Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

Ja ik heb wat foto`s gemaakt.
Maar sorry, sorry, ben effe druk met werk, fysiotherapie en mijn jongste zoon verhuizen.
Zodra ik tijd tussendoor heb komt verslag en foto`s.
Wat in het vat zit verzuurt niet.....
 
Anja en ik hebben er een paar gemaakt, wij vonden het gezellig en spontaan, we hopen jullie zeker nog en keer te ontmoeten, maar dan ook een ritje erachter aan he :]

HansEV
 
fotooooooos

full
 
*O*
toch het bewijs dat we er waren die dag :]
 
Laatst bewerkt:
't Was nog even mooi weer de afgelopen dagen, dus heerlijk weze rijden.
Afgelopen zondag de Distinguished Gentlemen Ride gereden in 's-Hertogenbosch.
Helaas was ik de enige Rebel rijder ;-) Maar wat een prachtige dag was dat, volgend jaar zeker een aanrader voor iedere motorrijder!
 
Afgelopen zondag een ritje gemaakt met Anja op haar Rebel 450 en ik op mijn Yamaha XS650. Z'n 150 km door zuid Holland gereden heerlijk. De Rebel loopt weer als een "naaimachine" dus ik ook blij, dat de Rebel weer goed loopt.

Mijn XS loopt ook weer als een zonnetje ( zullen jullie niet belangrijk vinden. :) :)
Had deze motor graag aan jullie toen in Zaltbommel laten zien. :( :( :(

Hans
 
Afgelopen zondag een ritje gemaakt met Anja op haar Rebel 450 en ik op mijn Yamaha XS650. Z'n 150 km door zuid Holland gereden heerlijk. De Rebel loopt weer als een "naaimachine" dus ik ook blij, dat de Rebel weer goed loopt.

Mijn XS loopt ook weer als een zonnetje ( zullen jullie niet belangrijk vinden. :) :)
Had deze motor graag aan jullie toen in Zaltbommel laten zien. :( :( :(

Hans
nou een xs650 is een mooie machine! heb je er zo ook een paar foto's van?
Is die nog origineel?
 
bedankt voor de fotootjes! en tot een volgende keer maar weer ... de rebeltjes staan nog niet in de winterstalling hier hoor.
 
Ook wij hebben gisteren een heerlijk tochtje gereden van zeker 200 km. Was een fijne temperatuur. Hopelijk niet 1 van de laatste tochtjes van dit jaar.
 
Beste Rebellers! Ik heb besloten mijn Rebel te verkopen. Het is mij net iets te veel onderhoud (te kleine schuur en kinderen die het meeste van mijn vrije tijd in beslag nemen) en ik wil toch wel wat zwaarder rijden. De motor is in prima staat, maar de linkercarburateur heeft een afstelschroef dat versleten lijkt, daaraan draaien heeft geen effect op de afstelling. Het rijdt verder wel prima. Ik bied hem eerst hier aan voor een vriendenprijsje (in overleg overeen te komen), want ik wil graag dat het goed terecht komt. Of je rijd erop of je gaat onderdelen gebruiken voor een bestaande rebel.

De motor is een US import uit 1989. Nieuwe CDI unit, nieuwe sproeiers. Zadel in perfecte staat. Chroom in goede staat. Km stand is zo rond 25000. Fotos te bezichtigen op https://www.dropbox.com/sh/bx3wuy8m4x5z2zz/pcTce0-AVP

Komt met een gloednieuwe Clymer manual en een motorhoes van http://www.tenkateshop.com/12-chopper-met-zijtassen-58-906z?___SID=U
 
Terug
Bovenaan Onderaan