Hét MF Motorweekend 2016

Zo, reservering gedaan... :)
Nu wachten op de bevestiging en de prijs...

Clown gaat mee en dat is niet ovb... ;)
 
OVB.
Kans is vrij groot dat ik dan in Ierland/Schotland zit. Als ik kom is het met tent, ik neem aan dat die altijd wel ergens tussen te proppen is.
 
Ik heb al even gemaild naar het "info" adres van de uitbater. Zou een beetje sneu zijn als we dadelijk (willens en wetens) voor een appel en een ei op kosten van de uitbater te gast zouden zijn :+



wel potjandorie , krijg ik volgend mailtje ..... :o

Dag Ted,

van harte welkom, om teleurstelling te voorkomen voor dit weekeind wil ik je verzoeken een kamergenoot te zoeken voor de gite, aangezien we voornamelijk meerpersoons kamers hebben en jullie de hele tent willen hebben voor dit weekeind moeten we proberen om de bedden zo efficient mogelijk te verdelen, eventueel heb ik een 1 persoons kammer ( tje ) ( €35pn ) waar ook maar een bed in staat, wel met de douche op de gang.

Ik hoop op je begrip hiervoor en hoor graag of het lukt een "roomy"te vinden

Ik krijg een zelfde aanvraag van Willem v.d, Oever binnen wellicht kunnen jullie een kamer delen??(wimmel@gmail.com)

groet Jos

Dus nu EN duurder EN kleiner EN geen eigen douche -O- ( Dan wat hij zelf op site adverteert ... )

Wil best water bij de wijn doen, maar nu gaat het vooral om verschil in wat er naar zijn bankrekening gaat :o
Dat Wimmel (ook) snurkt als een malle doet er verder niet toe O-)
 
Laatst bewerkt:
wel potjandorie , krijg ik volgend mailtje ..... :oDus nu EN duurder EN kleiner EN geen eigen douche -O- ( Dan wat hij zelf op site adverteert ... )

Wil best water bij de wijn doen, maar nu gaat het vooral om verschil in wat er naar zijn bankrekening gaat :o
Dat Wimmel (ook) snurkt als een malle doet er verder niet toe O-)
Dan ga ik dat mailtje ook krijgen... :P

Dus bij deze... roomy gezocht voor een gitte... *O*
 
Laatst bewerkt:
Beste ,

Van harte welkom, de gites zijn inmiddels vergeven ik kan een gewone twee persoons kamer voor je reserveren,
hoor graag even of dat in orde is.

Wat een ... :(
 
Laatst bewerkt:
Beste ,

Van harte welkom, de gites zijn inmiddels vergeven ik kan een gewone twee persoons kamer voor je reserveren,
hoor graag even of dat in orde is.

Wat een ... :(
Tja, volgens mij hebben Wimmel en ik een Gite gereserveerd, en wellicht heeft Clown er ook een te pakken gekregen, en is het aan "ons" om een "Roomy" te vinden. Heb het eerst aan Patrick gevraagd (Of eigenlijk Patrick aan mij) , maar als Patrick niet wil, kan jij bij mij op kamer/gite, en anders wellicht bij Wimmel en wellicht Clown ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan