MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

Ik wilde de dolomietjes nog even matsen en ze hun pleziertje

  • Vooruit dan maar..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Eigenlijk niet..

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ach, die kudtpas hebben ze al gehad..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Maar dan moet het wel bij deel 54 afgelopen zijn..

    Stemmen: 19 59,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow hé, knap rustig hier weer..... iedereen hard an die arbeit? :W
Jawohl, an der Arbeit!

Kreeg btw net van een collega te horen dat er een paar onguur uitziende Polen met veel belangstelling naar mijn motor stonden te kijken.
Ik geloof graag dat ze het een mooie, leuke en kanppe motor vonden en dat de belangstelling oprecht was, desalniettemin toch maar ff in de afgesloten fietsenstalling geparkeerd. Mijn motor staat namelijk niet ergens aan vast en is dus zo in een busje/aanhanger getild. :(

ff lunchen! :9
 
Jawohl, an der Arbeit!

Kreeg btw net van een collega te horen dat er een paar onguur uitziende Polen met veel belangstelling naar mijn motor stonden te kijken.
Ik geloof graag dat ze het een mooie, leuke en kanppe motor vonden en dat de belangstelling oprecht was, desalniettemin toch maar ff in de afgesloten fietsenstalling geparkeerd. Mijn motor staat namelijk niet ergens aan vast en is dus zo in een busje/aanhanger getild. :(

ff lunchen! :9
Das idd "verdacht" ;) Beter dat jij 'm even weg zet dan dat hun dat even voor je doen :+
 
Jawohl, an der Arbeit!

Kreeg btw net van een collega te horen dat er een paar onguur uitziende Polen met veel belangstelling naar mijn motor stonden te kijken.
Ik geloof graag dat ze het een mooie, leuke en kanppe motor vonden en dat de belangstelling oprecht was, desalniettemin toch maar ff in de afgesloten fietsenstalling geparkeerd. Mijn motor staat namelijk niet ergens aan vast en is dus zo in een busje/aanhanger getild. :(

ff lunchen! :9
dat is echt zo een *&*%&% gevoel als je weet dat er een paar rare gasten rond je motor zitten. En dat je niet weet wat hun bedoeling is. Ik kan daar altijd slecht tegen.
 
Kreeg btw net van een collega te horen dat er een paar onguur uitziende Polen met veel belangstelling naar mijn motor stonden te kijken.
Ik geloof graag dat ze het een mooie, leuke en kanppe motor vonden en dat de belangstelling oprecht was, desalniettemin toch maar ff in de afgesloten fietsenstalling geparkeerd. Mijn motor staat namelijk niet ergens aan vast en is dus zo in een busje/aanhanger getild. :(

Jammer dat het nodig is, maar dit is wel beter inderdaad :Y
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het nodig is, maar dit is wel beter inderdaad :Y
Ja dat mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen kan afblijven. Een vriend van mij had een mercedes c180 gekocht. 2 avonden voor de deur spiegels eraf gejat. Toen naar de garage 5 dagen later terug gekregen 1 avond voor de deur weer de spiegels eraf. Daar wordt je toch dol van.
En als je ze betrapt en je maakt ze heel "lief" duidelijk dat ze eraf moeten blijven dan ben je weer strafbaar.
 
Ja je mag ze een kop koffie aanbieden en vriendelijk vragen of ze even willen wachten tot de politie komt...yeah right :Z

maar inderdaad kansloos dat soort dingen :r
 
Laatst bewerkt:
Ja dat mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen kan afblijven.


Nou.... je wil eigenlijk ook niet weten wat er gebeurd met je motorfiets als hij gewoon geparkeerd staat..... :X

Een keer in Frankrijk zag ik bij terugkomst een ongeveer 50-jarige Japanse muts op de motor zitten, terwijl ze poseerde voor zo'n horde Japanse medetouristen met camera's.
Jammer dat het alarm niet afging... -O-

Maar ook... en dat gebeurd vaker... papa die zijn koter even op je motorfiets neerzet... vind ik ook niet kunnen. Ik snap wel dat het leuk bedoeld is, maar ik ga ook niet even in iemand cabrio zitten nietwaar? 8-)
 
----------- :Z :Z :Z :Z ----------- :Z --------------- :Z -------- :Z :Z :Z :Z ---------------
-------- :Z --------------------- :Z :Z ------------ :Z :Z ------- :Z ------- :Z ------------
------- :Z --------------------- :Z -- :Z --------- :Z -- :Z ----- :Z ------- :Z -------------
------- :Z ------- :Z :Z ------- :Z --- :Z -------- :Z --- :Z ----- :Z :Z :Z :Z ---------------
------- :Z ------------ :Z ---- :Z :Z :Z :Z ------ :Z :Z :Z :Z ---- :Z -----------------------
--------- :Z --------- :Z ---- :Z ------- :Z ---- :Z ------- :Z --- :Z -----------------------
------------ :Z :Z :Z ------- :Z --------- :Z -- :Z --------- :Z -- :Z -----------------------

B|
 
----------- :Z :Z :Z :Z ----------- :Z --------------- :Z -------- :Z :Z :Z :Z ---------------
-------- :Z --------------------- :Z :Z ------------ :Z :Z ------- :Z ------- :Z ------------
------- :Z --------------------- :Z -- :Z --------- :Z -- :Z ----- :Z ------- :Z -------------
------- :Z ------- :Z :Z ------- :Z --- :Z -------- :Z --- :Z ----- :Z :Z :Z :Z ---------------
------- :Z ------------ :Z ---- :Z :Z :Z :Z ------ :Z :Z :Z :Z ---- :Z -----------------------
--------- :Z --------- :Z ---- :Z ------- :Z ---- :Z ------- :Z --- :Z -----------------------
------------ :Z :Z :Z ------- :Z --------- :Z -- :Z --------- :Z -- :Z -----------------------

B|



:+

geen zin meer?
 
----------- :Z :Z :Z :Z ----------- :Z --------------- :Z -------- :Z :Z :Z :Z ---------------
-------- :Z --------------------- :Z :Z ------------ :Z :Z ------- :Z ------- :Z ------------
------- :Z --------------------- :Z -- :Z --------- :Z -- :Z ----- :Z ------- :Z -------------
------- :Z ------- :Z :Z ------- :Z --- :Z -------- :Z --- :Z ----- :Z :Z :Z :Z ---------------
------- :Z ------------ :Z ---- :Z :Z :Z :Z ------ :Z :Z :Z :Z ---- :Z -----------------------
--------- :Z --------- :Z ---- :Z ------- :Z ---- :Z ------- :Z --- :Z -----------------------
------------ :Z :Z :Z ------- :Z --------- :Z -- :Z --------- :Z -- :Z -----------------------

B|





hahahaha _O-
 
----------- :Z :Z :Z :Z ----------- :Z ---------------- :Z ---------- :Z :Z :Z :Z ---------------
-------- :Z ------------------------ :Z :Z ------------ :Z :Z -------- :Z ------- :Z ------------
------- :Z ------------------------ :Z -- :Z --------- :Z -- :Z ------- :Z ------- :Z -------------
------- :Z ------- :Z :Z -------- :Z --- :Z -------- :Z --- :Z ------- :Z :Z :Z :Z ---------------
------- :Z ------------ :Z ----- :Z :Z :Z :Z ---- :Z :Z :Z :Z ----- :Z -----------------------
--------- :Z --------- :Z ------ :Z ------- :Z ---- :Z ------- :Z ----- :Z -----------------------
------------ :Z :Z :Z -------- :Z --------- :Z -- :Z --------- :Z ---- :Z -----------------------

B|
Hahaha, knap gedaan zeg. Jij verveelt je gelukkig niet })
 
Dames en heren en The Bastard ja het is weer half 5 dus tijd voor De Lach van de Dag
Hij is vandaag iets wat vunzig dus er kunnen woorden in zitten die als schokkend kunnen worden ervaren.
Maar genoeg gelult laten we snel beginnen hier is uw presentator Thacutiboy


Een vrouw heeft haar spiegel laten vallen en wil daarom een nieuwe kopen. Als ze even later in de stad loopt ziet ze een leuke winkel, ze loopt er naar binnen. Na een poosje gezocht te hebben vraagt ze aan de winkeleigenaar:
"Hebben jullie ook spiegels?"
"Ja," zegt de man, "maar alleen hele speciale."
De vrouw is wel geïnteresseerd en gaat kijken. Ze ziet een hele mooie en wil hem graag kopen. Als ze aan het afrekenen is zegt de eigenaar:
"Dit is wel een hele bijzondere spiegel. Hij doet namelijk alles wat je zegt."

Als de vrouw hem even later opgehangen heeft, zegt ze tegen de spiegel:
"Spiegeltje, Spiegeltje mooi en rond, geef mij borsten van 2 pond."
En direct krijgt ze 2 gigantische boste.

Als haar man thuis komt ziet hij het en vraagt gelijk hoe dat komt. Als de vrouw alles heeft uitgelegd, rent hij naar de badkamer en zegt :
"Spiegeltje, Spiegeltje mooi en rond geef mij een jongeheer tot op de grond."
En voordat hij zich kan bedenken heeft hij benen van 3 centimeter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan