Voor de Bakker's

Bakker , Nico Bakker. 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Zo, even de MF-oma wakker schudden.
Ik heb even een vraagje over een nico bakker motor: Wanneer is een motor een 'echte' nico bakker? Als Nico een aftermarketspiegeltje voor je heeft gemonteerd of moet er echt op de papieren 'bakker frames' staan?
Ik heb een motor op het oog die gemaakt is door meneer Bakker , maar op de kentekenpapieren staat suzuki gsx 750 , of is dat normaal bij Nico bakker?
Hoe bepaal je de waarde van zo'n motor? Wat de gek ervoor geeft?
 
Het beste is om even een paar goeie foto's van je motor te maken en te mailen naar Bakkerframebouw met je vragen. Zij kunnen dan voor je nagaan of het al of niet een Bakker is.
Volgens mij moet het ook op het kenteken staan maar ik weet niet of dit altijd zo is.

Waarde is inderdaad wat de gek er voor geeft.....
 
Laatst bewerkt:
De paarse hierboven , in December gepost , is ook écht 'n Nico Bakker.
Maar de eigenaar heeft hem toen zelf laten keuren , dus/daarom staat er op dat kenteken: zelfbouw.
Het is natùùrlijk voorgekomen (en nog) dat er nummers ingeslagen werden van papieren die voorhanden zijn.
Als jij 'n Bakker/Martin/Harris etc hebt staan zonder papieren en je hebt 'n kenteken liggen v.e. GSX1100/750 (or whatever) , pokpokpok nummertje inslaan en gaan.
De fiets die jij kan kopen is ook écht 'n Nico Bakker maar niet op kenteken en da's eigenlijk zó zonde.
Scheelt natuurlijk nogal: wel of niet op kenteken.

Nico Bakker vertelde me ooit dat ie van al de fietsen die hij gemaakt heeft , foto en/of documentatie heeft .... ik zeg: bakkie gaan doen in HHW. 8-)


p.s. ik heb het dus (bewust) even niet over het moraal-verhaal. ;)
 
Ik heb even naar Bakker gebeld en in overleg wat foto's gestuurd. Even afwachten dus. Vriendelijk te woord gestaan trouwens.
Bytheway het gaat om deze fiets:
full

full


Ik ben er nog niet uit of ik hem mooi vind, maar hij is wel apart. (betere foto's volgen nog)
 
Laatst bewerkt:
Hij is voor een Bakker zeker niet mooi nee,maar goed das weer en kwestie van smaak. O-)
 
deze bedoel je... beetje werk aan ook ... :Z

[afbeelding]

Ben ik 1,5 jaar geleden ook mee bezig geweest, moest toen 3800 euro kosten.
Toen kwam ik de Bakker tegen die ik uiteindelijk kocht.
Gaat nou aardig die kant op qua prijs, het was trouwens geen vraagprijs 2500 maar bieden vanaf!
Hij heeft ook nog twee Bakker Honda's een 750 en een 900, zelfde prijs-idee.
 
@Jozef58: Ik ga hem zaterdag ophalen. Ik heb inmiddels contact gehad met Nico bakker, daar krijg ik deze week nog een antwoord van. Ik heb ook contact met de eerste eigenaar en zoals de afbeelding is hij origineel bedacht.
Eerst maar even de motor halen en dan maar even rustig nadenken wat ik ermee ga doen, technisch is hij in zeer goede staat.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik 1,5 jaar geleden ook mee bezig geweest, moest toen 3800 euro kosten.
Toen kwam ik de Bakker tegen die ik uiteindelijk kocht.
Gaat nou aardig die kant op qua prijs, het was trouwens geen vraagprijs 2500 maar bieden vanaf!
Hij heeft ook nog twee Bakker Honda's een 750 en een 900, zelfde prijs-idee.

Zo das niet weinig, maar ja, dan heb je wel wat!
Ik betaal gelukkig een stuk minder voor de mijne.
 
@Jozef58: Ik ga hem zaterdag ophalen. Ik heb inmiddels contact gehad met Nico bakker, daar krijg ik deze week nog een antwoord van. Ik heb ook contact met de eerste eigenaar en zoals de afbeelding is hij origineel bedacht.
Eerst maar even de motor halen en dan maar even rustig nadenken wat ik ermee ga doen, technisch is hij in zeer goede staat.
Top , gefeliciteerd dan. :Y
 
Ben ik 1,5 jaar geleden ook mee bezig geweest, moest toen 3800 euro kosten.
Toen kwam ik de Bakker tegen die ik uiteindelijk kocht.
Gaat nou aardig die kant op qua prijs, het was trouwens geen vraagprijs 2500 maar bieden vanaf!
Hij heeft ook nog twee Bakker Honda's een 750 en een 900, zelfde prijs-idee.


Is dat die meneer van "Youngtimers" uit Assen? Dan ken ik die andere 2 ook O-) :Y nog meer werk aan en niet heeeeel veel goedkoper.... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan