Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren was nog te doen, vandaag.... Ik heb 2 dozen losgetrokken en wat ondervloer geplaatst....
Daarna de kop onder de kraan in de auto gesprongen en uit gaan waaien...34 graden is niet mijn ding
is er idd wat over dit :/

vandaag cursus gehad, ze waren zo vriendelijk geweest om de te ontdekken auto's buiten te zetten en het waren dan nog hoofdzakelijk zwarte ook :/
 
present! :W

Meteen ff posen met m'n nieuwe hoes :9

cbr1000rr-repsol-fireblade-indoor-bike-cover_cms_site_products_images_14306-1-13604_800_800_False.png
 
Laatst bewerkt:
nou ja ik moet zo met de hitte toch opstappen. nieuwe achterband er op. en mijn g-craft potje.
en denk ook nieuwe ketting set.

p.s. nameless zou je een van mijn twee foto's willen vervangen door deze:
aktieff4.jpg

By nithwith at 2011-06-10
 
Goedenmiddag :) Na weer >1200 km gereden te hebben met de blade dit weekend had ik weer eens last van een pijnlijk zitvlak. Nu sta ik op het punt om via e-bay zo'n comfort seat te bestellen. (08F82-MFL-100) En volgens mij zijn er hier een paar blade bezitters die ook zoiets hebben. Is het hiermee nu echt een stuk langer uit te houden op de langere ritjes?
 
Hier ook, was net zeiknat! Van het zweten om de auto's naar binnen te halen ivm eventuele stormschade vanmiddag/avond/nacht.

Buienradar is niet helemaal te vertrouwen maar als je er op kijkt lijkt het net alsof de bui geheel langs de zuid-oost , het oosten en noord-oosten trekt. Ik zeg dus prima zo *O*
 
Ha een nieuw topic :D

Moggel :W

Kwam er trouwens gister achter dat er ondeR de buddy seat egeen haakje zit voor de helm op mn 06 model.

Hoe lossen jullie dat op !!?
 
Goedenmiddag :) Na weer >1200 km gereden te hebben met de blade dit weekend had ik weer eens last van een pijnlijk zitvlak. Nu sta ik op het punt om via e-bay zo'n comfort seat te bestellen. (08F82-MFL-100) En volgens mij zijn er hier een paar blade bezitters die ook zoiets hebben. Is het hiermee nu echt een stuk langer uit te houden op de langere ritjes?

Met 1200 kilometer op 2 dagen zit geen enkel zadel goed!!! althans niet op een supersport!!

Rij regelmatig ritjes van rond de 400KM das net goed en lekker te doen maar meer hoeft echt niet!!!

greetzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan