Voor de Bakker's

Ik heb nog een mooie Bakker met Kawa 1000cc blok. Helaas alleen op een foto en met mij erop toen ik 12 was ofzo... ±1982 gok ik.

Bakker Kawa_Z1000.jpeg
 
Tijd geleden waren er toch van die bijeenkomsten oa bij Bikker in Noordeloos en die mooie zaak in Hoofdorp waar Bakkers, Bimota's, Special Bikes etc bij elkaar kwamen ? Is dat er niet meer of heb ik iets gemist ?
 
Tijd geleden waren er toch van die bijeenkomsten oa bij Bikker in Noordeloos en die mooie zaak in Hoofdorp waar Bakkers, Bimota's, Special Bikes etc bij elkaar kwamen ? Is dat er niet meer of heb ik iets gemist ?
Ja dat waren Mooie tijden . Ik heb dat vaak ( met een Team ) geregeld en dat is veel werk . Ik denk dat het niet meer komt ? dus wat let je ?
 
Ja dat waren Mooie tijden . Ik heb dat vaak ( met een Team ) geregeld en dat is veel werk . Ik denk dat het niet meer komt ? dus wat let je ?
Ja inderdaad veel werk, respect voor jullie en het team. Ik merk wel dat helaas de interesse op gebied van endurance racen ( EWC ) en oudere specials ( Bakker , Harris, Bimota ) tanende is. Ik las vorige maand ook al de Egli ermee stopt ivm geen opvolging, eeuwig zonde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan