Lidl supports bikers: Vaccuum fotostatief

Dat ding...

  • werkt

    Stemmen: 5 6,7%
  • is een verspilling van je zuurverdiende centjes

    Stemmen: 8 10,7%
  • kan de trillingen niet compenseren

    Stemmen: 18 24,0%
  • gaat bij 120 z'n eigen weg zoeken

    Stemmen: 30 40,0%
  • word een verkoopsucces

    Stemmen: 14 18,7%

  • Totaal aantal stemmers
    75
Status
Niet open voor verdere reacties.

grimmklot

MF veteraan
12 apr 2007
1.081
0
Onze grote vrienden hebben weer een aanbieding waar mijn motorhart harder van gaat kloppen. Het lijkt mij namelijk leuk om met een tankcam filmpjes te maken...zie het alleen niet in om daar honderden euro's aan te spenderen. De Lidl komt met een statief, die met vaccuum bevestigd word....voor nog geen 4 piek!

De vraag is alleen, zou dit werken?

edit: Op veler aanvraag een fotoje :+
07_2437_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
misschien een fotootje om het iets duidelijker te maken?
is het dan de bedoeling dat je je handycam met dat statief op je tank plakt?
 
wat past die foto mooi in de MF layout!
on topic: ik zou me toch voor kunnen stellen dat ie in de luwte van de kuip wel zou kunnen werken....
 
Bij de kijkshop hebben ze dit statiefje ook.

Ik heb hem reeds gekocht en opzich zuig het goed van op mijn tank.
Ik wil hem nog wel met een extra bindertje (dun touwtje of zo) van zetten op de tank.
 
Dat is makkelijk. Elke camera heeft zo'n gaatje met draad. Dat is standaard. Dus je kan hem heel gemakkelijk erop 'schroeven'.
 
Ik vraag me af of het (kogel?)scharnierpunt te fixeren is. Ik kan me voorstellen dat dat de krachten bij hard optrekken en remmen niet aan kan, wat dus resulteert in mooie luchtopnames of een close-up van de tank.
 
Laatst bewerkt:
ik denk wel dat het werkt, zon zuignap (mits goeie kwaliteit en goed bevestigd) zit echt muurvast
 
wij hebben het zelfde soort systeem voor de navigatie inn de auto, maar die lazert er om de haveklap af.
maar idd misschien met wat extra bevestiging
 
waar ik bang voor ben zijn trillingen. Als je zo´n ding rechtstreeks op de tank plakt, dat ´ie dan met de resonantie van de motor mee gaat trillen. En je dus schokkerige beelden krijgt.
 
Ons navigatie 'zuiger' systeem is er echt nog nooit afgelazerd? En zit al een half jaar erop. Lijkt me wel te werken, alleen, zoals maddox zegt, dat kogel systeem..
 
Waar hebben we het over.... "nog geen 4 piek" :?

Dus zo zegguh, gewoon kopen en proberen. dan rij je maar een keer een avond wat rustiger aan, scheld je weer bijna 4euro aan bezine. EN de tijd dat je hier naar het beeldscherm zit te teuren naar reactie ben je het geld in tijd alweer kwijt, tenminste dat zal mn baas zeggen als die hier achterkomt :9 : O-)
 
Hop.. duidelijk zo even langs de Lidl en vanavond even uitproberen :+
En wat betreft de trillingen: zo'n tankstandaardding zit toch ook rechtstreeks op de fiets of mis ik iets ? Heb nog nooit een schokdemper oid op die dingen gezien ? :)
 
jups, dat geld voor mijn baas dus ook.,..ik bekijk het anders! De tijd die ik hieraan besteed, verdien ik dat ding bij elkaar :D
 
Waar hebben we het over.... "nog geen 4 piek" :?

Dus zo zegguh, gewoon kopen en proberen. dan rij je maar een keer een avond wat rustiger aan, scheld je weer bijna 4euro aan bezine. EN de tijd dat je hier naar het beeldscherm zit te teuren naar reactie ben je het geld in tijd alweer kwijt, tenminste dat zal mn baas zeggen als die hier achterkomt :9 : O-)
heb jij een báás? :+
honden hebben een baas
 
Laatst bewerkt:
Hop.. duidelijk zo even langs de Lidl en vanavond even uitproberen :+
En wat betreft de trillingen: zo'n tankstandaardding zit toch ook rechtstreeks op de fiets of mis ik iets ? Heb nog nooit een schokdemper oid op die dingen gezien ? :)


het is pas vanaf maandag de 10e beschikbaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan