MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
f*ck! Die jongen die m'n RS heeft gekocht is net betrokken geweest bij 'n ongeval..
Hij neemt z'n telefoon niet op.. ik wacht de foto's met spanning af :/
 
Inmiddels al contact gehad.. Same old story, hij werd niet gezien. Auto wisselde van baan en hij schepte hem. Gelukkig kon hij de brommer overeind houden, maar de voorkuip is kapot (lakschade en ophanging licht verbogen) en krassen op de koplamp. Krijgt alles vergoedt, maar hij wilt er een STREETFIGHTER van maken -O- -O- -O-

'( een streetfighter..bleh
 
Laatst bewerkt:
Net weer even bezig geweest in mn appartementje, en ziet er steeds beter uit *O*

Middag :W


@ Poikie

als ex 25kwer heb ik even een vraagje aan jouw,
Als je lekker aan het dooorijden bent, bij welke toerentallen schakelde je dan ongeveer?
Als ik namelijk boven de 8k kom, lijkt het wel als er iets gaat fibreren in het blok.
Nou weet ik niet of dat gewoon het geluid van het blok is of dat dat niet echt goed is.
Ik schakelde gewoon rond de 9000 toeren, daarboven ging de fut eruit. Echt fibreren in het blok heb ik geen ervaring mee -O-

@ UT: -O- Lekker klote van je oude schat -O-
 
Net weer even bezig geweest in mn appartementje, en ziet er steeds beter uit *O*Ik schakelde gewoon rond de 9000 toeren, daarboven ging de fut eruit. Echt fibreren in het blok heb ik geen ervaring mee -O-

@ UT: -O- Lekker klote van je oude schat -O-

Mooi zo, je kan er deze week in toch?

Bij mij gaat de pit er bij 8K wel uit, maar af en toe lekker doortrekken is wel leuk voor het geluid.
Maar je voelt het eigenlijk niet fibreren maar je hoort het, dus het is niet hevig ofzo.
naja ik ga nog wel kijken hoe het loopt. Bedankt iig
 
Who cares....tis jouw brommer nie meer :P
Da's waar.. Maar toch :+ Staat trouwens een hele dikke ZXR400 te koop hier op MF :o Prijs ligt een beetje aan de hoge kant.... Dat dan weer wel. 3500 voor een 99'er met 21k op de teller :/ Schijnt een mooie prijs te zijn, dacht dat die dingen altijd goedkoper waren ;)

Ach, dan maar het lijstje korter maken.. :')

-ZXR400
-TC
-CBR600F
-FZR600
 
Da's waar.. Maar toch :+ Staat trouwens een hele dikke ZXR400 te koop hier op MF :o Prijs ligt een beetje aan de hoge kant.... Dat dan weer wel. 3500 voor een 99'er met 21k op de teller :/ Schijnt een mooie prijs te zijn, dacht dat die dingen altijd goedkoper waren ;)

Ach, dan maar het lijstje korter maken.. :')

-ZXR400
-TC
-CBR600F
-FZR600
-YZF750r

je was er een vergeten haha :Y
 
je was er een vergeten haha :Y


Moet dat ding kosten dan???



Edit: sorry, geen instelbare demping... Toch?


842110_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Naaf :W


Weer terug van een weekje Landal Greenpark Limburg Reuver Lommerberg *D

Enfin.. heerlijk rustig daar.. vogeltjes gevoerd.. eekhoorntje gezien.. beetje gezwommen.. lekker lui gedaan al met al...



en net op tijd terug om deeltje 31 uit te :W


* nog nieuwe ontwikkelingen tijdens mijn afwezigheid ? :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan