Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Even de topic bookmarken met een dikke vette ouderwetse OVB. Zal me §@#$ (&% niet weer gebeuren dat ik Hét Weekend moet missen. :N :X



Btw...
Am Sonnenweg 1
is een beetje vragen om problemen, niet?!
 
Laatst bewerkt:
Ok, ben benieuwd wie de echte eerste is nu.......... _O-

Oftewel; de lijsten zijn verstuurd naar Jos, Frank, Edwin, Coen en Willem :Y
 
Even 1 dingetje;
Die lijst nu op deze manier invullen is niet zeikerig bedoeld maar dan hebben we gewoon de gegevens van iedereen. En ja, die kunnen nog veranderen maar ik ga ervan uit dat iedereen dat dan ook ff doorgeeft aan mij. Waar het om gaat is dat het mij voor al in de laatste weken een hoop gedoe scheelt!

En niet alle info komt in de contactlijst te staan, dat gaat niet passen. Maarrrrr King en ik hebben dan gewoon wel alle gegevens bij de hand in dat weekend!​
 
WTF.........ga ik naar dit topic, is hier een wedstrijdje aan de gang van wie er boven aan mag staan in de OP. :o

Dat winnen jullie nooit van Roland en Wilma :N

Nou vooruit, doe mij ook maar een OVB. Zal hem gelijk in de planning zetten bij de baas O-)
 
WTF.........ga ik naar dit topic, is hier een wedstrijdje aan de gang van wie er boven aan mag staan in de OP. :o

Dat winnen jullie nooit van Roland en Wilma :N

Nou vooruit, doe mij ook maar een OVB. Zal hem gelijk in de planning zetten bij de baas O-)

Is niet een kwestie van bovenaan willen staan. Zoals het elders staat is er al betaald voor 50 van de 108 kamers (door een zeker "iemand") en 't lijkt me wél zo eerlijk om Roland/Wilma daar niet een jaar lang voor in financiële onzekerheid te laten zitten terwijl je nú eigenlijk al besloten hebt dat je dát weekend gewoon niet wil missen (zo is het voor mij... en waarschijnlijk óók voor meerderen hier het geval).
 
Laatst bewerkt:
WTF.........ga ik naar dit topic, is hier een wedstrijdje aan de gang van wie er boven aan mag staan in de OP. :o

Dat winnen jullie nooit van Roland en Wilma :N

Nou vooruit, doe mij ook maar een OVB. Zal hem gelijk in de planning zetten bij de baas O-)


Inderdaad!

Maar Jos is een goede derde want W en C 's betalingen zijn nog niet binnen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan