Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Motor verzwaren schijnt ook niet zo eenvoudig te zijn kan ik me nog herinneren van Iwema destijds die ook kilo's moest bijplakken en daar veel last van had.
 
Denk dat ze zich bij yamaha ook wel afvragen of ze met Vinales de juiste man hebben aangetrokken en langer hebben vastgelegd.

Hij heeft zich de wintertesten en eerste wedstrijden wel bewezen, het is aan Yamaha om een goede motor neer te zetten.. ook Rossi heeft problemen die je echt niet allemaal op zijn leeftijd kan schuiven

Maar misschien lost het Vinales probleem zich op een andere manier op :X
Brno MotoGP test: Maverick Viñales ontbreekt
 
Ik heb toch de indruk dat Lorenzo op dit moment aan de dikke kant is. _O- Toen hij net naast Dovi op het podium stond zag je toch een aardig verschil. O-) Zit een aardige buik in het pak van Lorenzo.

Wel mooie wedstrijd gereden. :t
Eem buikje is aerodynamischer dan een platte sixpack. Simpel. :P :+

Maar ik heb uit interviews begrepen dat Jorge harder traint dan ooit. :t
 
Eem buikje is aerodynamischer dan een platte sixpack. Simpel. :P :+

Maar ik heb uit interviews begrepen dat Jorge harder traint dan ooit. :t

Tja dat geloof ik best maar als ik het pak van lorenzo vergelijk met dovi tijdens de podium ceremonie dan zie ik toch echt een dikke buik. Het viel me ook al op toen hij een proefstart ging maken. Hij zal er wel iets onder dragen, maar het valt echt op als je er oplet. :)
 
Als je met een buikje zo ken sturen afgelopen weekend dan hoort dat buikje er bij!
 
Haha wat zal men bij Ducati balen van het naderende afscheid. De enig3 die ze kampioen zal kunnen gaan maken verlaat het team.
 
Ja,dat is idd heel jammer,je ziet dat hij 1 is met de desmo,kan er mee rijden zoals hij dat wil.
Repsol honda ben ik nooit zo'n fan van geweest,dan liever weer yamaha
 
Denk trouwens dat yamaha net zo'n spijt heeft als Ducati ivm het vroegtijdig verlengen van het contract met MV,eigenlijk zelfde fout.
Denk dat ze stiekem Jlo weer terug zouden willen
 
Nee maar over een heel seizoen wel,

denk dat de Ducati leiding zich nog weleens achter de oren krabbelt over het wegsturen van JL, naar mijn mening was hij het die ze volgend seizoen wk had kunnen maken

Denk dat JL zich ook wel eens achter de oren krabt over zijn vertrek... kost hem net zo goed een kans op een titel.
 
Ik denk ook dat Lorenzo meer kans zou maken om Ducati het kampioenschap te geven dan Dovi of Petrucci.

Ik ben versteld hoe snel hij is, na de laatste aanpassingen.

Sterke race vandaag.
Goede gevechten met Marquez.
Een stuk leuker dan een superstart en dan uitchecken...

Wat ik alleen niet begrijp, is waarom het 1,5 jaar heeft geduurd voordat de tank aangepast werd.
 
Bwa die denkt waarschijnlijk dat hij het is die het verschil maakt, ik zie hem wel presteren op de honda. :]

Dat is toch ook zo als het Dovi niet wil lukken. Op de Honda zal hij waarschijnlijk ook weer een leerjaartje nodig hebben... en daarna een veel betere teamgenoot moeten zien te verslaan.
 
Nee maar over een heel seizoen wel,

denk dat de Ducati leiding zich nog weleens achter de oren krabbelt over het wegsturen van JL, naar mijn mening was hij het die ze volgend seizoen wk had kunnen maken

Laten we wel wezen: Totdat Ducati de knoop doorhakte waren de resultaten van Lorenzo ook nog niet zo heel erg om over naar huis te schrijven dus ergens begrijp ik de keuze wel.

Al is het zeker zo dat ze bij Ducati wel zullen balen nu Lorenzo zulke mooie resultaten boekt! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan