HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Hallo Thinge,

Heb je ook piccies van de Pré 50, nr. 95 ?

Alvast bedankt



Ja natuurlijk.

We hebben er vast meer, maar mevrouw thinge roept voor het eten. Ik plaats er later nog wel wat van je.....

Wim Braafhart op een Velocette 1937
full
 
Hoi Thinge,

Zijn er nog meer foto's dan die hele mooie aktie-foto van Gert Slot en Marinus Sok.

gr. Flat-twinner
 
Hallo Mr en Mevr Thinge,

Ik had net Geert Knevelman aan de telefoon, hij vroeg of ik iemand wist die fotos had gemaakt, het was het eerste optreden van Geert met zijn nieuwe span.
Helaas heeft hij door een paar kleine probleempjes de strijd vroegtijdig moeten staken.
Maar ik ga ervan uit dat jullie hem wel een paar keer hebben geknipt.

Dus als je wil mag je de fotos van Geert bij die van mij zetten.
Geert rijd met nr 33. En ja ook weer een Limburger
 
Nr.31 Ad Wijsman op zijn 50-er

Nr.38 Theo Bult, Yamsel TR2

Nr.44 Cheler Beijen Yamaco TD2

Nr.55 Ernst Hagen Drixton Honda 500

Nr.63 Michel du Maine Rimanoc TZ350

Nr.69 Ondergetekende Harris TZ350

Nr.83 René Droste Seely T500

Zonder nummer, Willem Heykoop Honda replica

Bedankt nogmaals, heb de info bij de plaatjes gezet..
 
Op verzoek nummer33 Geert en Gary Knevelman / BLUM MRE

Eerste optreden met het nieuwe span!

full
 
Zijspan nr 49, Velocette voor zo ver mijn kennis gaat, met John Nienhuis en Jan van den Ijssel

full
 
Laatst bewerkt:
En dan is het nu toch echt weer tijd voor de Beddelakensteeg zoals moeders dat vroeger noemde.
Weltrusten :z :z :z :z :z
 
Eéntje op verzoek om het af te leren....
Nr. 88 op een BMW.
Thinge slaapt maar weet wel de naam die hier bij hoort haha...

EDIT: dit is Tristan Janssen op zijn BMW.(thinge)

full
 
Laatst bewerkt:
Gm. allemaal. ff druk geweest met vanalles en nog wat. Het is hier kermis in het dorp.
Ja bert ik heb ook spierpijn op plaatsen dat ik niet wist....hahahhaa. toch super rit gehad.
Helaas moet ik mededelen dat Janet van Bob thuis een ongelukje heeft gehad en met haar been omhoog ligt. Hij zoekt met spoed een bakkenist. Je zult begrijpen dat ik mij meteen heb aangemeld om de honeurs waar te nemen. Ik w8 op antwoord. Zou mooi zijn een brits-euro combi. We hebben ontzettend genoten van de vrijdag en vonden het fijn dat het zo gewaardeerd werd. Tja......en toen kwam er de zaterdag. Zelden kom ik in de gelegenheid om mijn vriend en voorbeeld een poepi te laten ruiken. Sorry Cas, maar wat heb ik ervan genoten en nog. En toen ik op het end nog een beker mee kreeg voor de tweede plaats kon mijn maand al niet meer stuk. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om Tristan Janssen te feliciteren met zijn debuut. Mooie brik en vooral snel... dat belooft wat voor de toekomst.
Nu alles klaar gaan maken voor tubbergen en de zaterdag ervoor ergens bij ermelo???
En om af te sluiten met een bekende frase zeg ik tegen een ieder...VOORAL DOORGAANHAHA *O* *O* *O*
 
Oja..... zijn beemer aanduwen is toch ff wat anders dan een dkw tweetakt pffftt.....heavy zeg! kwar al kepot en had nog geen meter gereden. Bedankt voor het aandouwe jongens!!!!!!!
 
Sorry, vandaag een day off.

We gaan ....................................fotoos maken.........................vogeltjes......ofzo........


See ya all, later......

Momenteel al weer meer dan 15 cd/dvd aanvragen..........komt goed.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan