Ducati DesertX

Dank!

De combinatie van de zitpositie, het lekkere blok, de fantastische quickshifter en de looks deden het voor mij. De Africa Twin was een prima motor maar ik werd en niet warm of koud van, de GS werd te duur met de gewenste opties en je ziet ze op elke straathoek, 890 was ook een hele leuke motor maar ik kan maar niet verliefd worden op de looks.
Tnx!
Van deze fietsen heb ik alleen de AT gereden en deel je indruk. Ducati met de Husky voor mij ook mooiste fietsen van het moment. GS te groot, zwaar, populair. Looks KTM vind ik ook niks op het moment.
 
Stil gevallen topic zie ik.1 Desert X hier aanwezig tot nu toe of zijn er inmiddels al meer bijgekomen?.
Zoniet dan ben ik nr 2 over een poosje.
Geen witte maar de Bonte.
 

Bijlagen

  • IMG_20240105_103910327_HDR_AE.jpg
    IMG_20240105_103910327_HDR_AE.jpg
    444,6 KB · Weergaven: 0
Maandje verder inmiddels en iid een stil gevallen topic wat ik eerder ook constateerde.
Nou ja..We hebben Feesboek nog om in diverse groepen over de X te posten 🙃
 
Doet dat geen pijn, zo'n mooie motor neerleggen? Ik snap dat'ie 'ervoor gemaakt is', maar sommige motoren zijn eigenlijk te mooi.
 
Doet dat geen pijn, zo'n mooie motor neerleggen? Ik snap dat'ie 'ervoor gemaakt is', maar sommige motoren zijn eigenlijk te mooi.
Nou Ehhh..De mijne is merendeels voor asfalt gemaakt hoor 😉.
Mijn mobiel werkt met Fotoos even niet goed die komen later nog wel.
 
Doet dat geen pijn, zo'n mooie motor neerleggen? Ik snap dat'ie 'ervoor gemaakt is', maar sommige motoren zijn eigenlijk te mooi.
Zolang het niet al te hard gaat (en op zachte zandgrond) kan ik er prima mee leven. Overigens scheelt het enorm dat er valbeugels, Barkbusters en zijtassen op zitten die 90% opvangen. Van deze "val" was letterlijk geen krasje te zien in ieder geval :-).
 
Zolang het niet al te hard gaat (en op zachte zandgrond) kan ik er prima mee leven. Overigens scheelt het enorm dat er valbeugels, Barkbusters en zijtassen op zitten die 90% opvangen. Van deze "val" was letterlijk geen krasje te zien in ieder geval :-).
Hepco Becker hebben jij ook zo te zien.
Heb ik ook en de handkappen ookal van hun Plus Topkoffer en rek en morgen wslijk de cbow bevestiging plus Twee xtravel tassen.
Filmpje met uitmuntende tekst erbij 😂
 

Bijlagen

  • VID_20240220_121938806.mp4
    50,2 MB
Hepco Becker hebben jij ook zo te zien.
Heb ik ook en de handkappen ookal van hun Plus Topkoffer en rek en morgen wslijk de cbow bevestiging plus Twee xtravel tassen.
Filmpje met uitmuntende tekst erbij 😂
Zie ik m toch nog , ik was er niet aan toe gekomen om ff bij startwin te stoppen ,mooi ding man ! :}
veel plezier ermee :t
 
Zie ik m toch nog , ik was er niet aan toe gekomen om ff bij startwin te stoppen ,mooi ding man ! :}
veel plezier ermee :t
Dank je en bij deze dus geregeld dat je de DDX ziet 🙃.
Gisteren de 1000 km beurt gedaan en Zondag een dagje Eifel/Luxemburg met een stuk of 8 Multistradaas.
 

Bijlagen

  • IMG_20240404_101835971_HDR_AE.jpg
    IMG_20240404_101835971_HDR_AE.jpg
    305,7 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan