Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bijna weer toe aan een nieuw setje banden. Ik ga denk ik voor de Pilot Power 3. Iemand anders nog goede alternatieven? Ikzelf zat nog even te denken aan bijv. een Dunlop Roadsmart 2 ivm een langere levensduur
 
als je een beetje sportief rijd maar ook veel snelweg pakt..
werd mij de dunlop sportsmarts aangeraden.

gaan heel veel rechte km's mee

heb ze zelf ook nu :)

heb ze ook op me srad zitten, houden het al meer als 7000km vol en ze kunnen nog wel even door !!
plus ze geven erg goed grip!

in nat weer heb ik ze nog niet echt getest.
 
Ik ben bijna weer toe aan een nieuw setje banden. Ik ga denk ik voor de Pilot Power 3. Iemand anders nog goede alternatieven? Ikzelf zat nog even te denken aan bijv. een Dunlop Roadsmart 2 ivm een langere levensduur


Gewoon de pilot powers, perfecte band.

vier dagen in de Vogezen wezen knallen, platter dan plat, geven geen enkele kick..
 
Vraagje mannen, hoe zit het met het 'relatieve' comfort van een SP1/2? Vergeleken met een Fireblade bijvoorbeeld?
Op een Ducati 916/996/998 houd ik het bijvoorbeeld totaal niet lang uit.
Fireblade zit ruimer, volgens mij is de zit van een 999 redelijk gelijk. 916 zal ook zo iets zijn. Je kan het op een SP lang vol houden maar dat ligt aan je pijngrens :p
Weekendje Luxemburg of Eifel is geen probleem maar in 1x naar Zuid-Frankrijk is niet ideaal.
 
Zit ook te kijken voor banden ja. Heb nu Pilot Road 3 er onder maar wil wat meer vertrouwen voor het circuit rijden. Hoe bevalt de S20? En niemand hier met Pirelli's?
 
Fireblade zit ruimer, volgens mij is de zit van een 999 redelijk gelijk. 916 zal ook zo iets zijn. Je kan het op een SP lang vol houden maar dat ligt aan je pijngrens :p
Weekendje Luxemburg of Eifel is geen probleem maar in 1x naar Zuid-Frankrijk is niet ideaal.


zo zuinig zijn ze toch nie da dat in 1 keer ken _O- _O- _O-
 
wat rijd een gemiddeld vtr op een tank? :)
ik heb laatst 250km gehaald
 
Laatst bewerkt:
Mijn lampje brandt meestal bij een km of 185.. Dan gaat er rond de 13/14 liter in volgens mij
 
250 heb ik nog nooit gehaald. Hoe doe je dat? Op een trailer gezet?

met optrekken af en toe een kleine wheelie en veel snelweg km's :)

cruise snelheid rond de 130


heb trouwens iets van hot bodies besteld en factory pro *O*

mailtje terug gekregen van factory pro dat ze hun excuses aanbieden voor de site niet up to date houden..

29ste deze maand hebben ze pas weer spullen van de fabrikant en dan duurt het nog 2 a 3 weken tot ik het heb.
 
Laatst bewerkt:
Fireblade zit ruimer, volgens mij is de zit van een 999 redelijk gelijk. 916 zal ook zo iets zijn. Je kan het op een SP lang vol houden maar dat ligt aan je pijngrens :p
Weekendje Luxemburg of Eifel is geen probleem maar in 1x naar Zuid-Frankrijk is niet ideaal.

Het verschil in zit tussen een 916 en 999 is erg groot. Een 999 is veel comfortabeler.

Bij mij zullen het toch 'rondjes om de kerk' zijn en blijven. Voor een lange vakantierit ga ik wel in de auto zitten :P

En qua kilometerstanden? Een hoge stand maakt voor een SP niet uit of komen er bij bepaalde standen wel een aantal prijzige dingen bij kijken?
 
Zit ook te kijken voor banden ja. Heb nu Pilot Road 3 er onder maar wil wat meer vertrouwen voor het circuit rijden. Hoe bevalt de S20? En niemand hier met Pirelli's?

Ja, had nog een setje Corsa III's op zolder liggen, die heb ik er op laten draaien. Reed daarmee op het circuit met de brommeRR, maar die is weg en weg gooien is zonde. Het is wel een 180 achter, maar als je daar op straat last van gaat hebben, dan vraag je er ook om... Dus.

Maar voldoet prima, het zit toch vooral tussen de oren.
 
Ik ben bijna weer toe aan een nieuw setje banden. Ik ga denk ik voor de Pilot Power 3. Iemand anders nog goede alternatieven? Ikzelf zat nog even te denken aan bijv. een Dunlop Roadsmart 2 ivm een langere levensduur

Ik heb ook net een setje Pilot Power 3 besteld, MPP 2CT is me altijd goed bevallen dus deze zal ook wel prima zijn.

Welke remblokken raden jullie aan voor de VTR? Ben net terug van een weekendje Sauerland en het hield niet meer over, bijna staal op staal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan