MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Parkeerde vanmorgen express achter het gebouw weg van alle bomen. Kom ik terug bij de auto, heeft het deksel van een brandblusserkist zich onder m'n achterbumper gelanceerd. Nog best sjorren om het ding er onderuit te krijgen, gelukkig verder geen schade... B|

Zoiets, maar dan groen, best groot, en verrassend zwaar voor een stuk fiberglass.

873.jpg
 
Net in het donker ff gekeken wat ik nu weer allemaal kwijt ben, maar t was te donker :')

Morgen weer :Y
 
Nog van harte X! *O*

Kwam gister thuis en t raam plus kpzijn van de bovenburen lag in heul veul stukjes in mn voortuin. Niks geraakt gelukkig.
Straks bij daglicht de schade beter bekijken en goed opruimen.
 
NS heeft al het treinverkeer stilgelegd :o

@ Xtra, nog gefeli, kerel!

Gisteren werd vanwege de storm ook in heel Duitsland het treinverkeer gestaakt! :o

Vandaag hier in NL nog herstelwerkzaamheden aan een stuk of 5 baanvakken, daarvan zijn er inmiddels weer drie hersteld, schouwtreinen hebben daar met Aanwijzing Voorzichtig Rijden (max. 40 km/u) geschouwd om te kijken of de rest van het baanvak nog vrij is van bomen, fietsen, dixies, bladblazers, daken etc... :) Omdat vanuit veiligheidsoverwegingen de bovenleidingmonteurs alleen maar aan de bovenleiding mogen werken als de wind minder dan 6 Bft is, zal dat wel snor zitten. Maar ja, ook het schouwproces is een vastgelegde veiligheidsmaatregel (gelukkig maar).

Er staat overigens een boom in mijn achtertuin waar ik al maanden een goede steun tegen moet zetten omdat zijn wortelkluit niet al te veel voorstelt. Ding is al bijna een keer omgewaaid. Toen ik gistermiddag thuis kwam dacht ik dus dat-ie horizontaal zou liggen. Wat schetst mijn verbazing; staat het ding nog fier overeind!

Ik hoop in ieder geval dat we vandaag tijdens mijn dienst het baanvak Eindhoven - Weert weer terug krijgen. Al een tijdje bezig geweest met de voorbereidingen.
 
Thnx 104


En zou je die boom zelf niet 's een zetje geven dan? Dan heb je nog invloed op waar hij op neer komt :)
 
Ik kwam er vandaag achter, nadat mijn auto uit de wasstraat kwam, dat de linker zijkant op alle panelen schade heeft. Wij zagen gisteren vanuit een bedrijfspand in Nijkerk al een boel dakbedekking vliegen, maar ik dacht dat mijn auto niet geraakt was. Dus wel....... :/
 
Ik kwam er vandaag achter, nadat mijn auto uit de wasstraat kwam, dat de linker zijkant op alle panelen schade heeft. Wij zagen gisteren vanuit een bedrijfspand in Nijkerk al een boel dakbedekking vliegen, maar ik dacht dat mijn auto niet geraakt was. Dus wel....... :/

Mooi klote :/
 
Ik kwam er vandaag achter, nadat mijn auto uit de wasstraat kwam, dat de linker zijkant op alle panelen schade heeft. Wij zagen gisteren vanuit een bedrijfspand in Nijkerk al een boel dakbedekking vliegen, maar ik dacht dat mijn auto niet geraakt was. Dus wel....... :/
-O- zonde
 
Mogguh :Z

Schade aan de Insignia is voor de baas, ik ben de auto alleen twee dagen kwijt en mag dan in een vervangend ding gaan rijden.
Anita kwam gister thuis met een verhaal dat de V70 een probleem heeft ergens in de voortrein, daar baal ik meer van. Ik zal zo eens een overal aantrekken en de krik bij de buurman lenen. Zal er wel op neer komen dat het geld gaat kosten. Hopelijk blijft het beperkt tot een wiellager.
 
Mogguh :Z

Schade aan de Insignia is voor de baas, ik ben de auto alleen twee dagen kwijt en mag dan in een vervangend ding gaan rijden.
Anita kwam gister thuis met een verhaal dat de V70 een probleem heeft ergens in de voortrein, daar baal ik meer van. Ik zal zo eens een overal aantrekken en de krik bij de buurman lenen. Zal er wel op neer komen dat het geld gaat kosten. Hopelijk blijft het beperkt tot een wiellager.

:/ zit je niet mee blijkbaar.
 
Net de wielen los gehad, niks kunnen vinden. Proefrit gemaakt op snelheid, niks te merken....... Ik ben aan het nadenken over een straf voor F&S. })
 
Net de wielen los gehad, niks kunnen vinden. Proefrit gemaakt op snelheid, niks te merken....... Ik ben aan het nadenken over een straf voor F&S. })

On the bright side, het bleek dus loos alarm.
Als je nou gewoon de zegeningen telt 8-)


Maar gek was het wel. Ik voelde echt een soort weerstand tijdens het rijden en bij het uitstappen rook ik echt zo'n heet metaal-lucht....
 
Nou zou ik morgen heel hard een stoeprand pakken en dan zeggen dat je toch gelijk had :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan