VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas heeft de VFR 400 NC24 2 bobines met aan beide 2 aansluitingen! ;)
Weet niet waar de jouwne vandaan komen? :')

2vilchv.gif
 
klopt, ik heb hem in UK gehaald alleen maar om de voorvork voor iemand welke een USD voorvork in zijn NC30 Mick Doohan look a like wilde hebben. De originele voorvork van de NC30 zit dus nu in de RVF en omgekeerd, e.e.a. uitgevoerd door Teun Knoppert van Knoppert motoren. Voorzover ik weet is er verder niets met deze motor mis op gebruikssporen na. Er zit alleen geen originele voorvork meer in, maar m.i. is gezien de km. stand de prijs er ook na.

Heb ik het toch ook goed gespot...ik vind het maar raar om een NC30 voorvork in een NC35 te stoppen.
 
Er zit dus een totaal verkeerde voorvork in. De RVF heeft een USD voorvork en dit is een NC30 voorvork. Daardoor ook andere klauwen..
RVF voorvorken vind je niet. Ik heb er gelukkig een op reserve, ooit gekocht in Engeland.[afbeelding]

Ik ken het... Ik had een setje compleet liggen voor ombouw in mijn ex-NC30. En dat groeide uit tot 3 overcomplete sets. Heb ze niet meer. Deze zitten nu allemaal in MC21/MC28's ingebouwd.
 
4 oktober pas? :X Ik dacht half augustus... -O-

Fuck hee :/

Ja dat denk ik, ik heb vandaag post gehad, maar dat komt nog bij me ouders. Dus ik zie morgen wel wat het wordt.

Ik krijg dus een strafzitting en vaak geven ze hem daarna gelijk terug, omdat het dan al 4 maanden is (geweest)
 
Net mijn rijbewijs gehaald! :)

Gefeliciteerd!!

@Djeepert: niet dat je er wat aan hebt, maar ik vind een rijontzegging van een eeuwigheid ook wel wat pittig voor 65km te snel op de snelweg. OK, het is ontegenzeggelijk veel te snel, maar ik vraag me af in hoeverre het nou echt gevaarlijk was... Je overtreding van vorig jaar heeft je de das omgedaan.

Even gezocht:

http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/8163-boetes-voor-automobilisten-overzicht.html

65kmpu te snel op snelweg zou 540 euro bekeuring zijn volgens deze link. Klinkt mij in de oren als relatief weinig. Vraag me af in hoeverre dit actueel is.

Verder gezocht:

± 65 kilometer te hard op een autoweg : Juridisch (Gesloten) • Flitsservice.nl

Kerel reed 65kmpu te snel op de snelweg. Krijgt wel zn rbw binnen 10 dagen terug. Volgens deze lui is je recidive 1 jaar "geldig". Was het meer of minder dan een jaar geleden dat je die bekeuring afgerekend hebt?

Vrij zinloze informatie verder, maar het is niet dat ik iets beters te doen heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, circuitje opzoeken ;) meer zeg ik er niet over :z

Ik snap wat je bedoelt (mag ook wel als de sarcasme er zo dik bovenop ligt dat je er een lepel in kunt steken) maar als jij circuit rijdt om zo snel mogelijk rechtdoor te rijden zou ik een nieuwe hobby zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan