Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En evt hogere clip-ons icm verstelbare steps overwogen?

Wel ruk zeg :/


Hogere clip-ons zou nog kunnen zit al zo'n ander rem/schakelset op

Ga binnenkort eerst maar eens proef rijden met wa andere bike's kijken of ik dan geen last van me heupen heb

Is dit dan ook het geval dan blijft de VTR
 
AI probleem help! heb de achteras vast zitten in de vul bus.
Wie heeft er de oplossing voor al vast bedankt.
 
Kan je de as niet uit het achterwiel krijgen of is ie er al uit en zit er een vulbus nog omheen? (achteraf er omheen gedaan om het spul bij elkaar te houden)

Probeer het ff visueel te krijgen, wat heb je (al) gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Die van mij zat ook behoorlijk vast, heb hem er uiteindelijk los getikt mbv een stukje hardhout.
 
iig niet met een schroevendraaier oid, dan verziek je je as ermee. Stuk hardhoud of een stuk massief plastic is idd een goeie, wellicht een pijpsleutel om tegenaan te tikken? Als je 'm los heb iig alles lekker insmeren met kopervet.
 
Laatst bewerkt:
ff kijken of je er op een of ander manier wd40 of zoiets er tussen kunt spuiten

ff dagje laten intrekken en dan idd wat de andere zeggen ff proberen
 
Als de as een beetje los gekomen is kun je hem van de andere kant met een wringijzer oid loswrikken, wel even een klosje hout gebruiken om de achterbrug niet te beschadigen.
Voor het monteren de as en de bussen even goed opschuren met schuurlinnen en daarna goed invetten.
 
Ben nog wel even wezen kijken vandaag, morgen ben ik ook van de partij om 15:15 en 17:10.
Er werd nog even een Fireblade teruggebracht die een fikse schuiver gemaakt had.
 
;( nou heb de as vast zitten op de vulbus aan tandwiel kant zijde.
heb al flink aan het beuken geweest met houten klos er tussen op moer kant.
Maar niks geen mm grrr. nu nog de hoop er met een draad eind door de as
heen en dan proberen om hem zo er uit te trekken met een klos op de achterbrug aan tandwiel kant.
wil dat ook niet ben ik genoodzaakt om hem door te slijpen. shit zooi.hadden ze er maar ff een beetje vet aan gedaan....
 
;( nou heb de as vast zitten op de vulbus aan tandwiel kant zijde.
heb al flink aan het beuken geweest met houten klos er tussen op moer kant.
Maar niks geen mm grrr. nu nog de hoop er met een draad eind door de as
heen en dan proberen om hem zo er uit te trekken met een klos op de achterbrug aan tandwiel kant.
wil dat ook niet ben ik genoodzaakt om hem door te slijpen. shit zooi.hadden ze er maar ff een beetje vet aan gedaan....

Alles ff laten inweken in de wd40, en het dan proberen te draaien.

Is het achterwiel er al wel uit?
 
10269087_781359971877280_1326300154188215237_o.jpg


Actiefoto van vandaag
 
Ziet er goed uit. Altijd fijn als het weer mee zit. Ben benieuwd hoe het gaat als ik in mei ga.

Tijden waren niet zo best.. 2.35,500 was de snelste ronde voor mij.
Motor bleef voor mijn gevoel maar zoeken aan de voorkant.

Ook bijna geen 1 ronde een lekker ritme kunnen vinden.

Maargoed, misschien dit jaar nog een keertje :)
 
Tijden waren niet zo best.. 2.35,500 was de snelste ronde voor mij.
Motor bleef voor mijn gevoel maar zoeken aan de voorkant.

Ook bijna geen 1 ronde een lekker ritme kunnen vinden.

Maargoed, misschien dit jaar nog een keertje :)

Had het misschien ook te maken met de wind, volgens mij waaide het behoorlijk gisteren.
 
;( nou heb de as vast zitten op de vulbus aan tandwiel kant zijde.
heb al flink aan het beuken geweest met houten klos er tussen op moer kant.
Maar niks geen mm grrr. nu nog de hoop er met een draad eind door de as
heen en dan proberen om hem zo er uit te trekken met een klos op de achterbrug aan tandwiel kant.
wil dat ook niet ben ik genoodzaakt om hem door te slijpen. shit zooi.hadden ze er maar ff een beetje vet aan gedaan....

Eerst nog eens inspuiten met een goede kruipolie, Kroon, Imal o.i.d. WD40 is volgens mij geen kruipolie maar een bescherm/ smeermiddel (Water-Displacement40)
 
Gloeiende gloeiende F#@%*k, vanmiddag in Assen de klassieke fout gemaakt door weg te rijden met het schijfremslot nog in de schijf B| B| en de motor op z'n kant gelegd
Gelukkig geen lakschade wel een kromme schijf.

Moet je schijven als set vervangen of volstaat het om alleen de kromme te vervangen?
 
Ik zou het direct als set doen, weet je zeker dat ze beiden vers zijn.

Hoe laat was je er? Ik was er vandaag ook nog even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan