Honda CBR1000F Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rookie_rm

MF veteraan
Donateur
5 feb 2007
5.078
17
Eibergen
Het was een gezellige dag jongens én meisjes!! :Y *O*
Zeker voor herhaling vatbaar!

De Brommers op een rijtje ;) :
15gfd4i.jpg


En de bezitters:
full


We zijn natuurlijk met een bakkie pleur begonnen:
img.jpg


En daarna op weg in het Utrechtse landschap:
img6.jpg


Waar zou het naar toe gaan :?
img7.jpg


Eerst tanken! (wel zo handig ja! :X )
img8.jpg


Iedereen nog aanwezig?
img31.jpg


Nope, deze mist
img10.jpg


Netjes in baksteenformatie verder
img36.jpg


De navigatie-truus zat er weer eens naast -O-
img53.jpg


Kan die?
img63.jpg


Eindelijk de plaats van bestemming bereikt :9
img67.jpg


Er is er altijd wel één die het als eerste op heeft })
img76.jpg


Ook aan de andere kant van de tafel ging het erin als koek :9
img77.jpg


Tussen iedere gang even uitbuiken :P
img80.jpg


Hoe was het eten de bediening? ;)
img75.jpg


Dat is eens wat anders dan motorvet!
img78.jpg


Tot slot het viziertje dicht :)
img60.jpg


En tot een volgende keer! :W
full




Hierrrr! staat de rest!






Het is bijna zover! :Y *O*

De eerste Honda CBR1000F Meet&Greet!!





Nog even voor iedereen die meegaat of alsnog aanhaken de belangrijkste zaken op een rijtje.


Wanneer?: Zondag 19 April

Waar?: Om 12.00 uur verzamelen bij RibHouse Texas, Stationsweg West 33-35, 3931 EK Woudenberg

De Route die we gaan rijden vind je hier:
- http://home.hccnet.nl/e.kats/Html/Utrechtse%20Heuvelrug.htm (let op we starten dus in Woudenberg!)
- http://home.hccnet.nl/e.kats/PDF%27s/Utrechtseheuvelrug.pdf
- http://home.hccnet.nl/e.kats/Zip%27s/Utrechtse%20Heuvelrug%20GPS.zip (GPS)

Lengte ongeveer 120 km, tijdsduur 2 uur en een beetje

Het eten is gereserveerd bij RibHouse Texas tegen een uur of 4 voor 14 personen.

We trekken dus ongeveer 4 uur uit voor de route, posers, dom gezwets, koffie en rookpauzes. Als dat niet genoeg is, duurt het gewoon langer ;)

Wie gaan er mee?:

Chase_this (1x)
Wet_piston (1x)
Jetjock (1x)
Miquel-jaimie (2x)
Hans-cbr1000 (1x)
Alex-tour (2x)
Kaydecop (1x)
Kimcognito (2x)
Blok (1x) '(
Liban (1x)
Rookie_rm (1x)
Largo (1x) met poser equipement ;)

Opgeven kan nog tot zondagmorgen 9.00 uur! (dat kun je van twee kanten bekijken ;) )


Er zijn vooraf ook nog een paar mini-meet&greets gepland:

10.15 uur Texaco Bijsterhuizen: Alex-tour en Hans-cbr1000
11.00 uur Mc Donalds in Heesch: Jetjock, Wet_piston, Blok, Hans-cbr1000 en Alex-tour
11.00 uur Wijthmenerplas Zwolle: Miquel-jaimie en Rookie_rm


Volgens mij heb ik nu het meeste wel :Y (denkt iedereen aan de camera's voor de posers ;) )

Alvast veel voorpret en tot de 19e!! :W













:W *O* Honda CBR 1000F Meet & Greet *O* :W


:? When's it gonna be? :?
De honderd zeiden:
*O* 19 April Tweeduizendennegen! *O*
Nu die andere paar nog ;)


full


Dames, Heren, Honda CBR1000F liefhebbers/rijd(st)ers,

Vanuit het CBR1000F topic is het idee ontstaan om eens een keer een meeting en een leuke toerrit voor "de dikke duizend" rijders (letterlijk en figuurlijk :+ ) te organiseren *D

Nou barst het bij ons van het organisatietalent O-) en we zijn dan ook al zover dat het waarschijnlijk een keer op een zondag moet gebeuren bij minimaal 15°C, droog weer, ergens waar we een mooie route kunnen uitzetten en dat het niet in Mei en Juli kan plaats vinden.

Kortom, we hebben dus nog helemaal niets (behalve goede zin :) ). Om een beetje in de geest van het "wat is waar te doen-topic" te blijven willen wij van jou, CBR1000F rijd(st)er, graag weten of je

A. Zin hebt om mee te doen
B. Een leuke route kent (een beetje centraal, want we zitten echt overal) en
C. Wanneer je kunt (liefst meerdere data zodat we er een paar over houden mocht het weer tegen zitten)

Met een beetje geluk kunnen we op deze manier een geschikte datum en plek vinden waarop de meesten kunnen (ik zal bij een mega-deelname nog even een polletje toevoegen, mocht dat nodig zijn).

Dusss, heb je zo'n dikke Honda, altijd een 'big smile' *D onder de butsmuts en je wilt je ervaringen en stuurmanskunsten wel eens delen met andere lotgenoten. Aarzel dan niet en geef je op! :Y


En je weet het: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! *O*

:]



Update 28-03-09

Deelnemers tot dusver (onder voorbehoud van andere ongein):


barabas1.gif


Nou Professor Barabas ik kan je vertellen "Das war nicht einfach" al die vragen "richtig" te beantwoorden. Maar het lijkt er op dat we eruit zijn. :}


Op zondag de 19e April 2009 heeft plaats, de eerste editie van..... (tromgeroffel):

Wat.........Dé Honda CBR1000F Meet & Greet® *O*
is
Waar......We beginnen in Woudenberg :Y
te
Doen?....Rondjakkeren over de Utrechtse Heuvelrug :] (en niet te vergeten schransen bij RibHouse Texas :9 )

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*




ff De linkies voor degene die te :Z is om het ganse topic door te lezen ;)

Het overzichtskaartje staat Hier! :]

De printversie staat Hierr!! (let op we starten dus in Woudenberg!) :]

De navigasie input vind je Hierrr!!! :]




Programma(ovb :X )

  • Aantreden: 12.00 uur :Y
  • Bakkie leut en iets voor de eerste honger :9
  • Vermelding naam en rugnummer :)
  • Volgorde bepaling (de schoonste voorop!) *D
  • Aantrappen brommers :]
  • Proberen de eerste bij te houden :X
  • Na de laatste bocht bikkelen :9~
  • Afscheid en de belofte dat we dit vaker doen!! *O*
  • ....En het werd stil op de Utrechtse Heuvelrug ;)
 
Laatst bewerkt:
A. GOED BEZIG.

B. Ken wel routes van zwolle richting Hardenberg, binnendoor welteverstaan, verder niet echt.

C. in principe kunnen wij de zondagen.........droge zondagen.......... ;) BEHALVE 29 mrt :)


Ik:
354151550_5_e5HJ.jpeg


Mijn vrouw + ZX10r , zit bij mij achterop heeft zelf geen motor.
477857132_5_ev8T.jpeg
 
Had natuurlijk zelf even de aftrap kunnen geven maar Miquel-Jaimie was me voor |( ;)

A. Tuurlijk heb ik zin! *O*

B. Qua route lijkt het mij wel leuk om ergens rond de grote rivieren te gaan zitten. Is redelijk centraal. Goed te bereiken via de snelweg (mochten er wat haast hebben om er te komen of weer naar huis te gaan). En het kronkelt altijd zo lekker op die weggetjes :9 :]

C. Ik kan voorlopig nog op

  • 22 maart
  • 12 april (Pasen)
  • 26 april
  • mei slaan we over
  • 14 juni
  • 21 juni (Vaderdag)
  • 28 juni
  • juli slaan we ook over
  • 2 augustus
  • 9 augustus
  • 30 augustus
 
Afhankelijk van het weer zou 12-4 of 26-4 een mooie datum zijn........heb GEEN zin om koud te worden, als we bij de rivieren afspreken, moeten wij al een stukje rijden (de meesten waarschijnlijk en dat is ook geen probleem) , en als het dan 10 gr is hebben wij het al koud voordat de gezellige dag begint, ben geen zeikerd, maar heb ook mijn vrouw bij me en moet ik wel rekening mee houden, dus liever graad of 17 of zo............
 
Afhankelijk van het weer zou 12-4 of 26-4 een mooie datum zijn........heb GEEN zin om koud te worden, als we bij de rivieren afspreken, moeten wij al een stukje rijden (de meesten waarschijnlijk en dat is ook geen probleem) , en als het dan 10 gr is hebben wij het al koud voordat de gezellige dag begint, ben geen zeikerd, maar heb ook mijn vrouw bij me en moet ik wel rekening mee houden, dus liever graad of 17 of zo............

Uiteraard wordt er rekening gehouden met degene die dun vel hebben ;)
 
Afhankelijk van het weer zou 12-4 of 26-4 een mooie datum zijn........heb GEEN zin om koud te worden, als we bij de rivieren afspreken, moeten wij al een stukje rijden (de meesten waarschijnlijk en dat is ook geen probleem) , en als het dan 10 gr is hebben wij het al koud voordat de gezellige dag begint, ben geen zeikerd, maar heb ook mijn vrouw bij me en moet ik wel rekening mee houden, dus liever graad of 17 of zo............

Als de zon echt schijnt zeg maar, dus grotendeels blauwe lucht, dan heb je het bij +15 wel lekker warm in je pakkie hoor. Zeker als het grotendeels zwart is.. :Y
 
A. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Y :Y :Y :Y

B. Heb er vorig jaar een gemaakt rond Nijmegen en Arnhem en Lager rond de rivieren dus maar wel aan de rechterkant van NED.. O-)

C. Euh tja doe maar is een datum, maar een paar dat ik nieh ken...
 
Mooi man zijn we in elk geval met 4 ;)

ach tijd zat voordat wel afspreken.

Tja maar dat is het alleen warm als je stil staat, vandaag was het 11 gr en vond het niet al te warm......maar ja, moet dus wel een gr of 15 zijn :) en droog :)
 
Heb ook wel zin om mee te gaan, weet alleen niet op welke data ik kan (kan ik meestal pas een paar week van te voren zeggen).
Stukkie rijden moet voor mij altijd maar dat maakt niet uit (extra km op de fiets).
 
Mooi man zijn we in elk geval met 4 ;)

ach tijd zat voordat wel afspreken.

Tja maar dat is het alleen warm als je stil staat, vandaag was het 11 gr en vond het niet al te warm......maar ja, moet dus wel een gr of 15 zijn :) en droog :)

Hoe verder we het seizoen in komen hoe beter het gaat met de temperaturen :Y Let maar op jij gaat straks nog roepen dat het wel frisser mag zijn met die koe om je nek }) :+
 
Heb ook wel zin om mee te gaan, weet alleen niet op welke data ik kan (kan ik meestal pas een paar week van te voren zeggen).
Stukkie rijden moet voor mij altijd maar dat maakt niet uit (extra km op de fiets).

*O*

We gaan straks een datumpje prikken en dat kan wat mij betreft gewoon vlak van te voren. Dan kun je altijd nog zien of je mee gaat, of dat we de datum aanpassen. Het mooiste is natuurlijk dat iedereen mee kan en daar zetten we dan in eerste instantie ook op in :Y
 
A. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Y :Y :Y :Y

B. Heb er vorig jaar een gemaakt rond Nijmegen en Arnhem en Lager rond de rivieren dus maar wel aan de rechterkant van NED.. O-)

C. Euh tja doe maar is een datum, maar een paar dat ik nieh ken...

Kijk dat zijn de berichten! *O*

De rechterkant van Nederland is en blijft toch de mooiste kant :Y

Die route moeten we straks maar eens een robbertje over vechten met z'n allen, 'k heb er nu al zin an *D
 
even een spam over de toertocht van vorig jaar..
toertocht

heb de toch nog wel ergens digitaal, begint en eindigt in Oss dus zal misschien een kleine aanpassing nodig hebben om hem wat neutraler te maken, ook is ie best lang..
wat opzich niet erg is..

maar als je al van boven in het land moet komen ..

van mij mag die datum snel komen...
 
Oss is wel heel ver weg voor sommigen denk ik........

ikzelf moet eerst al 1,5 uur autobahn jakkeren, dan nog toeren en dan nog 1,5 uur terug jakkeren..........

qua afstand dacht ik meer aan maximaal Arnhem, of richting Utrecht.......
 
dat dacht ik al ...

de route gaat vanuit Oss naar nijmegen en de veluwe bij ede en weer terug...

anders kijken we HIER toch even voor een mooie route...

staan er genoeg..
 
Oss is wel heel ver weg voor sommigen denk ik........

ikzelf moet eerst al 1,5 uur autobahn jakkeren, dan nog toeren en dan nog 1,5 uur terug jakkeren..........

qua afstand dacht ik meer aan maximaal Arnhem, of richting Utrecht.......

:^ qua afstand maakt het mij niet echt uit, maar dat is inderdaad wel het meest centraal.

Natuurlijk mogen moeten we omwille van de afstand niet inleveren qua bochtenplezier :N :] :Y

dat dacht ik al ...

de route gaat vanuit Oss naar nijmegen en de veluwe bij ede en weer terug...

anders kijken we HIER toch even voor een mooie route...

staan er genoeg..


Die link staat bij mijn favorieten! *O* Verrekte handig :Y Ook ff in de OP gelinkt.
 
Laatst bewerkt:
By the Way, heeft er per ongeluk iemand zo'n wegwijsapparaat? Heb namelijk zelf het richtingsgevoel van een kerkhaan in een wervelstorm :+ Dat route rijden van papier is niet echt aan mij besteed :N
 
Daag heren,

nope is waar Rookie, maar 1 uur rijden en dan nog 3 uur toeren en dan uur terug naar huis is mij en mijn vrouw genoeg (misschien zijn we zeikerds, maar zo is het niet bedoeld.)

ik heb geen wegwijsapparaat........ :)
 
Daag heren,

nope is waar Rookie, maar 1 uur rijden en dan nog 3 uur toeren en dan uur terug naar huis is mij en mijn vrouw genoeg (misschien zijn we zeikerds, maar zo is het niet bedoeld.)

ik heb geen wegwijsapparaat........ :)

Hey Miquel-jaimie en vrouw natuurlijk,

Pas als wij jullie zo gaan noemen moet je oppassen! ;)

Zonder gekheid, we kunnen natuurlijk de route uitkiezen/aanpassen zodat het iedereen past, nou ja de meesten dan. Bijvoorbeeld die Utrechtse Heuvelrug route of de Gelderse Vallei tocht zijn ongeveer 2 uur. Als je van huis af gerekend een 3 kwartier op de brommer zit kun je toch in de gauwigheid een eind komen (Zwolle-Arnhem bijvoorbeeld). Het moet ook allemaal niet in een uurtje of 4-5 afgerond zijn en dat iedereen doodop naar huis gaat. Naar mijn idee is het het mooiste dat we ergens bij een cafeetje/terras verzamelen, een voorstelrondje doen onder het genot van een bak koffie met appelgebak o.i.d. Vervolgens op ons gemak de route rijden met desnoods de nodige stops ingebouwd en aan het eind ergens gezellig een hapje doen, of zoals Chase_this al voorstelde een BBQ. Om dan aan het eind van de (mid)dag weer rustig richting huis te kachelen. Je bent dan misschien wel een uurtje of 6 van huis af, maar dat hoeft totaal niet vermoeiend te zijn op zo'n manier.

Just my 2ct *D



PS. Is dat motorrijden niets voor je vrouw, of vindt ze het wel prima achterop? Die ZX-10 staat haar goed namelijk! :)
 
Laatst bewerkt:
Na het vele lezern zal ik me ook hier maar eens melden :o (beter laat dan nooit)

Ik zal me eerst even voorstellen, ben sinds een jaar in het bezit van de oer 1000f (de sc21)
Dit is ook tevens mijn eerste motor dus erg veel ervaring heb ik nog niet. Afgelopen jaar zo'n 3000 km erbijgezet. In de omgeving van Nijmegen. Zal in het CBR-topic verder gaan met foto's


Een ritje met alleen 1000f lijkt me zeker de moeite waard.
April lijkt me inderdaad een mooie maand om een rit te organiseren.
 
Nijmegen is inderdaad een mooie omgeving om te rijden, kan de planner mss ook nog een stukkie duitsland meenemen O-)

Heb trouwens zo'n wegwijs apparaat (Gamin zumo), bevalt goed zo'n ding :Y
 
Hey Miquel-jaimie en vrouw natuurlijk,

Pas als wij jullie zo gaan noemen moet je oppassen! ;)

Zonder gekheid, we kunnen natuurlijk de route uitkiezen/aanpassen zodat het iedereen past, nou ja de meesten dan. Bijvoorbeeld die Utrechtse Heuvelrug route of de Gelderse Vallei tocht zijn ongeveer 2 uur. Als je van huis af gerekend een 3 kwartier op de brommer zit kun je toch in de gauwigheid een eind komen (Zwolle-Arnhem bijvoorbeeld). Het moet ook allemaal niet in een uurtje of 4-5 afgerond zijn en dat iedereen doodop naar huis gaat. Naar mijn idee is het het mooiste dat we ergens bij een cafeetje/terras verzamelen, een voorstelrondje doen onder het genot van een bak koffie met appelgebak o.i.d. Vervolgens op ons gemak de route rijden met desnoods de nodige stops ingebouwd en aan het eind ergens gezellig een hapje doen, of zoals Chase_this al voorstelde een BBQ. Om dan aan het eind van de (mid)dag weer rustig richting huis te kachelen. Je bent dan misschien wel een uurtje of 6 van huis af, maar dat hoeft totaal niet vermoeiend te zijn op zo'n manier.

Just my 2ct *D



PS. Is dat motorrijden niets voor je vrouw, of vindt ze het wel prima achterop? Die ZX-10 staat haar goed namelijk! :)

full
Ze hadden geen ander bordje })

Relax, we spreken het gewoon zo af dat het voor iedereen relaxed is, als we gewoon relaxed pauzes nemen en savond een happie eten, beetje natafelen, dan tuf ik op mijn gemakje weer naar huis. Dan maakt het voor mij ook niet uit als het 2 uur of 3 uur duurt. Ik denk dat ik de dag erna toch vrij neem en is alvast een goeie training voor deze zomer *O* .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan