Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

(effe vloeken in het oldskool gixxer topic ;) ) mijn broer met zijn 998 :)

full
 
mettet vind ik n heeeele leuke baan, vooral als t droog is.
Heb r dit jaar met de sv en de rs250 gereden en was ontzettende fun.
Vlgende keer maar op de gixer welke ik uitgeleend had aan n maat van me die zn eigen fiets gecrashd had.

Gisteren weer een dagje mettet gedaan,wederom in Minder snel ingeschreven,weer in snel geplaatst :') .(het toffe was wel dat er maar een man/vrouw of 15 in onze groep zaten)
Dit keer was het anders :) ,1e 3 sessie regen ;( ,doch :P ,ik reed sneller dan pak hem beet de helft *O* ,met mijn pilot power 2 ct :o .(ik ben een regenridder O-) )
Na de middag werd het droog en ging het tempo flink omhoog :Y .
De snellere mannen kwamen in hun ritme,en ik kon aardig meekomen :] .
Na onze laatste sessie rond 5 uur bleek dat we nog 45 min konden vrij rijden,daar we de hele dag alle sessies gereden hadden en we vrij moe waren hielden we het voor gezien,mooie dag geweest *D

[afbeelding]
 
Effe wat piccies van de ZAC van 6 juli op Zandvoort.

Quali:
DSC_0008.jpg



Race 1, natte race met regenbanden. Leuk!!
DSC_0170.jpg


DSC_0180.jpg


DSC_0209.jpg


DSC_0236.jpg
 
Iemand nog een setje kuipen nodig voor een GSXR600 K2, mogelijk om te verbouwen... ;)

GroteFoto-EDXP4NFH.jpg


GroteFoto-XX7WG4A4.jpg
 
Effe oma wekken :P

Heb nu weer 3 dagen staan : 16 aug assen :P ,26 aug zolder :9 ,12 sept spa :9~

Iemand nog van de partij,dit jaar? :)
 
Alle srad's naar de kl*ten? O-)

Assen :] (maar niet zo mooi als spa :X )

full
 
Ha blola,je ging zo voortvarend van start,met de opbouw :Y ,tegenslag gehad?
 
druk druk en nog veel drukker.
en ik heb veel last gehad van de val meer als ik in eerste instantie verwacht had

Mmmm,da's minder '( ,nu alles weer ok? *D

Ik barst ook van de spierpijn :') ,maar dat heeft weer een andere reden O-)
 
ik heb ook spierpijn, van teveel in een nat pak te zitten, dit jaar 8 dagen gereden, waarvan 7 in de regen, je moet het maar weten te plannen...
nu even buiten strijd wegens een operatie, hoop in oktober nog een paar (droge) dagen te kunnen rijden met de srad.

gunter
 
ik heb ook spierpijn, van teveel in een nat pak te zitten, dit jaar 8 dagen gereden, waarvan 7 in de regen, je moet het maar weten te plannen...
nu even buiten strijd wegens een operatie, hoop in oktober nog een paar (droge) dagen te kunnen rijden met de srad.

gunter

Ik heb dit jaar gruwelijk veel mazzel met het weer gehad,op een paar sessies na,droog *O* .
Hoop dat het 26 aug droog is op zolder en nog meer 12 sept spa :Y
 
tja, ik heb gemiddeld per circuitdag 3 keer van wielen gewisseld, je leert het er wel door hoor, doe het rustig in m'n eentje op 10minuten.
laatste keer op mettet, 15h in namiddag, hemelsluizen helemaal open, bijna iedereen pakt in en vertrekt, mensen van de organisatie geven te kennen dat de sessies zijn afgelast, maar, wie wil kan nog tot 18h rondjes draaien.
samen met een maatje van me nog bijna drie uur veel pret gehad, in de regen, maar toch pret gehad.
maargoed, nu dus tijd voor droge sessies...
 
Zo,effe een verslagje van afgelopen vrijdag.
Eerste 2 sessies waren droog,daarna nat B| ,ik ging voortvarend van start :] en lekker gereden.
Toen het nat werd ging het ook nog prima *D ,behalve de 6e sessie,mezelf onderuit geremt net voor de ziekehuis bocht -O- .
Spekglad,gleed nog meters door,pak heeft slechts een minimaal schaafplekje :? (leek wel of ik over zeep gleed),fiets wat geschaaft(uitlaat,voetsteun,kuip)niks afgebroken/gescheurd *O* ,kon de sessie nog uitrijden ;)

9 september nog spa,ga de fiets wel goed nalopen :Y ,want daar ligt het tempo een stuk hoger.

Foto's kan ik niet vinden,als iemand een suggestie heeft graag :Y
 
Die link had ik al gezien ;) ,staan alleen foto's op van 27 en 28 aug,niet vam 26 aug :N

Tandwielverhouding kan ik je niet zeggen,heb zelf een 750,maar voor een tandje kleiner steken kan geen kwaad,veel rempunten,en relatief trage bochten :)
 
heet niet voor niets ziekenhuisbocht :+
Heb een keer op zolder gereden en vond t maar niks.
Gister op assen waren de weervoorspellingen perfect :?
Vrije training nat.
tijdtraining maar n paar ronden omdat ik te laat was + koude banden.
1e sessie lekker droog gestaan(regen)
2e sessie inhaalslag van de 31e startplek opgeklommen naar de 16e plek met n pr van 1.57999999999999999999999999999999999999999
Moet vlgs de vorige eigenaar nog beter kunnen.
Zo,effe een verslagje van afgelopen vrijdag.
Eerste 2 sessies waren droog,daarna nat B| ,ik ging voortvarend van start :] en lekker gereden.
Toen het nat werd ging het ook nog prima *D ,behalve de 6e sessie,mezelf onderuit geremt net voor de ziekehuis bocht -O- .
Spekglad,gleed nog meters door,pak heeft slechts een minimaal schaafplekje :? (leek wel of ik over zeep gleed),fiets wat geschaaft(uitlaat,voetsteun,kuip)niks afgebroken/gescheurd *O* ,kon de sessie nog uitrijden ;)

9 september nog spa,ga de fiets wel goed nalopen :Y ,want daar ligt het tempo een stuk hoger.

Foto's kan ik niet vinden,als iemand een suggestie heeft graag :Y
 
Zo dat zijn mooie tijden :Y ,heb assen nu 1 keer gereden kwam niet verder dan 2:13.
Zolder is goed te rijden in het droog,maar in het nat is het verradelijk,reed ook met MPP 2ct en geen full regenbanden.(was hem ook ineens kwijt,deed niks geks. :N )
Maar ja,weer wat geleerd :) ,it's all in the game :Y
 
wat mij tegenstond waren de chicanes.
Reed toen met n tweetakt en werd iedere keer voor de chicane ingehaald en had niet t lef om tegenstand te bieden waardoor ik iedere keer weer plaatsen verloor. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan