Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje, ik zag dat hier geen slangetje op zit en er hangt daar een zwart slangetje los (rechts onderin de foto), moet ie daar op ? Is dat de ontluchting ?
full
 
Vraagje; waarom is de uitlaat ingetaped? Dat is toch om de warmte beter vast te houden? Is dat echt nodig en is moet dat er dan in de zomer weer af?
 
Had het eigenlijk alleen gedaan bij de achterste cilinder omdat ik in de zomer nogal een warme hol kreeg,en toen had ik nog een stuk over en heb de gehele voorpijpen in de heatwrap gewikkeld.....
 
dat heb ik ook ,dat het heel warm word :Y
maar helpt dat die heatwrap :? ,anders ga ik dat ook proberen

Had het eigenlijk alleen gedaan bij de achterste cilinder omdat ik in de zomer nogal een warme hol kreeg,en toen had ik nog een stuk over en heb de gehele voorpijpen in de heatwrap gewikkeld.....
 
Je ziet er toch niks van,zit allemaal achter kuipdelen.....en ja het scheelt zeker.
 
Laatst bewerkt:
vandaag mn motor mee verhuisd van mn ouders huis, naar mijn eigen huisje.. wilt dat ding niet starten.

gelukkig was het de accu, en die laadde vanzelf weer op aan de optimate. na een uurtje bromde hij weer vrolijk door zn hotcams :D
 
Lekker hoor, hier wordt waarschijnlijk niet meer gereden, tenzij er eerst een aantal flinke regenbuien over het land komen en de temp boven de 5 graden blijft. Mijn auto zit van voor tot achter volledig onder de pekel B|
 
Laatst bewerkt:
hallo iedereen,graag zou ik mijn motorfiets ook op dit forum laten zien als het kan,
één van de honda sp1 world endurance racers die de wereld titel endurance voor honda in 2001 behaald heeft, Tot vandaag de enige merken wereld titel die honda gehaald heeft in het endurance kampioenschap,IMG_0497.jpg
 
Dat is zeker sexy... :9~

Ronde koplampen zien er ook niet verkeerd uit... Is de bevestiging van de stuurdemper op het frame gelast?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan