Fastbike verongelukt; je zal gemist worden maatje

_charlie

MF veteraan
29 sep 2009
28.028
0
Sassenheim
Facebook
Zie voor meer informatie ook dit topic: Afscheid Fastbike




Allereerst; ik weet dat hier net al een topic over op slot is gegooid maar ik vraag de modjes vriendelijk dit niet te doen.

Gisteren heeft mij het vreselijke nieuws bereikt dat de MF-er fastbike tijdens zijn diensttijd omgekomen is op de motor. Hoe en wat de toedracht is geweest van het ongeluk is nog niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat de pogingen van zijn collega's/vrienden om hem te reanimeren niet meer mochten baten.

Hij is gestorven in het harnas, letterlijk. Hij was onderweg naar een melding en heeft in zijn haast zijn eindbestemming niet gehaald. Laat hierbij een hoop mensen achter met een gevoel van onbegrip en verdriet.

Sindsdien is het voor mij echt een achtbaan van emoties. Ik kan mijn gevoel nog niet echt een plaats geven.

Vandaag wel naar het korps geweest, daar heb ik gezien hoe geliefd hij was. Dat heeft wel heel erg geholpen. We zijn met een aantal korpsleden ook nog naar de plek van het ongeval gegaan. Dat was erg confronterend, het maakte het 'definitief'.

Mocht dit topic niet gepast zijn, dan mag die op slot. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gecondoleerd en sterkte voor alle nabestaanden.
Jij ook veel sterkte Charlie :j
 
Jeetje wat afschuwelijk verhaal. Gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Het andere topic ging denk ik op slot omdat niet bekend was dat het een mf er betrog.
 
OUDEWATER - Een 34-jarige agent van Politie Utrecht is woensdagavond 21 september tijdens zijn dienst om het leven gekomen.

De agent reed rond 19.10 uur op een dienstmotor naar Oudewater om ambulancepersoneel te ondersteunen bij een onwelwording in een woning. In een bocht op de Johan J. Vierbergenweg kwam hij in de berm terecht, botste vermoedelijk op een boom en raakte daarna te water.

Omstanders en collega’s verleenden eerste hulp en er werd direct gestart met reanimatie. Bovendien kwam een traumahelikopter ter plaatse. De ernstig gewonde agent werd in kritieke toestand met de ambulance overgebracht naar het UMC, waar hij aan zijn verwondingen overleed.

Naar de toedracht van het ongeval wordt door de Afdeling Verkeersongevallenanalyse van de Verkeerspolitie onderzoek verricht.

Gaat het toevallig om dit nieuwsbericht.
 
-O- ook hier gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden. Heb hem slechts eenmaal mogen ontmoeten en was erg gezellig! Sterkte

RIP
 
Sterkte! -O-

Ik heb hem een poos geleden eens gesproken, maar kende hem verder niet goed. Toch schrikken weer '(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Je zal gemist worden maatje.' > 'Fastbike verongelukt;Je zal gemist worden maatje.'
 
kende hem slechts via The Riding Game topic, maar schrok toch van het nieuws... rust zacht en sterkte aan iedereen die hem kende..
 
Jezus, ik heb hem zeker regelmatig zien langskomen hier.

Sterke voor alle vrienden en nabestaanden..
 
Ik heb hier even geen woorden voor...

wat een ellende, heel veel sterkte gewenst aan familie en iedereen die hem gekend heeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan