Biker tref

dirkzelf

Die hard MF'er
19 sep 2019
473
137
Waar zijn in Nederland plaatsen waar motorrijders casual samenkomen, zoals bij restaurants, parkings, campings etc, of doen we daar in NL niet aan?
 
Ik weet niet zeker of dit is wat ik zocht. Het lijken me eerder plekken waar je op een rit wat gaat nuttigen of even uitrust, en ik zie ook nergens bijstaan wanneer dat dan is, of op welke dagen/data .....

ik zoek echt plaatsen waar motorrijders echt voor de motoren en mederijders samenkomen om te praten, bewonderen, foto's te maken e.d., zeg maar vanzelf ontstane shows van motoren en e.v.t. auto's. Bijvoorbeeld elke eerste zondag vd maand of zo.

Zo heb he bijvoorbeeld een bikertreff in Gildehaus, net over de grens bij Oldenzaal / de Lutte


Maar liefst elke zondag volgens het commentaar..... "Jeden Sonntag , das Motorradtreffen an der Ostmühle in Gildehaus Nähe Bad Bentheim (Münsterland). Auch Viele Biker aus Holland sind immer mit dabei"
 
Is nu daar aan de gang……

Verderop auto’s in Bad Bentheim maar ik weet niet welke zondag vd maand dat is.
 
Waar zijn in Nederland plaatsen waar motorrijders casual samenkomen, zoals bij restaurants, parkings, campings etc, of doen we daar in NL niet aan?
Je bedoelt zoiets als de bike nights/days die ze bij veel landelijk gelegen pubs hebben in de UK? Elke 1e zondag vd maand (om maar wat te noemen) rondhangen en dom lullen op de parking van een kroeg.
Dat heb ik hier eigenlijk nog nooit gezien.
 
Precies, dat ja. Lekker dom l@llen..... Ik dacht 't al, maar ja...
 
het is niet echt behelpen hier op de oprit... Alleen heeft de VFR plaats gemaakt voor een RT
AIL4fc8OR4RvdZ5zzbNlj9OmEZFPDOGfxzYg7M0zzLdwkxxsaqYI_l6FYkkIp40Ekc6M9Bxa843crahVfs0I2mjf-YqnVvggEGPBzvIV4W00yy8E-Uwba8GvWOhsMKXR0Znzvc9HsH6tmXHoWw3G3CiiBxd7ug=w1253-h940-s-no


En dan word de oprit zeer regelmatig aangevuld met een R1, Virago 700, nog een Virago 1100, R1200RT, Aprilia Falco, Deauville, f800gt, ktm 990smt, hornet, en dan vergeet ik er vast nog wel wat
 
Waar blijf je dan?

je kan maar met een motor tegelijk komen, dus dan word het 25%
1 extra motor is 33% van het al aanwezige saldo van 3. Het is wel 25% van het totaal van 4 natuurlijk, maar daar had ik 't niet over.... Ik had 't over een toename van 33%. Jij hebt 't over marge, dat is iets anders dan winst. Maar 't is maar een detail.
 
1 extra motor is 33% van het al aanwezige saldo van 3. Het is wel 25% van het totaal van 4 natuurlijk, maar daar had ik 't niet over.... Ik had 't over een toename van 33%. Jij hebt 't over marge, dat is iets anders dan winst. Maar 't is maar een detail.
_O- heel scherp weer...
 
Wel al ooit op een motortreffen geweest?
Meestal op zaterdag arriveren, entree betalen, tentje prikken, de hele avond dom lullen en 🍺zuipen (regelmatig inbegrepen bij entree) bij kampvuur🔥. Lam je ⛺ in rollen. Zondag wakker worden, ontbijten, pleite.
Entree betalen….. :? Gildehaus is gratis en vele andere daar ook.…_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan