Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had je mijn tip nog uitgeprobeerd?

Ik wilde uit jullie topic weg B| B| B|

Maar nog niet echt geprobeert.. weet wel hoe het moet, alleen doe ik het niet. Zit nu een beetje met verhuizen, dus heb ook echt gewoon geen tijd om te rijden, en mag tot 12 juni niet meer op mijn eigen motor fietsen omdat ie niet meer op 25kw staat.
 
Welke Chinees is dat dan?
Mitzi's. tegenover de moskee. Kan ik in de regen zonder paraplu lopen, was niet duur en ERG goed, maar eind deze week stoppen ze ermee. Kinderen gaan het huis uit en nu gaan ze aan zichzelf denken (en groot gelijk natuurlijk).
 
Mitzi's. tegenover de moskee. Kan ik in de regen zonder paraplu lopen, was niet duur en ERG goed, maar eind deze week stoppen ze ermee. Kinderen gaan het huis uit en nu gaan ze aan zichzelf denken (en groot gelijk natuurlijk).

Oh Jammer, daar ging ik ook altijd naar toe toen ik nog in de Geuzenweg woonde.....was idd erg goed en goedkoop....
 
AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wil net even een stukje gaan rijden, stap ik op de motor en wil die vooruit duwen...... Huh wat gaat dat zwaar...... :o K*t dat heb ik al eens eerder gehad........ En ja hoor, achterbandje met een vrolijke schroef er vol in -O- :r
Klote zooi, kan het op dit moment echt niet gebruiken om weer een nieuwe achterband te moeten betalen '(
 
[me=Muerte] moest vandaag met spoed spullen naar een ziekenhuis in Delft brengen vanuit Zeist.. was er binnen 40 minuten *D.. gelukkig niet geflitst :+ altijd leuke klusjes onder werktijd!..[/me]
 
Laatst bewerkt:
AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wil net even een stukje gaan rijden, stap ik op de motor en wil die vooruit duwen...... Huh wat gaat dat zwaar...... :o K*t dat heb ik al eens eerder gehad........ En ja hoor, achterbandje met een vrolijke schroef er vol in -O- :r
Klote zooi, kan het op dit moment echt niet gebruiken om weer een nieuwe achterband te moeten betalen '(
3 dagen bierloos en je hebt een nieuw rubber man.




Was het zo'n goudkleurige schroef???
 
[me=Muerte] moest vandaag met spoed spullen naar een ziekenhuis in Delft brengen vanuit Zeist.. was er binnen 40 minuten *D.. gelukkig niet geflitst :+ altijd leuke klusjes onder werktijd!..[/me]
Dat is vast geen MRI scanner geweest _O-
 
[me=Muerte] moest vandaag met spoed spullen naar een ziekenhuis in Delft brengen vanuit Zeist.. was er binnen 40 minuten *D.. gelukkig niet geflitst :+ altijd leuke klusjes onder werktijd!..[/me]

Op de motor ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan