Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey Donanthonio, heb je er nog een paar over??? of moet ik ze zometeen bij oudje kopen a 5 euro perstuk _O- zo ja dan doe mij er maar 6. Logootje hier logootje daar die komen wel op! wil je het geld op je rekening hebben of contant... laat maar weten (via PB).

Goos

ps ik ga morgen ff overleggen of ik volgende week vrij kan krijgen, want IK WIL ER OOK BIJ ZIJN :]
 
heeje goos welkom natuurlijk ! enne don ik had er ook een stel gereserveerd, 5 dacht ik: gaan ze nu op rantsoen? zeg maar gauw waar ik die 12,50 moet overmaken anders pikt de volgende besteller hen nog in en zijn ze voor mijn neus weggekaapt!

en ja oudje .. ik vraag me echt af waar je die logos allemaal wel op gaat naaien? een nieuwe type ondergoed ala Calvin Klein ...?? of nee Bjorn Borg, dat zie je tegenwoordig bij al die jongelui stoer over de broekrand heenpiepen als ze even gebukt staan of gehurkt voor je zitten.. dat wordt dan bij jou dus een Rebellogo ;)
 
Laatst bewerkt:
JEEEHHHH RP, dat van dat ondergoed, je hebt me op een idee gebracht :Y ..... {ik wil er meerrrrr} Nieuwe rage, moet je mee de markt op haha. Nieuwe lijn: DE......REBEL.....lijn....Designer: RP of Oudje
 
Laatst bewerkt:
Goede avond allen :W
PBtjes verstuurd
Bestellijstje
oudje 10
Rebelpeter 05
Goos 06
Don 10
Anke 01

full
 
Laatst bewerkt:
JEEEHHHH RP, dat van dat ondergoed, je hebt me op een idee gebracht :Y ..... {ik wil er meerrrrr} Nieuwe rage, moet je mee de markt op haha. Nieuwe lijn: DE......REBEL.....lijn....Designer: RP of Oudje

Ha, wordt nog spannend....... Gaan we met elkaar lopen vergelijken...... :]
heeje goos welkom natuurlijk ! enne don ik had er ook een stel gereserveerd, 5 dacht ik: gaan ze nu op rantsoen? zeg maar gauw waar ik die 12,50 moet overmaken anders pikt de volgende besteller hen nog in en zijn ze voor mijn neus weggekaapt!

en ja oudje .. ik vraag me echt af waar je die logos allemaal wel op gaat naaien? een nieuwe type ondergoed ala Calvin Klein ...?? of nee Bjorn Borg, dat zie je tegenwoordig bij al die jongelui stoer over de broekrand heenpiepen als ze even gebukt staan of gehurkt voor je zitten.. dat wordt dan bij jou dus een Rebellogo ;)

Peter, zo zie je me toch niet lopen he.... zo met je broek afgezakt tot een zeer bedenkelijk peil........
:]
 
nee nee hihi inderdaad niet echt! maarrrr dat maakt het mysterie van de grote aantallen alleen maar nog groter: de hamvraag is dus waar jij 10 emblemen voor nodig heb, als ik het met 5 kan en Anke met 1 ......
 
nee nee hihi inderdaad niet echt! maarrrr dat maakt het mysterie van de grote aantallen alleen maar nog groter: de hamvraag is dus waar jij 10 emblemen voor nodig heb, als ik het met 5 kan en Anke met 1 ......

Ha, ha, daar laat ik jullie nog even over in het ongewisse.........Vertel het de 11e pas..... :]
 
Ik heb 4 maten T-shirts binnen, ze kostten me nu 21 euro per stuk. Hieronder zie je ze staan, twee ervan liggen achterstevoren, zodat je de achterkant kan zien: ze zijn dus dubbelbedrukt. Er ligt een rolmaat tussen maar die is niet af te lezen, en een A4 blaadje met de afmetingen 210x293mm en die kun je gebruiken om de maat af te schatten. ik blijk het beste een L maat te passen, de XL is weer handig voor als T-shirt die je over andere kleding heen aantrekt. :)

Wat zal ik voor wie bestellen? Hoe er rekening mee dat ik misschien 1 of 2 euro meer of minder zal rekenen omdat ik nog niet weet of bijbestellen duurder of juist goedkoper is, ik denk eigenlijk het laatste. :9

Een eerder besteld shirt is in de was geweest: max. op 40 graden wassen. Het T-shirt is van voorgekrompen katoen en krimpt dus niet meer in de was. Na het wassen leken de witte kleuren iets beter te worden dan bij aankoop, wassen degradeert zo te zien niet het logo! :}

Dit zijn ze alle vier (vanaf linksboven, met de klok mee: L, S, M en XL):
full
 
Laatst bewerkt:
JAAA die wil ik ook! is het goed als ik hem zaterdag kom passen? want ik heb vrij gekregen van mijn baas. dan laat ik je weten welke maat ik nodig heb.

Goos
 
ja dat is precies de bedoeling Goos! als je je naam er bij op wilt hebben in blauw bv, dan kan dat ook maar dat zal denk ik een nieuwe bestelling worden en die zijn iets duurder, als ik die je hier ziet met alleen het 450 logo erop zou bijbestellen worden ze denk ik iets goedkoper.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 4 maten T-shirts binnen, ze kostten me nu 21 euro per stuk. Hieronder zie je ze staan, twee ervan liggen achterstevoren, zodat je de achterkant kan zien: ze zijn dus dubbelbedrukt. Er ligt een rolmaat tussen maar die is niet af te lezen, en een A4 blaadje met de afmetingen 210x293mm en die kun je gebruiken om de maat af te schatten. ik blijk het beste een L maat te passen, de XL is weer handig voor als T-shirt die je over andere kleding heen aantrekt. :)

Wat zal ik voor wie bestellen? Hoe er rekening mee dat ik misschien 1 of 2 euro meer of minder zal rekenen omdat ik nog niet weet of bijbestellen duurder of juist goedkoper is, ik denk eigenlijk het laatste. :9

Een eerder besteld shirt is in de was geweest: max. op 40 graden wassen. Het T-shirt is van voorgekrompen katoen en krimpt dus niet meer in de was. Na het wassen leken de witte kleuren iets beter te worden dan bij aankoop, wassen degradeert zo te zien niet het logo! :}

Dit zijn ze alle vier (vanaf linksboven, met de klok mee: L, S, M en XL):
[afbeelding]

Peter, bestel voor mij de XL maar....... :]
 
Dan nemen jullie voorlopig die L (Goos) en XL (Rob) van mij over, ik kan ze nu zo bijbestellen, ze staan klaar bij die leverancier, als er meer komen. De S en M zijn nog in de aanbieding!

Hierbij nog de maten zoals die op de site stonden: die blijken aardig te kloppen:

full


Alleen de lichaamslengte is vanaf ca 1 a 2 cm boven de kraag gemeten lijkt het en niet precies op de bovenrand daar bij de nek. dus de T-shirst zijn iets korter, maar als je ze aan doet en uit zou hangen denk ik dat ze wel de gespecificeerde lengte halen.
 
Laatst bewerkt:
Ja Don, dat is stilte voor de storm. Welke storm.....? nou die nu over ons dorp raast '( . Iedereen zoekt nu de behaaglijkheid op binnenshuis. Wij waren samen met onze zoon aan het puzzelen aan de keukentafel bv. kopje koffie erbij, beetje kletsen over koetjes en kalfjes, je kent dat wel.
De motoren staan stil in de garage en de radio staat zacht aan. Héérlijk joh de herfst, geef mij dan toch maar de zomer. Affijn we maken er een gezellige dag van, morgen zien we wel verder.
Allemaal een hele fijne zondag gewenst :W .
 
Laatst bewerkt:
Ik zit me te vervelen Rebella is werken de nieuwe navigatie al ingesteld en mee gespeeld was de enige met hoofdtelefoon aansluiting een sony deze kan ik zo in me jaszak doen en oortje in en gaan, en in de auto gewoon gebruiken met beeld op de motor ga ik niet op zo'n ding zitten loeren.
Ik kwam nog een leuk voetbalveld tegen hoewel de wegen er aantrekkelijker uitzien leuke bochtjes.
full
 
Don dat is precies zoals ik mijn navigator (met TomTom) ook gebruik! Als we in de auto zitten is het een mannestem natuurlijk (vanwege de sociale controle he...) maar als tie op het oortje gaat zet ik de stem op van Vanessa ... dan is ze helemaal voor mij! en ik kan me dan toch goed concentreren op de weg joh!!! nee, geef mij maar een fijne stem bij mijn oor ;) dat bevalt me stukken beter!

oh en wat dat voebalveld betreft, dat lijkt me typisch een 'uphill game' ofwel .. vechten tegen de bierkaai. het valt me mee dat ze het veld niet een kwartslag gedraaid hebben en dan de goal bovenaan is de 'thuis' goal en die beneden aan is die voor de bezoekers ... In de tweede helft dan he.. als de tegenstanders al doodmoe zijn, zie je het voor je??
 
Laatst bewerkt:
Mijn dochter was bereid de small versie van de T-shirts nog even te showen, hier is ze:

voorzijde (Small versie):
full


achterzijde (Small versie):
full


PS: de small versie is nog te koop (zonder de inhoud overigens ... ;))
 
Laatst bewerkt:
Mijn dochter was bereid de small versie van de T-shirts nog even te showen, hier is ze:

voorzijde (Small versie):
[afbeelding]

achterzijde (Small versie):
[afbeelding]

PS: de small versie is nog te koop (zonder de inhoud overigens ... ;))

'T is dat ie me niet past..... (met geen mogelikheid hoor!) maar anders....... nee zonder gekheid, staat errug mooi!
Ton: ja, zo wordt zo'n zondag wel saai, vooral als je klaar bent et al je standaard werkjes voor de dag.....
Ben net terug van even naar Giethoorn, rondje "oude aarde", Ellen heeft weer heerlijk ingeslagen, dus die kan weer even vooruit.
Het was niet echt weer om even een stukje te varen..... Dus nu maar gewoon koffie. :] \
Anke: jullie ook een heel prettige zondag!
:] :]

P.s. de weersvooruitzichten zijn niet al te slecht.......... *O* :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] ???
 
Laatst bewerkt:
Dank je Oudje, zal vast lukken. Vanmiddag kermis :+ in mijn geboortedorp, oude bekenden opsnorren. Zoonlief met zijn [oudere nichtje] op het kermisterrein de papa's en mama's in de feesttent, joehoe *O* . Mijn zondag kan niet meer stuk.......en dan vanavond "op de kop" het kribje :z in. Bij deze - Joost is de BOB- haha.
 
Laatst bewerkt:
ton, die TomTom is software die in mijn PDA draait, de ETEN X500+ Glofiish, en die heeft bluetooth EN koptelefoon aansluiting ... ik zal hem je laten zien als we bij elkaar zijn.

@ oudje: de 'FOUR FIFTY' op het shirt staat niet voor 'voor de vijftigers ..' als je dat misschien dacht ... of .... misschien toch wel een beetje??? Wie reed er ook al weer het langst op de Rebel van ons cluppie? Ik vanaf mei 2005, dus nu ruim 3 jaar, Anke net iets langer jaja, maar wie NOG LANGER ?? kunnen we niet eens een soort erelijst maken daarvan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan