Gooische Hooligans deel vierenveertig

Weg met die foto, één is zat!

  • Ik ben met stupid

    Stemmen: 3 13,0%
  • inderdaad :W

    Stemmen: 7 30,4%
  • ach, laat maar staan....

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Om het 1 en het ander even op te helderen... Voordat we vertrokken bij de Mac had ik de motor nog even voorzien van nieuwe benzine (nee, geen diesel!). Zo slim als ik dacht te zijn zette ik mijn benzinekraan op reserve, zo zou ik de hele route gemakkelijk uit kunnen rijden zonder te hoeven tanken :Y (is me nog gelukt ook in zekere zin :P )

En nu komt het; lag gisterenavond nog eens even te brainstormen over wat er nou mogelijk aan de hand kon zijn met mn motor; dus ik de "film" terug spoelen... tot het moment dat ik de benzinekraan op reserve zet... toch :X |(


hehe dat zou toch wat zijn zeg?!?!?! :+ ouwe saboteur!!! _O- ik is ff bandje inrijden!!! :W
 
:^ Welkom! Volgens mij nog een andere nieuwe, heb snel even de laatste pagina's gelezen vanochtend... dus ook bij deze welkom! :W


Wat betreft mn motor;
Nope, geef dat beestje de nodige verzorging en voorzie 'm van de nodige vloeistoffen maar terug praten :N -O-

Dus je motor is weg gebracht naar een relatietherapeut? :+
 
Om het 1 en het ander even op te helderen... Voordat we vertrokken bij de Mac had ik de motor nog even voorzien van nieuwe benzine (nee, geen diesel!). Zo slim als ik dacht te zijn zette ik mijn benzinekraan op reserve, zo zou ik de hele route gemakkelijk uit kunnen rijden zonder te hoeven tanken :Y (is me nog gelukt ook in zekere zin :P )

En nu komt het; lag gisterenavond nog eens even te brainstormen over wat er nou mogelijk aan de hand kon zijn met mn motor; dus ik de "film" terug spoelen... tot het moment dat ik de benzinekraan op reserve zet... toch :X |(
_O- geintje hoop ik hè!

:+ Ach... heb ik ook wel 's gehad :')
 
Om het 1 en het ander even op te helderen... Voordat we vertrokken bij de Mac had ik de motor nog even voorzien van nieuwe benzine (nee, geen diesel!). Zo slim als ik dacht te zijn zette ik mijn benzinekraan op reserve, zo zou ik de hele route gemakkelijk uit kunnen rijden zonder te hoeven tanken :Y (is me nog gelukt ook in zekere zin :P )

En nu komt het; lag gisterenavond nog eens even te brainstormen over wat er nou mogelijk aan de hand kon zijn met mn motor; dus ik de "film" terug spoelen... tot het moment dat ik de benzinekraan op reserve zet... toch :X |(

!!!
 
Hey Tosie,

Jij vertelde laatst toch dat een collega van je een soort van VRO cursus gaf?
Weet je daar al iets meer over?


Uhhhh... jahaaaa, die had ik natúúrlijk allang gebeld... O-)


Komtie dan:

Het wordt een hele dag van 8:30 tot +- 17:30. (daar komt dus nog uiteraard de heen-/terugreis bij)

Lokatie: Steenwijk

Ochtendprogram: op een gesloten terrein speciale verrichtingen op een competatief ontspannen manier. Dus wel een gezonde strijd maar niks geforceerd uiteraard. Gaat o.a. om kijktechniek, precisie remmen heb ik ook voorbij horen komen, kortom zweten/calorietjes verbranden/intensief...

Middagprogram: de openbare weg op (sorry Dodo) en een rit van 125/130 km waarbij al het getrainde weer aan bod komt. Dijkjes, heuveltjes, positie op de weg en als je het geleerde niet in praktijk brengt wordt je tijdens deze rit meteen afgestraft/met je neus op de feiten gedrukt. Kortom je komt in situaties waar je het geleerde nodig gaat hebben.


Instructeur is Jos Lakerveld.
Prijs: €135,- p.p.
Vanaf augustus (ivm vakantie van Jos) in principe alle dagen mogelijk met een lichte voorkeur voor de maandag.


Jos heeft geen i-site maar ik heb eventueel een e-mailadres van hem. Dan kan je hem mailen en een uitgebreid informatiepakket aanvragen over wie,wat,waar,hoe,lalala...


Als er geïnteresseerden zijn laat dit dan even weten dan maak ik wellicht een topic aan om dit op een apart lijntje te stroomlijnen...


Grtz,

Toos.
 
Om het 1 en het ander even op te helderen... Voordat we vertrokken bij de Mac had ik de motor nog even voorzien van nieuwe benzine (nee, geen diesel!). Zo slim als ik dacht te zijn zette ik mijn benzinekraan op reserve, zo zou ik de hele route gemakkelijk uit kunnen rijden zonder te hoeven tanken :Y (is me nog gelukt ook in zekere zin :P )

En nu komt het; lag gisterenavond nog eens even te brainstormen over wat er nou mogelijk aan de hand kon zijn met mn motor; dus ik de "film" terug spoelen... tot het moment dat ik de benzinekraan op reserve zet... toch :X |(
_O-



Dat zou mij nou nooit gebeuren
...
Als bijvoorbeeld een wegenwachter de carburateurs uit elkaar staat te halen
...
bij een tankstation |( |(
 
Om het 1 en het ander even op te helderen... Voordat we vertrokken bij de Mac had ik de motor nog even voorzien van nieuwe benzine (nee, geen diesel!). Zo slim als ik dacht te zijn zette ik mijn benzinekraan op reserve, zo zou ik de hele route gemakkelijk uit kunnen rijden zonder te hoeven tanken :Y (is me nog gelukt ook in zekere zin :P )

En nu komt het; lag gisterenavond nog eens even te brainstormen over wat er nou mogelijk aan de hand kon zijn met mn motor; dus ik de "film" terug spoelen... tot het moment dat ik de benzinekraan op reserve zet... toch :X |(

_O-
Als dat echt zo is dan was onze theorie toch wel redelijk kloppend :+
 
Ook nog een: Tijdens mijn rijlessen...

Ik: Ja eeeh... ik weet niet wat het is, maar ik kan hem heel moeilijk in toeren houden.... en hij valt uit als hij laag in de toeren zit bij het stoplicht.
Fred (instructeur): Nee he! Hij komt net van de garage af.

En terwijl hij al 10 minuten bezig is.... om te kijken.

Ik: Eeeeh.... het kan zijn dat ik vergeten ben de choke weer terug te duwn
Hij: B|

:$
 
Laatst bewerkt:
heb 's lopen denken, en ik denk niet dat het kan hoor Michiel..Als je eerst getankt hebt, naar de mac bent gereden, en hem toen weer startte en wegreed is dat nog onwaarschijnlijker. Hij hoort (in ieder geval dat zegt mijn ervaring :P ) niet eens voor een 2e keer te starten nadat je al 1x gestart hebt met de kraan uit..

Ik zou wel uit kunnen rekenen hoeveel benzine er in je carbs+slangetjes zat, wat je gebruik is en dan hoeveel je kan rijden theoretisch maar dat is weer zoveel moeite _O-

Hij komt vandaag terug? Of gaat ie naar Ro?
 
Laatst bewerkt:
Moooooi:

tg-col-de-turini-road.jpg
 
Ook nog een: Tijdens mijn rijlessen...

Ik: Ja eeeh... ik weet niet wat het is, maar ik kan hem heel moeilijk in toeren houden.... en hij valt uit als hij laag in de toeren zit bij het stoplicht.
Fred (instructeur): Nee he! Hij komt net van de garage af.

En terwijl hij al 10 minuten bezig is.... om te kijken.

Ik: Eeeeh.... het kan zijn dat ik vergeten ben de choke weer terug te duwn
Hij: B|

:$
Of mijn broertje even helpen zijn motor op een paddock stand te zetten. Ik de motor vasthouden, hij probeert hem op de paddock stand te rollen. En geen beweging in te krijgen. Zo zwaar is een TDM toch niet :?

Na een hoop gezwoeg, Jantah: "Euh, misschien als ik de voorrem loslaat?" :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan