VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er ook weer, na zeer geschrokken te hebben gelezen in de laatste pagina's van het vorige topic, jammer dat er voor het eerst sinds het bestaan van ons topic (ja zo voelt het toch na een aantal jaar) zo'n gebekvecht is ontstaan dus 2SP-ers... niet nodig vind ik zelf.

Don, top dat je de nieuwe topic ook weer zo mooi hebt ingericht!!

Ik blijf genieten van het topic, al ben ik meer een lezer dan een poster...
 
Dit jaar ga ik overigens verhuizen, ga eindelijk mijn droom waarmaken samen met mijn vrouw (net getrouwd ook :)) en krijg ook eindelijk een echte sleutelruimte!!! '

Na al die negatieve posting in het vorig topic, maar eens tijd voor weer wat leuke berichten!!! :D
 
ik ben er ook weer :)
maar moet in het oude topic nog even de laatste pagina's teruglezen...iets met veren?....
is toch eigenlijk heel makkelijk?....: zorg ervoor dat je zoveel en zo constant mogelijk veel grip heb onder alle omstandigheden......en dat met 7 variabelen....whoeha...


Pmugen van harte! zowel met je huwelijk als met je sleutelruimte :)

heb de hele week naar deze dag uitgekeken...vrij, en warm zou het worden..
en wat heb ik hier?.....regen!!!!
daar gaat me ritje met de SP...
 
antwoordt voor abbeyrules: over je vraag in vorige topic:
mijn normale settings:
achter: veerspanning stand 4
compres (boven) 10 klicks zachter dan hardtse stand
rebound (onder) 1 hele draai terug vanuit hardste stand.

voor:
voorspanning: gelijk aan 4de groef
compres (onder) 12 klicks terug vanuit hard
rebound(boven) 7 klicks terug vanuit hard.

zelf vindt ik dit erg lekker rijden
als ik op vakantie ga en vol bepak(met passasier erbij) doe ik alleen de veerspanning achter verhogen naar bovenste stand.

ben 1 keer vergeten na vakantie dit terug te zetten, en ging een erg sportief rondje doen.........> bijna slootervaring omdat de achterkant een behoorlijk zijwaardse stap maakte...oepsie...wel veel van geleerd ;)>>>overmoed schaadt!!!--lol--
 
Ik ben er ook weer, na zeer geschrokken te hebben gelezen in de laatste pagina's van het vorige topic, jammer dat er voor het eerst sinds het bestaan van ons topic (ja zo voelt het toch na een aantal jaar) zo'n gebekvecht is ontstaan dus 2SP-ers... niet nodig vind ik zelf.

Don, top dat je de nieuwe topic ook weer zo mooi hebt ingericht!!

Ik blijf genieten van het topic, al ben ik meer een lezer dan een poster...
sorry dat ik je zo heb laten schrikken en ook mijn excuses aan iedereen die hier last van had.

greetz
 
sorry dat ik je zo heb laten schrikken en ook mijn excuses aan iedereen die hier last van had.

greetz
Hey pepe,

np, het kwam van 2 kanten... :)

@vuurbloed: bedankt! Idd balen dat het nu slecht weer is, maar misschien betekend het wel dat het dit weekend toch beter wordt, terwijl het slecht zou zijn?
Misschien kan je dan alsnog de SP uitlaten! :] :]

Ik hoop er op in elk geval!

iedereen alvast een prettig weekend in elk geval !! *O*
 
Laatst bewerkt:
Oooooh hier zitten jullie! Goed bezig weer Don! :}

Zal nu dit weekend mijn RR maar es ff gebruiksklaar gaan maken. Heb dat RBF-660 Racing brake fluid spul binnen, dus zal dat er es ff in kiepen ook. Ben benieuwd. :W
 
Laatst bewerkt:
Oooooh hier zitten jullie! Goed bezig weer Don! :}

Zal nu dit weekend mijn RR maar es ff gebruiksklaar gaan maken. Heb dat RBF-660 Racing brake fluid spul binnen, dus zal dat er es ff in kiepen ook. Ben benieuwd. :W

RBF-660? da's de nieuwe blijkbaar.
Eerder hadden ze niet anders dan RBF-600.

Heb ff gechecked; het kookpunt ligt _NOG_ iets hoger.
Heb met de RBF-600 nooit hitte problemen gehad.
(met die blauwe silliconen rem-rommel daarentegen wel) ;)
Die gebruikte ik daarna alleen voor achter waar ik zo'n doorzichtig slangetje had als reservoir.
(met RBF-600 werd 'ie met een maand troebel en ging 'ie zweten)
 
Fijn dus jij gaat me voorzien van verse(nieuwe) SP plaatjes O-)
Zijn vooral plaatjes van gebruikers volgens mij.

Moet eerlijk zeggen dat ik de OP meer een rommelbak vind met toffe links, plaatjes en informatie hier en daar :P 1. het is lastig om het fatsoenlijk te krijgen met zo`n layout 2. beste stuurlui staan in het gras 3. eigenlijk moet je een eigen site hebben met schutbladen enal.
 
Laatst bewerkt:
ja ik ook weer erbij.

sp meeting dacht ik ergens begin aug. al ben ik alleen dag 1 aanwezig want het circuit ga ik niet aan mee. misschien zelf een stukkje nog de eifel in.
 
Kijk ff een paar dagen niet op 't forum en we zitten alweer in topic 18!!! Ben er ook weer bij iig...
 
RBF-660? da's de nieuwe blijkbaar.
Eerder hadden ze niet anders dan RBF-600.

Heb ff gechecked; het kookpunt ligt _NOG_ iets hoger.
Heb met de RBF-600 nooit hitte problemen gehad.
(met die blauwe silliconen rem-rommel daarentegen wel) ;)
Die gebruikte ik daarna alleen voor achter waar ik zo'n doorzichtig slangetje had als reservoir.
(met RBF-600 werd 'ie met een maand troebel en ging 'ie zweten)

Ja. Maar ik had natuurlijk ook mijn huiswerk gedaan ;)

Ik had met de Castrol, dat je op warme circuitdagen en vooral toen met die wavedisks op de Speen, dat je kon voelen dat de rek er wel wat uit was. Het gevoel in de hendel wordt dan gewoon gaandeweg eeuhm... anders. Begint wat te veren... :? Sponzig.

De RR deed dat ook, maar weet niet wat er in zit en hoe lang al, heb ik niks aan gedaan nog. Zo meegenomen...

Dit RBF spul schijnen ze zelfs met stikstof ipv lucht erbij in de fles te verpakken. Da's wel heel serieus allemaal. En ik heb er niet op bespaard, dus tussen de oren zit het in ieder geval al goed nu...
 
..., dus tussen de oren zit het in ieder geval al goed nu...

Toch wel een belangrijk iets ..... ik had afgelopen week een enorme "slide" in een bocht naar rechts.. toerenteller knalde omhoog, achterwiel brak uit... :N

Voor m'n gevoel voel ik de achterkant nu bij bijna elke bocht naar rechts weg glijden.

Puur tussen m'n oren ... maar ik rij er wel degelijk anders (rustiger) door.. :$
 
Heb ik dat????
Maandag bij race shop K&N filters besteld voor de SP2. Vandaag al binnen!!

Vanavond even monteren en wat denk je? Zitten er GVD al K&N filters in!! :( :9~ }) '(

Ik heb toch de nieuwe er maar ingezet (principe kwestie) dus heb nu staan een K&N doos met alle papieren en stickers + schroefjes + borging en ook 2 filters die max 16500 km erin hebben gezeten.
Intresse iemand? Mag voor weinig weg!!

Gr Jarnozem
full
 
weet iemand waar ik een stekkertje kan scoren voor het knipperlicht. het mannelijk gedeelte bedoel ik dan. of is dat unverseel bij honda motors van dat jaar.
 
Dat gez&%$k over die
ti%20spring1.jpg



Check dit even zo was het de laatste keer
*O*

S´lands eerste SP op biofuel :Y

biofuel+can.gif
 
Laatst bewerkt:
Ben ook weer aanwezig!!

Eindelijk de eerste lekkere rit gehad, echt lekker vegen en voor het eerst de knietjes aan de grond dit seizoen, heerlijk!!! Het moet mooi weer blijven!! ;)

O ja en de quickshifter eindelijk af kunnen stellen, (leuk speeltje) :P
 
Laatst bewerkt:
Heb ik dat????
Maandag bij race shop K&N filters besteld voor de SP2. Vandaag al binnen!!

Vanavond even monteren en wat denk je? Zitten er GVD al K&N filters in!! :( :9~ }) '(

Ik heb toch de nieuwe er maar ingezet (principe kwestie) dus heb nu staan een K&N doos met alle papieren en stickers + schroefjes + borging en ook 2 filters die max 16500 km erin hebben gezeten.
Intresse iemand? Mag voor weinig weg!!

Gr Jarnozem[afbeelding]

_O- Maar wel een buitenkans!

ik heb al van die dingen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan