Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo als ik nu kan inschatten wordt het voor mij ook de hele week genieten van een leuk uitje :Y

Dus zet mij er maar bij :Y :]
 
Geen idee hoe mijn werk/planning er tegen die tijd uit ziet, maar ovb voor de hele week graag :)
Voorrijweekend is dan ook een week? :P
 
Huhu :W !

Graag OVB voor de hele week.
Vorig jaar kon ik helaas niet mee vanwege ziekte en dit jaar vanwege mijn werk ;( .
Ik moet natuurlijk nog wel even mijn verplichting nakomen ;)

Groetjes,
Denise
 
Laatst bewerkt:
Hihi dat vind ik heel lief van je.

Volgend jaar is nog enorm ver weg. Maar mocht het met o.a. werk lukken, kom ik uiteraard het hele weekend.
En als dat zo is, valt dat weer mee toch? Is altijd leuker dan af moeten zeggen.
 
Hihi dat vind ik heel lief van je.

Volgend jaar is nog enorm ver weg. Maar mocht het met o.a. werk lukken, kom ik uiteraard het hele weekend.
En als dat zo is, valt dat weer mee toch? Is altijd leuker dan af moeten zeggen.

Zou pas lief zijn als je er week van maakte.

En deze stelling geld voor alle deelnemers ;)

ze zouden eens wat kunnen gaan denken

_O- _O- _O- _O- _O-
 
ooh jhee nu moet ik wel mee :o
mijn keuze is nog voor heel de week maar denk realistisch is om alleen de 2de deel mee te rijden leuk weer naar baden baden crossen alleen dit komend jaar toch geen frankrijk kwa terug route he :P
 
Laatst bewerkt:
Hihi dat vind ik heel lief van je.

Volgend jaar is nog enorm ver weg. Maar mocht het met o.a. werk lukken, kom ik uiteraard het hele weekend.
En als dat zo is, valt dat weer mee toch? Is altijd leuker dan af moeten zeggen.


Is je groene vriend er tegen die tijd weer klaar voor?

Sorry, kon het niet laten...
 
haha wat een hoop activiteit hier alweer! Leuk!

En zoveel "hele week" inschrijvers.... dat vind ik gaaf!
 
Laatst bewerkt:
Morgen eens kijken wat de bank doet qua pingels. Done, ben ik de eerste deze keer?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan