Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
King, joehoe, de OP is stuk...

weet ik. ik wilde Hansteren! erbij zetten en toen ging er wat mis bij het opslaan. Natuurlijk kan ik het wel herstellen maar ik dacht, ik vraag het een modje wel want die kunnen via de forumsoftware gewoon de vorige versie terug zetten maar helaas nog niets van gehoord. Ik ben nu toch ana het werk maar als de modjes vanavond nog niets gedaan hebben dan zal ik het zelf wel herstellen.
 
weet ik. ik wilde Hansteren! erbij zetten en toen ging er wat mis bij het opslaan. Natuurlijk kan ik het wel herstellen maar ik dacht, ik vraag het een modje wel want die kunnen via de forumsoftware gewoon de vorige versie terug zetten maar helaas nog niets van gehoord. Ik ben nu toch ana het werk maar als de modjes vanavond nog niets gedaan hebben dan zal ik het zelf wel herstellen.


dat, of ik ben er met het geld van door. een van de twee :+
 
Je kunt kiezen uit de volgende opties:
~
  1. Alleen het eerste weekend
  2. Alleen het tweede weekend
  3. Beide weekenden
  4. Alleen de feestavond (zaterdag 31 mei)

  1. Kingcoder:
    De datum achter de feestavond moet zijn 30 mei.
    (Een klein stukje daarboven in de OP staat het wél goed).
 
Laatst bewerkt:
Voor de groep die de hele week gaat uiteraard wel.

Een indicatie van de afstanden: snelste weg (dus veel snelweg):
Utrecht - Deudesfeld: 325 km
Deudesfeld - Baden-Baden 270 km
Utrecht - Baden-Baden 553 km

De route Deudesfled - Baden-Baden is uiteraard nog niet gemaakt.

De "kerngroep" moet nog overleggen of we:
# de oude routes gaan gebruiken .
# allemaal nieuwe routes gaan maken.
# de oude routes in de software omkeren zodat we de oude routes in tegengestelde richting gaan rijden: dan LIJKEN ze nieuw.
 
Voor de groep die de hele week gaat uiteraard wel.

Een indicatie van de afstanden: snelste weg (dus veel snelweg):
Utrecht - Deudesfeld: 325 km
Deudesfeld - Baden-Baden 270 km
Utrecht - Baden-Baden 553 km

De route Deudesfled - Baden-Baden is uiteraard nog niet gemaakt.

De "kerngroep" moet nog overleggen of we:
# de oude routes gaan gebruiken .
# allemaal nieuwe routes gaan maken.
# de oude routes in de software omkeren zodat we de oude routes in tegengestelde richting gaan rijden: dan LIJKEN ze nieuw.

Lunch idee in het zwarte woud voor wie van vis houd

Forellenhof Reinhardt
Muhle 1
55606 Rudolfshaus

Hotel Forellenhof

Een aantal jaren terug eens een overnachting gedaan en bijzonder lekker gegeten ;) ;)

Edit : Toen we in het zwarte woud waren zijn we erlangs gereden dus je kan een van de oude route's nog gebruiken O-)
 
Laatst bewerkt:
De "kerngroep" moet nog overleggen of we:
# de oude routes gaan gebruiken .
# allemaal nieuwe routes gaan maken.
# de oude routes in de software omkeren zodat we de oude routes in tegengestelde richting gaan rijden: dan LIJKEN ze nieuw.
Wat, geen voorrijdweek -O-

Routes omkeren kan, maar sommige routes die ik maak let ik wel op de rijrichting, dus zo'n route omkeren zal net een minder mooie route opleveren, hoe minimaal ook ( haarspeldbochten omlaag ipv omhoog , dat soort dingen)
Ook kom je mogelijk met tankstops en lunchplekken mogelijk in de knel, maar alles valt uiteraard op te lossen *D

Maar dezelfde routes nog eens rijden is toch geen straf ? Daarnaast zal er nog wel een route of wat bij moeten komen, maar ook dat is geen probleem : Deudesfeld kan je alle kanten mee op, en ook Schwarzwald moet wat mogelijk zijn ondanks minder keuze uit wegen , misschien dagtochtje naar Vogezen :]
 
Lunch idee in het zwarte woud voor wie van vis houd

Forellenhof Reinhardt
Muhle 1
55606 Rudolfshaus

Hotel Forellenhof

Een aantal jaren terug eens een overnachting gedaan en bijzonder lekker gegeten ;) ;)

Edit : Toen we in het zwarte woud waren zijn we erlangs gereden dus je kan een van de oude route's nog gebruiken O-)
Zo te zien zijn ze verhuist richting Moezelgebied :+

in de route van Frank in Schwarzwald zit ook een pauzepunt bij forellenvijver, was ook erg leuk :Y Ze verkochten er ook verse vis en lijkt me stug dat ze er ook geen warme vis verkopen (maar niet iedereen houdt van vis )
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien zijn ze verhuist richting Moezelgebied :+

in de route van Frank in Schwarzwald zit ook een pauzepunt bij forellenvijver, was ook erg leuk :Y Ze verkochten er ook verse vis en lijkt me stug dat ze er ook geen warme vis verkopen (maar niet iedereen houdt van vis )

Nee ... heb ik de verkeerde gegoogeld |( |( |(

Toen we in het zwarte woud waren zijn we er langs gekomen ... het moet bijna dezelfde zijn als die waar jij het over hebt.

Edit : het was deze http://www.zoover.nl/duitsland/baden-wurttemberg/elzach/forellenhof/hotel
Maar hij bestaat niet meer :/
 
Laatst bewerkt:
ik zeg nog een keer die routes rijden in baden baden :o :P
Veels te leuk daar alleen de terug route door frankrijk :X

Nee die was niet erg spannend :P

Maar ja wat heb ik te vertellen hiero :$
 
Laatst bewerkt:
Meddo was het startpunt voor de Harz, niet voor het Zwarte Woud (camping in het Zuiden) of Deudesfeld ("Kasteel" met grote slaapzaal).
 
ps. Blihi: voor komend jaar misschien een zwemstop inbouwen in de route zodat we er niet zo lang naar hoeven te zoeken onderweg??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan