Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
hyves vriendinnetjes zat,!
maar volgens mij niet zo mooi als een leuk weekend touren.
nu nog op de scooter, soms een dagje onderweg. maar het grote gevoel nog niet gehad. ik kan niet wachten!
als mijn examens goed gaan. en het lukt mij meteen mijn motor rijbewijs te halen, ben ik er zeker bij. (ovb dat ik mij gedraag zegt vaders.)

En jij luistert natuurlijk heel goed naar hem... :z...


;)
 
zullen we met een bestemming beginnen?


suggesties? Kunnen we ook bij de bbq ofzo bespreken maar laat maar horen!

Wat mij betreft slechts één voorwaarde: ergens waar we nog niet geweest zijn, dat vind ik zelf het leukste.
 
suggesties? Kunnen we ook bij de bbq ofzo bespreken maar laat maar horen!

Wat mij betreft slechts één voorwaarde: ergens waar we nog niet geweest zijn, dat vind ik zelf het leukste.

Härz... Schwartzwald... en verder alles met bochten, bochten en nog meer bochten... :9~
 
kennen jullie die top-gear aflevering? dan gaan ze zoeken naar de beste weg van europa. en dan vinden ze hem ergens in zwitserland, als we die bestemming nou kunnen vinden:9~:9~~
Dat is nét niet Zwitserland. Ze hebben gekozen voor de Stelvio pas. Dit loopt van het 3-landenpunt Zwitserland-Oostenrijk-Italië Italië in.
Erg gave pas. Veel hairpins. Uit het hoofd: 49 *O*
 
Dat is nét niet Zwitserland. Ze hebben gekozen voor de Stelvio pas. Dit loopt van het 3-landenpunt Zwitserland-Oostenrijk-Italië Italië in.
Erg gave pas. Veel hairpins. Uit het hoofd: 49 *O*

De "Transfagarasan Highway" in Roemenië is anders óók érg mooi :Y Top-Gear linkje :+

Jeremy Clarckson: "This is better then the Stelvio..."
 
Laatst bewerkt:
Dat is nét niet Zwitserland. Ze hebben gekozen voor de Stelvio pas. Dit loopt van het 3-landenpunt Zwitserland-Oostenrijk-Italië Italië in.
Erg gave pas. Veel hairpins. Uit het hoofd: 49 *O*
Technsch gezien is het (meerendeel) Zwitserland, het is namelijk de weg van Davos naar de Stelvio pas :Y *D

En wellicht is er een kans dat ik er in augustus al rij :]

Die weg in Roemenie is ook schitterend overigens :9~ , wel beetje ver -O-.
Echter vergeet niet dat die weg afgesloten voor overig verkeer was voor opnamen, normaal is het er drukker etc.
(en mijn evil mind : denk dat de roemeense politie ook nu de status aparte van die weg weet en zo zijn salaris weet aan te vullen }) )

Krijg overigens een groot deja vu gevoel over dit onderwerp , volgens mij al eens besproken in een MF motorweekend topic ?

EDIT : Yups :Y
Ted in "Hét MF Motorweekend 2010"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan