Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel erg kort. Wij gaan dit jaar ook naar Italie. Bijna 1200 kilometer binnendoor, moet in 3 of 4 dagen te doen zijn. Maar ik ga toch om te rijden, dus waarom dan niet al aan de gens beginnen ;)
Ja dat is prima te doen, maar wij wilde onze tijd voornamelijk in de bergen doorbrengen. Dus gekozen om er zo snel mogelijk heen te gaan en terug ;)
 
Pistes zagen er mooi uit. Waren net 3 weken dicht, maar nog behoorlijk veel sneeuw. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met auto's zit daarzo. Waren wel van die toegangspoorten bovenop de berg voor je het dorp in gaat. Maar aangezien alles gesloten was hebben ze niets of niemand gezien daar :P Lekker rustig :]

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was het uitzicht van ons balkon in Serfaus. Echt super :}
Zat die midgetgolfbaan nog in het midden van het dorp? En dan had je daar ergens tegenover een ijsboer die heerlijk schepijs had :9
 
Zat die midgetgolfbaan nog in het midden van het dorp? En dan had je daar ergens tegenover een ijsboer die heerlijk schepijs had :9
Heb niets van het dorp gezien, kwamen er alleen om te ontbijten en te slapen. Daarna meteen de motor op en lekker sturen in de omgeving :] Alles was dicht, dus ook niet echt de moeite gedaan om het dorp te verkennen ;)
 
Foto-DRYWHQCI.jpg



Ook zo'n mooie.
 
Nog een gooise malloot meld zich. En nee ik heb nog geen keuze gemaakt voor motor en zit sterk te twijfelen tussen een GSX-R 600 of een YZF R6, beide van na 2004. Zal het tot die tijd (wanneer ik mn roze pasje heb) moeten doen met mn pa's FJ1200.
 
@Michel85, Was je bij hotel di Mario in Tenna? Aan de overkant van Lago di Caldonazzo zie je een kleine schiereiland (puntje). Daar ben ik vaak te vinden op de camping.

Ook een leuke weggetje genomen via Levico Terme naar boven?
 
Nog een gooise malloot meld zich. En nee ik heb nog geen keuze gemaakt voor motor en zit sterk te twijfelen tussen een GSX-R 600 of een YZF R6, beide van na 2004. Zal het tot die tijd (wanneer ik mn roze pasje heb) moeten doen met mn pa's FJ1200.
Welkom hier :) Beetje versterking van ons team is nooit verkeerd!

Beide erg leuke fietsen trouwens. Proefrijden en je keus is zo gemaakt :Y
 
Zou dit iets zijn? http://link.marktplaats.nl/165383518


Vind 'm nogal stevig geprijsd voor een 10 jaar oude fiets en of de tekst allemaal klopt?????????
iet er wel goed uit als het waar is?


Twijfel, twijfel, twijfel -O-



scre80765sz4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou dit iets zijn? http://link.marktplaats.nl/165383518


Vind 'm nogal stevig geprijsd voor een 10 jaar oude fiets en of de tekst allemaal klopt?????????
iet er wel goed uit als het waar is?


Twijfel, twijfel, twijfel -O-



[afbeelding]

als het waar is wat hij zegt, dan snap ik dat hij de fiets voor zo'n prijs verkoopt.
Maarja, of het klopt.... dan zou je inderdaad zelf moeten kijken. Zowel naar de fiets als de eigenaar :+
 
Zou dit iets zijn? http://link.marktplaats.nl/165383518


Vind 'm nogal stevig geprijsd voor een 10 jaar oude fiets en of de tekst allemaal klopt?????????
iet er wel goed uit als het waar is?


Twijfel, twijfel, twijfel -O-



[afbeelding]

Mijn 98-er blade is voor 4600 van de hand gegaan eind 2007. Maar een racer zonder kenteken zou toch een stuk goedkoper moeten zijn :Y

honda's zijn wel waardevast, maar ik heb wel twijfels of alles waar is wat er geschreven staat inderdaad.

En misschien als je echt een blade wilt moet je eens kijken naar het model 2000/2001 of later, die hebben geen 16 inch voorwiel meer en dan heb je wat meer keus in je banden ;)
 
Nog een gooise malloot meld zich. En nee ik heb nog geen keuze gemaakt voor motor en zit sterk te twijfelen tussen een GSX-R 600 of een YZF R6, beide van na 2004. Zal het tot die tijd (wanneer ik mn roze pasje heb) moeten doen met mn pa's FJ1200.

welkom :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan