MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes aan alle klussers en kampeerders... gelukkig hoef ik (hoop ik) niet zoveel te doen
 
Ierland was prachtig. Redelijk mazzel met het weer gehad ook nog.
Wel beide motoren erg smerig en alles aangekoekt op een of andere manier. Nog niet eerder zoiets gehad. Tuinhuis staat er inmiddels weer redelijk fris bij (een poetser zal ik nooit worden...) voor klus in de Alpen. Maandag snel nieuwe achterband eronder en doorrrrrr... :)
 
Ierland was prachtig. Redelijk mazzel met het weer gehad ook nog.
Wel beide motoren erg smerig en alles aangekoekt op een of andere manier. Nog niet eerder zoiets gehad. Tuinhuis staat er inmiddels weer redelijk fris bij (een poetser zal ik nooit worden...) voor klus in de Alpen. Maandag snel nieuwe achterband eronder en doorrrrrr... :)

Klinkt goed :Y welk deel van Ierland zijn tuinhuis en broer konijn geweest?
 
Welkom terug Tooske. Fijn dat het mooi was en alles goed gegaan is.


Schotland of Ierland?
 
Klinkt goed :Y welk deel van Ierland zijn tuinhuis en broer konijn geweest?
Ferry van ijmuiden naar Newcastle. Ontspannen op de boot en volgende morgen 10:00 sta je aan wal. Via muur van Bassie en Hadrianus langs de Schotse grens uiteindelijk Schotland in en vanuit daar de boot naar Larne Noord Ierland. Zo'n 27 uur en paar honderd kilometer sta je aan de andere kant van de plas.
Vanuit daar voornamelijk de kust tegen de klok in gevolgd met her en der wat uitstapjes.
Uiteindelijk vanuit Roslare oversteek naar Fishguard Wales. Engeland door en de boot naar Duinkerken. ;)
 
Ierland was prachtig. Redelijk mazzel met het weer gehad ook nog.
Wel beide motoren erg smerig en alles aangekoekt op een of andere manier. Nog niet eerder zoiets gehad. Tuinhuis staat er inmiddels weer redelijk fris bij (een poetser zal ik nooit worden...) voor klus in de Alpen. Maandag snel nieuwe achterband eronder en doorrrrrr... :)
klinkt goed
 
Ferry van ijmuiden naar Newcastle. Ontspannen op de boot en volgende morgen 10:00 sta je aan wal. Via muur van Bassie en Hadrianus langs de Schotse grens uiteindelijk Schotland in en vanuit daar de boot naar Larne Noord Ierland. Zo'n 27 uur en paar honderd kilometer sta je aan de andere kant van de plas.
Vanuit daar voornamelijk de kust tegen de klok in gevolgd met her en der wat uitstapjes.
Uiteindelijk vanuit Roslare oversteek naar Fishguard Wales. Engeland door en de boot naar Duinkerken. ;)
Mooie trip! :Y
 
Lekkere klim hoor :Y




@ Toos: Verkeerd antwoord :') nou moek die kant ook nog 's op :+
 
Weekend :Z :z

De Tuono gaat de verkoop in.. Tijdelijk iets voor terug, en dan hopelijk volgend jaar m'n adventure. Ben na dit apparaat hieronder er toch wel over uit dat ik me voor 'n jaartje prima vermaak op een SM.. Wel wat meer weg georiënteerd, een KTM, aprilia of Ducati 8-)



large


Brooapppppp
 
Laatst bewerkt:
Ferry van ijmuiden naar Newcastle. Ontspannen op de boot en volgende morgen 10:00 sta je aan wal. Via muur van Bassie en Hadrianus langs de Schotse grens uiteindelijk Schotland in en vanuit daar de boot naar Larne Noord Ierland. Zo'n 27 uur en paar honderd kilometer sta je aan de andere kant van de plas.
Vanuit daar voornamelijk de kust tegen de klok in gevolgd met her en der wat uitstapjes.
Uiteindelijk vanuit Roslare oversteek naar Fishguard Wales. Engeland door en de boot naar Duinkerken. ;)
Mooie trip.. Staat ook nog op 't lijstje hier!
 
Weekend :Z :z

De Tuono gaat de verkoop in.. Tijdelijk iets voor terug, en dan hopelijk volgend jaar m'n adventure. Ben na dit apparaat hieronder er toch wel over uit dat ik me voor 'n jaartje prima vermaak op een SM.. Wel wat meer weg georiënteerd, een KTM, aprilia of Ducati 8-)



[afbeelding]

Brooapppppp
Ik denk dat de grotere sm's meer te bieden hebben qua woon/werk en vakanties maar zullen nooit het echte sm gevoel geven van een lichtere fiets ;)
 
Precies, maar moet de praktische kant ook niet uit 't oog verliezen. Eerst die stap maar eens zetten, dan zie ik wel verder :Y
 
Is een goedkoop brik niet iets voor je, zeg maar een GS500?

En dan nog een échte SM ernaast, natuurlijk. :+

Omdat je via je bijbaantje toch regelmatig leuke fietsen mee krijgt, dus daar hoef je je sowieso niet al te druk over te maken, zeker als de ruimte in de schuur maar tijdelijk is en je uiteindelijk toch een Adventure wil. ;)
 
Precies, maar moet de praktische kant ook niet uit 't oog verliezen. Eerst die stap maar eens zetten, dan zie ik wel verder :Y
XT660X? Op het eerste gezicht wellicht geen winnaar maar met wat kleine ingrepen een hoop koppel en wat pk's erbij ;)
Redelijk comfy en makkelijk voor trips aan te passen :Y
 
Wow mooie trip gemaakt Toos!!
Schotland vond ik zo gaaf.
Hoe is het weer in Ierland?
 
Wow mooie trip gemaakt Toos!!
Schotland vond ik zo gaaf.
Hoe is het weer in Ierland?
Het weer is uhhhhhh.... nog al Iers :X
Op zich viel het reuze mee maar wel de nodige zeemist of drizzle gehad. Op zich niet heel veel water gezien maar het was er wel telkens. Mijn broer heeft alle dagen in leer gereden met uiteindelijk een halve dag het regenpak aan. In het leer een paar keer licht nat geworden maar niks schokkends. Laatse dag snelweg wel aan gehad ivm drizzle en chillfactor op de snelweg.
Qua land ga je snel met Schotland vergelijken maar is toch heel anders. Lastig te omschrijven. Voor het rijden ansich hoef je er niet heen. Maar de omgeving is erg mooi. Met de motor hoef ik er echter niet meer heen. Schotland zou ik best nog wel eens willen doen. Waarom? Eerlijk gezegd geen idee.
Maar grotere kans dat de volgende keer het vervoer een camper wordt of zo ;)

Maar toch weer mooi afgevinkt. We gaan lekker zo. :)

Volgend jaar de pyreneën :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan