Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hai poedelnaakt eh poedelschaap
die van mij was ook iets veroest kan je allemaal opknappen
als hij motories maar goed is
de rest kan je maken toch jongens
 
zijn de spaken niet van roestvrij staal? anders gewoon afspraak maken kijken en rijden
foei simply poedelnaakt ;)
 
Laatst bewerkt:
Spaken zijn te vervangen......meestal door een goede poetsbeurt knappen ze al op....... :] Gewoon proefrit en kijken hoe of ie rijdt..... :]
 
spaken zijn niet zo gauw van roestvrij staal omdat roestvrij staal elastischer is, makkelijker verbuigt dan gewoon stalen, waardoor je een beetje 'slap' wieltje krijgt, dacht ik .. klopt het Goos?
 
okee, bedankt mannen. ja en ik ben bank dat er nieuwe tandwielen op moeten. ik heb gebeld en de beste man zei dat hij 4 jaar heeft stil gestaan in zijn schuur. nadat hij er een nieuwe accu in heeft gezet starte hij meteen.

doen of niet doen? 400 euro is natuurlijk een koopje voor een motor waar alles van werkt maar niet heel erg mooi is.

btw k heb nog geen rijbewijs dus k weet niet of die beste man het goed vind dat ik een proefrit maak. zo ie zo doe ik het niet als hij midden in een stad woont.
 
btw, wat moet ik met dat rare kenteken?:| wat stelt dat voor:P? moet ik een nieuwe aanvragen of is dat oldtimer o.i.d ??
 
hai
denk dat het nummerbord zelf zo gemaakt is via fotoshop
dat doen ze wel meer ivm prive
en ik denk dat een rondje wel mag
hij laat er zelfs een hondje op rijden _O- _O- zie foto
 
het kenteken klopt volgens de rdw wel hoor,,,,en hij is al verkocht, of ze hebben hem zelf pas 3 dagen,, vreemde zaak,,,,,tenaamstelling 260909
 
Bij mij gaan dan toch wat "belletjes rinkelen"....... :? vreemde zaak..... :]
 
aha, ja die had ik ook al gezien en gemaild. maar ze mailen niet terug.. kennen jullie hem/hun?

ik wil eigenlijk zaterdag op een rebel uit en wil niet meer dan 500 euro eraan besteden. is opzich mogelijk als ik zo eens kijk op marktplaats etc..

nja jullie horen het wel wat het is geworden of gaat worden
 
@RP: Ik ben er waarschijnlijk bij op 10-10-10. Als mijn zus met handen in het haar smeekt om mijn hele weekend aan haar verhuizing te besteden kan het anders worden (Het is gewoon wat onhandig dat zij in N-H woont en jij in GLD...) :/ O, en misschien ook bij stormweer. :)

@Poedelschaap: die arme blauwe Rebel is liefdeloos verwaarloosd, ook al is ie mooi blauw (lijkt wel of ie in de sloot heeft gestaan). Ik zou eerder voor die van Ton gaan.

@Peter RO: gave ventieldopjes! waar heb je die gezien?
 
fijn rooz! ik zet je bij de groep 'komt zeker', want die speciale omstandigheden die jij noemt als storm en weer: dat geldt voor iedereen in feite, dat is helder! Mocht je zus op een andere dag willen verhuizen en ik ben dan vrij, zeg haar maar dat ik dan kom helpen, dan is dat argument van haar om jou weg te houden op de 10e een stuk zwakker ... afgesproken?

Status 10-10 10:10:

zeker wel (denk erom ik MOET er 10+ hebben :} ....):
- :] :] :] :] :] :] :]
zijnde: rebelpeter (+ oinky voor nr.2), rob, simply, goos, pink-y, rooz

niet:
- :? Rebellie, Bydand en Joost, Rebella en Donanthonio

@Rooz: ik hoop dat je 10-10-09 bedoelde en niet 10-10-10 want dat is volgend jaar ...

@Poedelschaap: zal ik die ene in Duiven eens voor je gaan bekijken? En misschien eens kijken wat er aan de prijs te doen is? Zo ja, geef me dat even een mobiel nummer via PB door dan kan ik je bellen voor overleg als ik daar ben. En hiet is wel handig als ik weet waar die gast woont ... Duiven is niet groot maar 23.000 mensen aflopen dat gaat toch echt iets te lang duren... _O-
 
Laatst bewerkt:
@Poedelschaap: zal ik die ene in Duiven eens voor je gaan bekijken? En misschien eens kijken wat er aan de prijs te doen is? Zo ja, geef me dat even een mobiel nummer via PB door dan kan ik je bellen voor overleg als ik daar ben. En hiet is wel handig als ik weet waar die gast woont ... Duiven is niet groot maar 23.000 mensen aflopen dat gaat toch echt iets te lang duren... _O-

Ach ..... Peter...... laat ze gewoon op het spreekuur komen _O- en dan één voor één wegwerken...... :]
 
Laatst bewerkt:
rebels mooi, volgens mij wil iedereen nu een rebel hebben. :9

PR ik hoop voor je op 15 rebels 10-10 :} ik hoop alleen dat Duiven dit motorgeweld aankan _O-
 
Laatst bewerkt:
spaken zijn niet zo gauw van roestvrij staal omdat roestvrij staal elastischer is, makkelijker verbuigt dan gewoon stalen, waardoor je een beetje 'slap' wieltje krijgt, dacht ik .. klopt het Goos?

RP, Tot voor kort was RVS wat meer breuk gevoelig bij extreme belasting, maar een goede kwaliteit RVS spaak op de goede spanning kan tegenwoordig het meeste hebben wordt o.a. gebruikt voor crosmotoren.
 
mm helaas nogsteeds geen mail binnen gehad. ik hoop dat ik voor zaterdag toch wel een mailtje binnen krijg want ik wil zaterdag wel gaan kijken!

@rebelpeter bedankt voor t aanbod! zodra ik een mailtje terug heb dan kunnen we proberen iets te regelen. Ik geloof opzich wel dat die rebel in goede staat is. en als er echt iets vreemds mee mis is dan kom je daar toch pas later achter.

Ik moet nu iig wachten op een mailtje... en ook nog wachten tot ik eindelijk kan beginnen met lessen! het is erg druk bij die rijschool en ik kan pas 17 oktober beginnen. en 28 oktober afrijden voor eerste examen. ik denk dat het daarna wel erg snel gaat aangezien ik genoeg tijd heb om tussendoor aantal lessen te pakken.

ik vind het echt gezeur dat rijlessen. teminste, die voertuigbeheersing is natuurlijk wel erg nuttig maar zon rondje rijden op de weg terwijl ik al mijn autorijbewijs heb vind ik echt onnodig. net als opnieuw theorie doen. ik leer precies het zelfde als voor mijn auto;)
 
@henkozzy: okay! da's goed nieuws, weer iets geleerd, dan ben ik in het vervolg ook minder terughoudend met dat soort spaken! bedankt Henk! Oh en wat de 10/10e betreft: desnoods zetten we een tent er bij ...

@poederschaap: wacht niet te lang met aanbiedingen op marktplaats: tis weg voor je het weet, dus misschien is het wel handig dat Duuvense avontuur vast een beetje op te starten ...

@pink-y: rijdt het gele gevaar nog? ben zeer benieuwd hoor hoe de soap verder gaat wat betreft de alsmaar schutterende elektriek

@Goos: mini lineup van onze twee rebels onder ons nieuwe HAN gebouw Engineering!
Leuk je even op de werkplek gesproken te hebben en nogmaals: Gijske is net zo welkom als jij en Lydia op de 10e van de 10e!

full

 
Laatst bewerkt:
Nee ik wacht zeker niet te lang!, maarja er staat geen telefoonnummer bij alleen mailen ze maar niet terug... zzzzz

heb het er al met mijn vader over gehad, die is normaal erg terughoudend in dingen zoals motor kopen etc. maja ze weten dat ze toch niks tegen me kunnen beginnen, als ik iets wil dan komt het er toch wel ;)
maarja ik zie verder niet veel aanbiedingen op marktplaats/speurders etc. zal dus gewoon moeten afwachten tot ik een mailtje terug krijg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan