HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Ja, ja en dan met foto natuurlijk haha....
full
 
no, sorry bob. i have some troubles with time, we bilding a view bikes for zz races and it cost a lot of time. and i have still some oil pressure troubles

we have now 194 bikes 26 sidecars and 67 bikes in the 70's group

Your absence is in a good cause! We look forward to meeting up at Z-Z races in June. It is good to hear that there is a large entry. The Z-Z is a very special event and deserves every success.
Bob.
 
Juri,Juuri ,Juurie ,Jurrie ik bedoel t niet om te dissen maar die gast is niet bij te bene joh...k.u.t.zooi.Wel sjieke foto. Hij kwam me wel voorbij alsof ik stil stond. Hij smijt die bak ook echt zo plat als n dubbeltje
Thanx daddyphilipsen. 't Was een mooie race in Holten, doe maar de groeten aan je collega van meneer en mevrouw Thinge.

Ennuh opahaha, dan heb ik hier een foto van jou met Juri Medema die je wel mooi zult vinden....

[afbeelding]
 
Gewoon gaaaaaaaaaaaaaan Opahaha, wij vinden het allemaal super om te zien....

maar wel altijd jullie eigen veiligheid op de eerste plaats laten zegevieren want dan is iedereen winnaar!

Ik ben in ieder geval klaar voor mijn laatste posts voor wat betreft het prachtige evenement in Holten en begin met een foto van Harm Koster op een DKW uit 1954




full
 
Nr. 12 Ton van der Valk op eeb Villiers V-R uit 1938.
En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit van gehoord had....

full
 
André vd Berg, ben de naam de afgelopen week wel vaker tegengekomen, hier op een NSU uit 1950

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan