Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Ja ik heb hem dus zo voorbij zien komen.
Best ruig vond ik zelf.

529022_497352513648276_443423707_n.jpg
 
Haha ik heb hem afgelopen weekend nog gestart.
Toen weer uitgezet ja ;)
Kriebels zijn er al wel, mogelijkheid zonder pekel rommel rijden
enzo nog niet.
Wij gaan wel naar de motorbeurs ja.
Moet nog ff kijken of het zaterdag of zondag wordt.
 
Denk dat ik dit jaar de beurs over sla. Zit al helemaal vol gepland. En ik heb alles al wat ik wil; vandaag nog een Arrow uitlaat gescoord :-D Moet alleen nog een linkpipe kopen of laten maken. Maar dan hebben we wel een heel mooi geluid!
 
Van het weekend nog een heerlijk rondje gereden. Was heerlijk, alleen wel een beetje koud omdat ik alleen nog zomerhandschoenen heb.

Zag wel dat ik wat condens in mijn display heb. Iemand een idee wat je hieraan kan doen of trekt dit vanzelf weg als het weer warmer wordt?

De Arrow uitlaat ligt nog klaar om eronder gezet te worden. Ben er nog niet over uit wat ik met de linkpipe wil doen.
 
:} mooi dat er weer een eigen topic is.

Had de eer om het ooit te starten voor deze superducati.. *D

full

full

full

full



Lelijk als de nacht maar oh oh oh wat rijd die fijn.
 
Van het weekend nog een heerlijk rondje gereden. Was heerlijk, alleen wel een beetje koud omdat ik alleen nog zomerhandschoenen heb.

Zag wel dat ik wat condens in mijn display heb. Iemand een idee wat je hieraan kan doen of trekt dit vanzelf weg als het weer warmer wordt?
De Arrow uitlaat ligt nog klaar om eronder gezet te worden. Ben er nog niet over uit wat ik met de linkpipe wil doen.
Blijft :+

misschien krijg je nog een gebarsten glas, hoor je er helemaal bij :+
 
Blijft :+

misschien krijg je nog een gebarsten glas, hoor je er helemaal bij :+

Het is gelukkig niet hinderlijk, kan nog goed lezen wat er op het display staat. Hoop alleen dat het voor de elektronica erachter niet s chadelijk is.

Bij jou nog geen kriebels voor een nieuwe/andere MTS RideRick, nu de eerste zonnestralen komen? Volgens mij had ik in het vorige topic gelezen dat je nog niet wist wat je volgende motor zou worden.
 
Bij jou nog geen kriebels voor een nieuwe/andere MTS RideRick, nu de eerste zonnestralen komen? Volgens mij had ik in het vorige topic gelezen dat je nog niet wist wat je volgende motor zou worden.

Als ik een paar duizendjes had zou ik het zwaar hebben om niet voor de MTS te kiezen.
Lekkerste motor waar ik ooit op gereden heb, perfecte dijkenknaller.
Goede toercapaciteit, in de Eiffel en zuidelijker top.
Snelwegtoeren met 160/170 km/h inclusief topkoffer no problemos

full



Alleen ik had een zwaar electronisch pechmodel.. :/ gun dat verder niemand..

De nieuwe kan mij niet bekoren, zowiezo watergekoelde blokken niet. :X :X
De luchtgekoelde 2-klepper Ducati is het mooist klinkende blok inclusief Termi's ooit :} :} :}


Heb nu een ouwe Kwaak die ik aan het opknappen ben, geinig en goedkoop.

(ff spammen *D )

full


Leuk Marshallpijpje erop, blèèèééééren.. :]
 
De nieuwe kan mij niet bekoren, zowiezo watergekoelde blokken niet. :X :X
De luchtgekoelde 2-klepper Ducati is het mooist klinkende blok inclusief Termi's ooit :} :} :}

Ik heb ook bewust voor de 1000 gekozen ivm droge koppeling en 2-klepsblok. Heb nog even gedacht aan een 1200, super mooi, maar vindt het echt teveel geld voor een motor die ik dan te weinig gebruik. De Termi´s heb ik dan niet, maar de Arrow ligt klaar om gemonteerd te worden *O*

Heb nu een ouwe Kwaak die ik aan het opknappen ben, geinig en goedkoop.

(ff spammen *D )

[afbeelding]

Leuk Marshallpijpje erop, blèèèééééren.. :]

Een oude Kawa Z... blijf altijd mooi. Heb zelf de ZRX gehad en altijd met plezier op gereden. Kuipje komt daarom erg bekend voor. ;)
 
Een oude Kawa Z... blijf altijd mooi. Heb zelf de ZRX gehad en altijd met plezier op gereden. Kuipje komt daarom erg bekend voor. ;)

Klopt, is een kuipje van mijn oude ZRX1200R Eddie Lawson die ik ooit overhad na een glijpartij op een rotonde met olie.. :')

Mooiste was dat die precies paste.. inclusief gaatje voor stelschroef _O-

1983 - 2003.. ongewijzigd 8-)

Maar geniet van je Arrow's, open uitlaten altijd goed bij luchtgekoelde Duucs :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen weekend ook de bike ff eruit gehaald.
Niet ver gereden, maar moest ff.
Was ook nog herstellende van de griep.
Ik vind trouwens wel dat je echt veel last van rijwind heb op deze bike.
Toch zit er bij mij al een ander soort ruitje op blijkbaar.
Maar ik vind het echt heel erg die wind.
Anderen hier ook last van of..??
 
Ik heb afgelopen weekend ook de bike ff eruit gehaald.
Niet ver gereden, maar moest ff.
Was ook nog herstellende van de griep.
Ik vind trouwens wel dat je echt veel last van rijwind heb op deze bike.
Toch zit er bij mij al een ander soort ruitje op blijkbaar.
Maar ik vind het echt heel erg die wind.
Anderen hier ook last van of..??

Ik kom zelf van een nakedbike af, dus vind nu wel dat ik erg word verwend. :Y
Alleen mijn hoofd zit nog steeds in de wind, mijn bovenlichaam word goed uit de wind gehouden.
 
Hoi,

Na al een tijdje mee te lezen op dit forum, dan u eindelijk maar eens een berichtje van mij.
Vind het toch wel grappig om zo in contact te komen met gelijk gestemde en ervaringen uit te wisselen. Mijn naam is Sybren Hoekstra ( Siep ) en kom uit Apeldoorn. Ben in het bezit van een Rode Multistrada 1000DS uit 2005 en mijn grootste hobby is Ducati. En dan met name mijn Multistrada en het verzamelen van Ducati schaalmodellen ( 1 : 12 ).
Misschien komen wij elkaar nog eens ergens tegen, wellicht tijdens het MMM ( Motorfurum Multistrada Meeting ) op zondag 21 april a.s in Arnhem.
Had er graag een foto bijgevoegd van mijn Multistrada, maar heb het idee dat het op elke site of forum weer anders werkt, krijg het tot nog toe niet voor elkaar.
Misschien later nog eens proberen.

Groet Siep
 


Hoi,

Toch nog even aan het pielen geweest.
En ik geloof dat het gelukt is.
Hoera.

Groet Siep
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Na al een tijdje mee te lezen op dit forum, dan u eindelijk maar eens een berichtje van mij.
Vind het toch wel grappig om zo in contact te komen met gelijk gestemde en ervaringen uit te wisselen. Mijn naam is Sybren Hoekstra ( Siep ) en kom uit Apeldoorn. Ben in het bezit van een Rode Multistrada 1000DS uit 2005 en mijn grootste hobby is Ducati. En dan met name mijn Multistrada en het verzamelen van Ducati schaalmodellen ( 1 : 12 ).
Misschien komen wij elkaar nog eens ergens tegen, wellicht tijdens het MMM ( Motorfurum Multistrada Meeting ) op zondag 21 april a.s in Arnhem.
Had er graag een foto bijgevoegd van mijn Multistrada, maar heb het idee dat het op elke site of forum weer anders werkt, krijg het tot nog toe niet voor elkaar.
Misschien later nog eens proberen.

Groet Siep

Hoi Siep,

Welkom op het forum! :W

Wat de foto's betreft vind ik het makkelijk om het via mijn motorstek te doen. Daar kun je makkelijk foto's oploaden en dan hoef je daarna in dit forum alleen de link te plakken. Werkt altijd! :Y

Groeten,

Imre
 
Terug
Bovenaan Onderaan