Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag :) Na weer >1200 km gereden te hebben met de blade dit weekend had ik weer eens last van een pijnlijk zitvlak. Nu sta ik op het punt om via e-bay zo'n comfort seat te bestellen. (08F82-MFL-100) En volgens mij zijn er hier een paar blade bezitters die ook zoiets hebben. Is het hiermee nu echt een stuk langer uit te houden op de langere ritjes?
heb er een , maar met die afstanden heb je ook met het comfortzadel pain ij je but.
duurt alleen langer voor je het krijgt ;)
 
Goedenmiddag :) Na weer >1200 km gereden te hebben met de blade dit weekend had ik weer eens last van een pijnlijk zitvlak. Nu sta ik op het punt om via e-bay zo'n comfort seat te bestellen. (08F82-MFL-100) En volgens mij zijn er hier een paar blade bezitters die ook zoiets hebben. Is het hiermee nu echt een stuk langer uit te houden op de langere ritjes?

Leuke trip !! Ik heb al sinds het begin zo'n comfort seat en na altijd op lange afstanden pijn in de onderkant te hebben gehad, moet ik zeggen dat het echt heel veel scheelt. Afgelopen vakantie ook weer ruim 1100km op 1 dag gedaan en geen centje pijn !! Ook andere lange dagen op de motor weinig last, uiteindelijk begint het natuurlijk wel, maar vergeleken met anderen die het niet hadden (2009 HRC Blade) die zaten echt allang te piepen en bij mij nog prima te doen :Y :Y Voor lange ritten echt een bijzonder nuttig asoware !! :P
 
half of vol synteet maakt wel uit, ik gooi er nooit volsynteet in. prijsverschil kijk ik niet naar.



gewoon half synteet erin of je moet veel circuitdagen doen , dan kan je erover gaan denken.
Heb me ff wat beter ingelezen en zie ook dat na altijd half ineens vol erin gooien voor problemen KAN zorgen. Vervolgens dealer bellen, zij gebruiken altijd half. Dus half zal het worden :)
 
half of vol synteet maakt wel uit, ik gooi er nooit volsynteet in. prijsverschil kijk ik niet naar.

Vol syntheet is echt wel beter bij de moderne supersport!! en zeker in deze temperaturen en dan nog een circuit dagje er tussen door doen!!! bij mij komt alleen het beste erin..castrol racing voll syntheet...

Een dealer doet standaard half synt erin omdat dit iedereen doet en dit een bak geld scheelt.... maar als je het beste wil voor je schatje.....

full
 
Leuke trip !! Ik heb al sinds het begin zo'n comfort seat en na altijd op lange afstanden pijn in de onderkant te hebben gehad, moet ik zeggen dat het echt heel veel scheelt. Afgelopen vakantie ook weer ruim 1100km op 1 dag gedaan en geen centje pijn !! Ook andere lange dagen op de motor weinig last, uiteindelijk begint het natuurlijk wel, maar vergeleken met anderen die het niet hadden (2009 HRC Blade) die zaten echt allang te piepen en bij mij nog prima te doen :Y :Y Voor lange ritten echt een bijzonder nuttig asoware !! :P


Ik heb me laten vertellen dat je ook meer fast-food-zitvlees hebt dus dan duurt het inderdaad langer!!!! :X

maar 1100 km op 1 dag, respect!!!! :}

:+
 
heb er een , maar met die afstanden heb je ook met het comfortzadel pain ij je but.
duurt alleen langer voor je het krijgt ;)
En zo is het maar net. Maakt echt wel verschil als je langer onderweg bent.

Bovendien heb je ook meer grip met dit zadel. Best lekker als je in een bochie hangt.....
 
Laatst bewerkt:
En zo is het maar net. Maakt echt wel verschil als je langer onderweg bent.

Bovendien heb je ook meer grip met dit zadel. Best lekker als je in een bochie hangt.....

Knoop maar doorgehakt, besteld via ebay in de US. Ben benieuwd of ik het nu een langer volhoud. Maar 1100km op 1 dag is wel erg veel :} Gelukkig viel de prijs in de US ten opzichte van NL nog een beetje mee. *D En extra grip zou zeker lekker zijn, ik glij nu alle kanten op met het standaard zadel.
 
He twijfelaar :W

En zo is het maar net. Maakt echt wel verschil als je langer onderweg bent.

Bovendien heb je ook meer grip met dit zadel. Best lekker als je in een bochie hangt.....
En daar gaat het mij dus om :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan