
Ik ga straks nog wel een stuk rijden, maar weet nog niet precies hoe laat etc.

Zo'n endurance race is gaaf, 2 jaar terug naar de 4 uurs race geweest op Assen. Veel plezier *O*

:W
Aad
 
Hey Allen Welkom Op Deel Drie. :W

Ik las in deel 2 iets over dit weekend te gaan rijden, eerst zaterdag en toen zondag.
Wordt er vanmiddag nog iemand rijden ? Ik heb morgen geen tijd dus...

Maandag 2 juli is er op zandvoort een endurance race van 4 uur voor motoren. Gaat er nog iemand heen ? Ik ben er in ieder geval.

Ik was van plan om vandaag wat te gaan toeren, ware het niet dat ik gisteren iets teveel biertjes heb genuttigd en daar nu de downside van ondervind....
 
ben nog van slag B|
zit te quoten i.p.v. te editen |( ;)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren het brik opgehaald bij de lassert, en ik kan weer even vooruit! De collector is weer wat opgelapt maar heeft zeker geen eeuwigheid meer te gaan. Denk dus niet dat er nog heel veel energie in de Rad zal worden gestoken -O-

Vanmorgen ook gelijk maar even de mooi-weer-brommert weer een keertje uitgelaten en er mee langs de Motorkelder gegaan om samen met Rien te kijken of we het mistery van het busje konden oplossen :?

Na het zien van het busje was ie gelijk redelijk overtuigd dat die niet van m'n Duc kon zijn, hebben de bus daarna nog even goed ontvet om te kijken of er aan de hand van loopsporen nog iets viel te ontdekken

full


en toen was ie helemaal overtuigd, slijtsporen in die richting zijn niet echt te verklaren :?

Toch nog maar even de brommer op de brug gezet en er samen even naar gekeken, maar inderdaad niks kunnen vinden...

Rien's advies... 'Ga er nu maar een tripje naar Griekenland mee maken, wie weet pik je dan een mooie bout op die erin past' :z

Beide brommers zijn er dus weer klaar voor *O*
Morgen eerst maar weer eens met het brik op OBT :]
 
Laatst bewerkt:
:? Wat een drukte om nix :N

Lees ik in verschillende topics dat de Moderaters er op aan dringen een nieuw topic te openen zodra de magische 2500 posts zijn gepaseerd, denk ik een beetje behulpzaam te zijn door, godbeterhet 20 posts voor het magische getal, alvast een beetje mee te denken is het nog niet goed :?

Vertel me maar wat jullie hier willen |(

Krijg hiermee alleen maar bevestigd dat ik niet voor niks mijn donateurschap vorige maand door een ander geintje heb laten verlopen -O-

Heb toen de stickers nog wel op m'n brommers laten zitten maar ik denk dat ik vanmiddag maar een beetje ga zitten peuteren :W

Jammer

Het peuteren is gelukt.

Het enige dat ik hier nog bij hou is idd Rotterdam Inc en de OBT, voor de rest vermaken we ( aantal bekende OBTérs) op een ander Forum.
 
Hey Allen Welkom Op Deel Drie. :W

Ik las in deel 2 iets over dit weekend te gaan rijden, eerst zaterdag en toen zondag.
Wordt er vanmiddag nog iemand rijden ? Ik heb morgen geen tijd dus...

Maandag 2 juli is er op zandvoort een endurance race van 4 uur voor motoren. Gaat er nog iemand heen ? Ik ben er in ieder geval.

Mag maandag de hele dag in het Ara hotel aanwezig zijn om een verslag van een vergadering te maken. Enige voordeel er aan is dat ik om half acht mijn bed uit kan rollen en dan nog steeds om 08.0 uur in het Ara ben. Je wil niet weten wat er hier in de gang aan aparatuur en papierzooi staat....

Have a nice weekeind you all
 
Hey Allen Welkom Op Deel Drie. :W

Ik las in deel 2 iets over dit weekend te gaan rijden, eerst zaterdag en toen zondag.
Wordt er vanmiddag nog iemand rijden ? Ik heb morgen geen tijd dus...

Maandag 2 juli is er op zandvoort een endurance race van 4 uur voor motoren. Gaat er nog iemand heen ? Ik ben er in ieder geval.

Als het weer het toe laat ga ik vrijdagmiddag al naar Zandvoort om 's avonds met wat oude bekenden een vrijrij-sessie van de MAC bij te wonen. Moet ik natuurlijk wel eerst even lid worden. ;)

Ik zal opletten. Ben jij op de motor?
 
Als het weer het toe laat ga ik vrijdagmiddag al naar Zandvoort om 's avonds met wat oude bekenden een vrijrij-sessie van de MAC bij te wonen. Moet ik natuurlijk wel eerst even lid worden. ;)

Ik zal opletten. Ben jij op de motor?

Denk dat ie bedoelt dat ie moet vlaggen
 
Ben naar de TT-van Assen geweest *O*
Vrijdag vertrokken en gisteravond weer thuis, wat was het geweldig zeg :}
Volgend jaar ben ik er weer bij *O*
En dat geluid wat die machine's produceren :9~ :9~ :9~ :9~ (wil ik ook) :P

Tot laterzzz :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan