blola
MF veteraan
ik ben net bezig geweest met de kont en onderkuip schuren de rest moet nog.
maar wat een werk.
maar wat een werk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach, je heb nog n paar maanden en voor de zac hoeft t niet spik+span.
Wel leuk dat r weer n srad meedoet, k was vlgs mij nog een vd weinige.
De brommer staat nu bij hk voor wat servicewerk aan de vering.
bij edgar in tiel.
die doen mijn vering ook altijd.
wat voor tijden rij je in de zac en is dit met een 600 of 750
Ik heb nu 1.57 gereden met de 600.
Moet vlgs anderen nog wel wat beter kunnen maar heb niet de luxe van downsider om ff n 675 te kopen.
Vlgs mij is de srad n hele goede motor om vertrouwd mee te leren rijden.
N 675 ja........ als je wat circuitervaring hebt is t n grote stap voorwaarts.
Maat van ons reed onder de 1.50
Met welke kettingwiel verhoudingen rijden jullie?
Vandaag m'n SRADje verkocht!
Is de bedoeling dat er weer een andere komt, maar wordt één van 2000 of jonger.
Ik heb dus niets meer in dit topic te zoeken...
Iedereen met n SRADje; net zo veel plezier gewenst als ik er op gehad heb!
ga je nog zac rijden of alleen maar vrij rijden?
Heren!
Ben mijn racer (GSXR Srad uiteraard) weer aan het opbouwen en zou graag weten wat de beste remblokken zijn voor op het circuit. Ik weet zeker dat iemand hier me daarmee kan helpen!
Louis.de komt met: Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit
Veel dank
Had er toevallig nog iemand ervaring met die DP remblokken voor op het circuit?
Er staat op ebay in de advertentie dat ze voor street/touring zijn. Dus ben zeer benieuwd naar de ervaringen van mensen ermee.
Wil het liefst een dezer dagen nieuwe blokken bestellen zodat alles in elkaar kan voor het seizoen van start gaat. Dank!
@miss2, ga je een hoop plezier mee hebben hoor, zijn redelijk betrouwbaar en doen t nog steeds goed op de baan.
Aantal dingen die zou kunnen aanpassen, voor circuit gebruik, en die niet te veel kosten: Radiale rempomp voor. Een van een nieuwer type gsxr 750/100 (nissin) kun je voor niet teveel vinden, en is echt een verbetering. Let op dat t een 19mm is anders heb je te weinig opbrengst voor die 6-zuiger klauwen.
Achter de rij hoogte omhoog (kont omhoog), zodat de motor wat meer op zn neus staat. Dit kun je doen door kortere dogbones te monteren of een dikke ring boven op de veer te plaatsen.
En daarna lekker expirimenteren met de voorvork door de schetsplaten laten steken. (motor nog meer op zn neus).
gr jeroen