Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

bmw cabrio :P piepende banden ging hij ervandoor ik ging mee hij wou maar niet aan de kant dus rechts inhalen ff terug schakelen gas en zag hem niet meer
 
Poosje terug een R32 en een een AMG iets, weet niet watvoor Merc het was, wel grote bak.

Ze waren elkaar al aan het uidagen voor het stoplicht dus ik durfde er niet tussen te gaan staan, het was nogal smal en als ze volgas weggaan weet je t nooit. AMG links en R32 rechts, en ik rechts achter de R32

Stoplicht op groen, AMG met piepende banden weg en de R32 ook volgas. De AMG stoof naar voren dus ik links om de R32 heen, terug naar rechts en proberen bij te komen bij de AMG.. bij de 140 zat ik ernaast en toen lostte die, en ik ook..

Duinpie omhoog van de AMG ;)

Weet zeker dat die vanaf dat punt wel was weggetrokken, ik zat op de Bandit 600..
 
een week of 3 terug bij Heerhugowaard probeerde een Audi a3 mij er ui te trekken
bij 3 stoplichten wat hem niet gelukt was

ik zat op en Honda hornet 900
 
Laatst bewerkt:
Gisteren, een Franse Opel Astra in prachtige ouderwetse 70's hippie-beschildering, compleet met bloemetjes en peace symbolen en zo. Rijden konden de twee Fransozen wel (neem ik dan maar aan) en omdat ik zo hun auto aan het bewonderen was bij het stoplicht zag ik het groen te laat en waren ze sneller weg dan ik op de CBR :)
 
Voor ik er erg in had, werd ik in een goeie bocht zoekgereden door een Peugeot 205 :X Althans, hij zat voor me, en de afstand tussen hem en mij werd groter :P Daarna werd hij me iets te link en was hij duidelijk op confrontaties uit met werkelijk iedereen, maar 't was wel een snel bakje.
 
Iedereen heeft het altijd over duimpjes die over en weer worden opgetoken.. Mijn ervaring is dat de betreffende bestuurder gaat kleven of naast je bij het verkeerslicht gaat staan en doet alsof zijn neus bloed. Gaan ze zitten klooien aan de radio e.d.
 
Vandaag een Golf 3 met een turbo als ik het goed hoorde, ging nog geen eens vol gas met m'n Transalp en lag al dik voorop. :9
 
Een Audi A4. :')

Ik snap nooit hun doel, je legt het toch af. :9

Een RS4 kan je anders toch nog wel een ((heel)klein) beetje bijhouden hoor.. 4,7 seconden naar de honderd, wat elke aap kan omdat het gewoon een kwestie is van gas intrappen.

Maar dat zal het wel niet geweest zijn lijkt me ;)
 
Laatst bewerkt:
Een RS4 kan je anders toch nog wel een ((heel)klein) beetje bijhouden hoor.. 4,7 seconden naar de honderd, wat elke aap kan omdat het gewoon een kwestie is van gas intrappen.

Maar dat zal het wel niet geweest zijn lijkt me ;)

De nieuwste S4 doet 0-100 in 4.4 seconden, best lastig bij te houden als je het niet verwacht (een sprintje).
En zo'n vierwiel aangedreven auto is een stuk consequenter met z'n 0-100 tijden. :P
 
De nieuwste S4 doet 0-100 in 4.4 seconden, best lastig bij te houden als je het niet verwacht (een sprintje).
En zo'n vierwiel aangedreven auto is een stuk consequenter met z'n 0-100 tijden. :P

:^

Met m'n vakantiewerk vorig jaar keer in een gechipte Q5 gereden. Ook wel leuk bij het stoplicht O-)
 
Na een half jaar op dit forum mee lezen eindelijk een account aangemaakt.
Dus hier iets van een half jaar geleden aangezien ik nog geen motor heb...

Tijdens rijles een stoplicht met 2 banen voor rechtdoor, ik ging rechts staan omdat er niemand anders was. De andere jongen die les had ging toen achter mij staan. Hoor ik hem opeens wat naar mij roepen, dus ik omkijken. Staat mijn rij-instructeur naast mij een beetje te revven met zijn VW Polo.
Stoplicht op groen, Polo was eerste halve meter sneller maar daarna niet meer gezien. tja logisch als je op een er-6n rijdt.
Kreeg ik later nog een compliment dat ik mooi door de bocht ging daarna :)

Helaas dus verder nog niks mee gemaakt omdat ik nog geen motor heb :(
 
Vorige week in Kroatië , waren dus op reis met het koekblik.
Onze auto is een audi a6 3.0 tdi met 275pk en 600 nm, vlotte auto maar geen sprint-materiaal )
Komt er een cbr600rr links naast me staan aan het rode licht.
Ik kijk naar de (behoorlijk smerige) motor.
De bestuurder kijkt naar mij, klapt zijn vizier open, knikt naar mij, klapt zijn vizier dicht en gaat in sprint-houding zitten... Mijn vrouw vraagt : wat doet die nu?
Het licht springt op groen, de motor schiet uit de startblokken, huilend door de versnellingen.
Wij blijven een secondje staan uit verbazing.
Aan de volgende lichten , jawel, dezelfde cbr.
Hij klapt zijn vizier open, zegt iets in het kroaats ( denk ik ), kijkt terug strak voor zich en slaat dan links af.
Ik denk dat er ergens op een kroaats forum een post staat met " toerist lesje geleerd...oid "
Erg vreemd allemaal
 
Ik snap de verbazing niet. Het lijkt me (vooral aangezien je zelf motorrijder bent) duidelijk dat hij dacht dat je een sprintje wilde trekken aangezien je naar hem keek. Als hij vervolgens knikt, vizier naar beneden klapt en racehouding aanneemt is het toch helemaal duidelijk?

Maar waarom posten, het was geeneens een sprintje. Had gewoon ff lekker meegedaan, denk ik dan.
 
Sprintje 'gewonnen' van een Honda Prelude. Heb mijn best gedaan om hem te laten winnen, zoals vertrekken in zijn 2, maar was toch sneller weg.
 
Vandaag een bmw X3 eruit getrokken. Later kwam hij me ontzettend hard voorbij om meteen weer in zijn ho-ijzers te moeten bij het volgende stoplicht. Ook daar deed ie weer zijn best om me voor te blijven, weer mislukt :]
 
gisteren bij een open brug, stopt er zo'n can-am spyder rsn aast me met een vent waarvan het afstraalde dat ie zich helemaal het mannetje voelde met die spyder _O-

oke, toegegeven zijn leuke dingen, lekker geluidje, maar ik zweer bij me hornet 2012 met open pijpen :)

dus ik sta spyder een beetje te bewonderen, kijkt ie me aan: "jahaa dit zijn echte beesten!" _O- ik vroeg wat er onder hing: ja, rotax 990cc, 100pk en hij weegt 325 kg. durf je het met je motor ?

ja hoor prima. :]

2 stoplichten verder keek ie toch zuur _O-
 
gisteren bij een open brug, stopt er zo'n can-am spyder rsn aast me met een vent waarvan het afstraalde dat ie zich helemaal het mannetje voelde met die spyder _O-

oke, toegegeven zijn leuke dingen, lekker geluidje, maar ik zweer bij me hornet 2012 met open pijpen :)

dus ik sta spyder een beetje te bewonderen, kijkt ie me aan: "jahaa dit zijn echte beesten!" _O- ik vroeg wat er onder hing: ja, rotax 990cc, 100pk en hij weegt 325 kg. durf je het met je motor ?

ja hoor prima. :]

2 stoplichten verder keek ie toch zuur _O-


Zo'n ding is echt fout, ik vind het helemaal niets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan