Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
hot_ass_2_1600x900.jpg
 
euh, niet :N

helm meenemen :Y

haha oke oke,

ja was gister naar terasje met mn vriendin, en moest nog ff 100 meter verderop pinnen en dan zou ik op terasje gaan zitten waar ik mn motor kon zien, dus wilde hem eigenlijk daar vastmaken, zo deed ik dat altijd bij mn vorige motor, maar was geen succes :+
 
haha oke oke,

ja was gister naar terasje met mn vriendin, en moest nog ff 100 meter verderop pinnen en dan zou ik op terasje gaan zitten waar ik mn motor kon zien, dus wilde hem eigenlijk daar vastmaken, zo deed ik dat altijd bij mn vorige motor, maar was geen succes :+


je had dan nog een helmbewaakster bij ook |( :') :+
 
Welke (bagger :+) foon heb jij dan?
het kan wel hoor, maar is bagger.

En weiger nog veel geld aan telefoons te geven, heb al gemerkt dat hoe duurder de telefoon is, hoe minder levensduur en kwalitiet je krijgt. Iphone is geen optie, scherm haalt het einde van de 1e week niet :X


voorlopig doe ik lekker voort met mijn spotgoedkope Nokia C3 :Y

btw: in B moet je het toestel kopen, je kroijgt dat niet van je provider zoals in NL :S
 
het kan wel hoor, maar is bagger.

En weiger nog veel geld aan telefoons te geven, heb al gemerkt dat hoe duurder de telefoon is, hoe minder levensduur en kwalitiet je krijgt. Iphone is geen optie, scherm haalt het einde van de 1e week niet :X


voorlopig doe ik lekker voort met mijn spotgoedkope Nokia C3 :Y

btw: in B moet je het toestel kopen, je kroijgt dat niet van je provider zoals in NL :S
Ik koop mijn foon ook hoor... Sim only abo = goedkoop. Bij tel-zaak gewerkt = goedkoop :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan