MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet het ik weet het ik weet het *O*

euh of toch niet O-)


(kom op Poikie ga voor de magnetron)
 
Laatst bewerkt:
Helemaal goed *O* *O* *O* *O*

(nu is het wel zo dat die met die km uit Canada komt en dus behoorlijk zeldzaam is)

U gaat door naar de volgende ronde! Bent u er klaar voor?
 
Helemaal goed *O* *O* *O* *O*

(nu is het wel zo dat die met die km uit Canada komt en dus behoorlijk zeldzaam is)

U gaat door naar de volgende ronde! Bent u er klaar voor?

komt 450 ook uit Canada dan???
full
 
Niet noodzakelijkerwijs. Ik heb begrepen dat de meeste Japanse motorfabrikanten hun modellen afstemden op de standaard die geldt in het afzetgebied. De NiHa 650 (modeljaren 83 84 en 85) is uitsluitend geëxporteerd naar de VS en Canada. In de Vs geldt de standaard mijlen (Engelse kolonie) en in Canada is de standaard km (Franse kolonie).

Volgens mij is de 450 ook direct geëxporteerd naar het Europese vasteland en daar geldt ook de km als standaard.

Maar ik kan het ook mis hebben..... (vwb de 450 dan) ;)
 
Laatst bewerkt:
Niet noodzakelijkerwijs. Ik heb begrepen dat de meeste Japanse motorfabrikanten hun modellen afstemden op de standaard die geldt in het afzetgebied. De NiHa 650 (modeljaren 83 84 en 85) is uitsluitend geëxporteerd naar de VS en Canada. In de Vs geldt de standaard mijlen (Engelse kolonie) en in Canada is de standaard km (Franse kolonie).

Volgens mij is de 450 ook direct geëxporteerd naar het Europese vasteland en daar geldt ook de km als standaard.

Maar ik kan het ook mis hebben..... (vwb de 450 dan) ;)

ok dan.. zal het eens opzoeken...
 
Damn in wat voor zaak heb je dat laten doen dan?
Iedere motorzaak kent toch wel de 25 kw regeling. :oNope, was net nog aant het ps2en even een oud racespelletje doen :P
kga nu pitten :W

P.S. Gefeliciteerd met je volvermogen :P
ps3 O-)
_O- _O- _O-
140, niet zo overdrijven he, ik hing achter je met 120 en het gat tussen jou en de rest werd steeds groter :X
Toen ben ik er maar voorbij gegaan O-)
Maar alvast veel plezier met je volle vermogen ;) *O*
Van Dodewaard naar huis terug ging ie niet harder dan 110 _O-
:')
 
Net even anderhalf uur gereden *O* Weg was nog nat, het was koud en vol vermogen... dus alle ingredienten om je kont onder je vandaan te trekken waren aanwezig. Dus in de bochtjes wat voorzichtig gereden, en even een stukje de rechtuit-ridder gespeelt O-) Merk wel dat je in hogere versnelling wat meer koppel hebt als je gas geeft. Verder alleen een enorme *D op me bek *O*
 
Net even anderhalf uur gereden *O* Weg was nog nat, het was koud en vol vermogen... dus alle ingredienten om je kont onder je vandaan te trekken waren aanwezig. Dus in de bochtjes wat voorzichtig gereden, en even een stukje de rechtuit-ridder gespeelt O-) Merk wel dat je in hogere versnelling wat meer koppel hebt als je gas geeft. Verder alleen een enorme *D op me bek *O*
Rustig opbouwen en eraan wennen ;)

Leuk man :Y
 
Net even anderhalf uur gereden *O* Weg was nog nat, het was koud en vol vermogen... dus alle ingredienten om je kont onder je vandaan te trekken waren aanwezig. Dus in de bochtjes wat voorzichtig gereden, en even een stukje de rechtuit-ridder gespeelt O-) Merk wel dat je in hogere versnelling wat meer koppel hebt als je gas geeft. Verder alleen een enorme *D op me bek *O*
*O*
 
Net even anderhalf uur gereden *O* Weg was nog nat, het was koud en vol vermogen... dus alle ingredienten om je kont onder je vandaan te trekken waren aanwezig. Dus in de bochtjes wat voorzichtig gereden, en even een stukje de rechtuit-ridder gespeelt O-) Merk wel dat je in hogere versnelling wat meer koppel hebt als je gas geeft. Verder alleen een enorme *D op me bek *O*
mooi man!! geniet er maar van *D *O*
 
Net even anderhalf uur gereden *O* Weg was nog nat, het was koud en vol vermogen... dus alle ingredienten om je kont onder je vandaan te trekken waren aanwezig. Dus in de bochtjes wat voorzichtig gereden, en even een stukje de rechtuit-ridder gespeelt O-) Merk wel dat je in hogere versnelling wat meer koppel hebt als je gas geeft. Verder alleen een enorme *D op me bek *O*
Had ik dat maar eerder geweten. Was ik meegereden. :Y
 
Net even anderhalf uur gereden *O* Weg was nog nat, het was koud en vol vermogen... dus alle ingredienten om je kont onder je vandaan te trekken waren aanwezig. Dus in de bochtjes wat voorzichtig gereden, en even een stukje de rechtuit-ridder gespeelt O-) Merk wel dat je in hogere versnelling wat meer koppel hebt als je gas geeft. Verder alleen een enorme *D op me bek *O*
Klinkt wel erg saai.. Zou 'm na de zomer maar verkopen hoor.
Echt wel.
Ja zeker :)


Nee man, doe rustig aan ;) Have fun!

Nu ga ik weer m'n liedje oefenen op de gitaar *O*
 
Middag :W


@ Poikie

als ex 25kwer heb ik even een vraagje aan jouw,
Als je lekker aan het dooorijden bent, bij welke toerentallen schakelde je dan ongeveer?
Als ik namelijk boven de 8k kom, lijkt het wel als er iets gaat fibreren in het blok.
Nou weet ik niet of dat gewoon het geluid van het blok is of dat dat niet echt goed is.
 
Middag :W


@ Poikie

als ex 25kwer heb ik even een vraagje aan jouw,
Als je lekker aan het dooorijden bent, bij welke toerentallen schakelde je dan ongeveer?
Als ik namelijk boven de 8k kom, lijkt het wel als er iets gaat fibreren in het blok.
Nou weet ik niet of dat gewoon het geluid van het blok is of dat dat niet echt goed is.
Nou, als je blok gaat vibreren boven de 8K zit er toch wel wat fout lijkt me? Of is zoiets normaal :/ Lijkt me niet dat Ro iets verkeerd gemonteerd heeft namelijk.. Wat andere forum members hadden dat ook, daar zat de blok ophanging niet goed vast.
 
Nou, als je blok gaat vibreren boven de 8K zit er toch wel wat fout lijkt me? Of is zoiets normaal :/ Lijkt me niet dat Ro iets verkeerd gemonteerd heeft namelijk.. Wat andere forum members hadden dat ook, daar zat de blok ophanging niet goed vast.

Ik bedoel niet dat het blok gaat fibreren ik bedoel iets in het blok ;)

En ik denk dat dat misschien met mijn 25kw te maken kan hebben, omdat ik die toerentallen haal met minder gas, en dus met minder kracht op de onderdelen.
Misschien dat die onderdelen dan dus vrij ''loos'' aan het draaien zijn en daardoor gaan fibreren.

Edit: was bij mijn oude blok ook, en ik probeer toch een beetje uit te zoeken waarom die glijlagers zo zijn gaan slijten/afbrokkelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel niet dat het blok gaat fibreren ik bedoel iets in het blok ;)

En ik denk dat dat misschien met mijn 25kw te maken kan hebben, omdat ik die toerentallen haal met minder gas, en dus met minder kracht op de onderdelen.
Misschien dat die onderdelen dan dus vrij ''loos'' aan het draaien zijn en daardoor gaan fibreren.

Edit: was bij mijn oude blok ook, en ik probeer toch een beetje uit te zoeken waarom die glijlagers zo zijn gaan slijten/afbrokkelen.
Zou best kunnen, maar als het bij je oude blok ook zo was.. Is het misschien niet eens je blok :P ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan