Motor-Forum

Select Forum

Extreem veel mazzel hebben, het kan....

ik weet het zeker, denk ik.

Reg. datum:
04 jan. 2011
Vast niet.

Hebben we haast of zo?

Reg. datum:
08 feb. 2012
Er zijn toch pas politieuniformen gestolen?

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
Misschien ben ik wel negatief,maar met "exteem veel mazzel hebben",denk ik ,vandaag de dag,aan minimaal 500000 euro winnen :+
Een ton is mazzel,alles daar beneden is meegenomen O-)
Dusch....euh.... :]
Offerings to the God of Speed

Reg. datum:
03 sep. 2016
Ik heb nog meer mazzel. Ik ben gewoon nog nooit geflitst, aangehouden of streng toegesproken op de motor/auto. In ruim 10 jaar tijd geen enkele boete (behalve 1x voor fietsen zonder lampje in Amsterdam)
En ja, ook ik rij standaard 10km te hard bbk en ook wel eens 150 waar je 120 mag enzo.
Motor-Timothy wijzigde dit bericht op maandag 05 maart 2018 18:56 (22%)

een zware is je ware

Reg. datum:
01 okt. 2009
Die agent was gewoon aardig,.....mooi toch! En hij had waarschijnlijk een goed weekend gehad en het was mooi weer vandaag......

Zoooooooef de dwaas!

Reg. datum:
28 nov. 2001
quote:
Motor-Timothy schreef op 05 maart 2018 @ 18:54:
Ik heb nog meer mazzel. Ik ben gewoon nog nooit geflitst, aangehouden of streng toegesproken op de motor/auto. In ruim 10 jaar tijd geen enkele boete (behalve 1x voor fietsen zonder lampje in Amsterdam)
En ja, ook ik rij standaard 10km te hard bbk en ook wel eens 150 waar je 120 mag enzo.

Minus tellerafwijking nog maar een paar km te hard dus.

Die paar km te hard, dat zullen ze bij bijv. een lasercontrole niet bekeuren denk ik. Die 15-20km te hard waarschijnlijk weer wel.
www.reparatieservice-digitenne.nl <-- Kabelontvanger, digitenne- en satelliet tuner reparatie voor schappelijke prijzen.

Reg. datum:
23 jul. 2015
quote:
Motor-Timothy schreef op 05 maart 2018 @ 18:54:

Ai, da's een risicovolle uitspraak! Je weet toch dat je hiermee het ongeluk op je afroept eh? Binnen afzienbare tijd zullen controles en boetes jouw aandeel zijn!
:P

D [Banned User]

Reg. datum:
25 aug. 2002
Je bent niet aangehouden iig, maar staandegehouden.

Zo'n mazzeltje is niet onwaarschijnlijk hoor. Mijn zwager is een keer staande gehouden omdat hij 90+ te hard reed, maar omdat hij hl netjes 70 bij wegwerkzaamheden reed is het bij een waarschuwing gebleven.
Bosso wijzigde dit bericht op zaterdag 02 juni 2018 16:38 (21%)

Reg. datum:
23 jul. 2015
Als ik zoiets hoor dan ga ik er gewoon van uit dat ze geen correcte meting hebben kunnen uitvoeren. Meer als 50 km/u snelheidsoverschrijding is sowieso rijbewijs inleveren, meer als 90 is vuurpeleton. Maar omdat vandaag de zon schijnt zijn we in een vrolijke bui dus na een vriendelijke preek mag je doorrijden.
Sorry hoor, ik kan dat allemaal maar moeilijk geloven.

'Maniak'

Reg. datum:
26 jun. 2005
quote:
Hollender schreef op 06 maart 2018 @ 06:06:

Als ik zoiets hoor dan ga ik er gewoon van uit dat ze geen correcte meting hebben kunnen uitvoeren. n.

Oesterdam is 10.5 kilometer, 600 meter op gelijke afstand volgen is voldoende voor een goede meting.
Genoeg kansen dus.
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.

Reg. datum:
23 jul. 2015
Twijfel ik niet aan.

Reg. datum:
09 mei. 2016
quote:

Wat is een correcte meting volgens jou? Er staat nergens dat ze x aantal secondes/minuten je moeten blijven volgen en meten.

ik weet het zeker, denk ik.

Reg. datum:
04 jan. 2011
Hoe doen ze het dan, natte vinger uit het raam en kijken hoe snel ie opdroogt?

Reg. datum:
09 mei. 2016
quote:
midlifecrisis schreef op 06 maart 2018 @ 09:21:
Hoe doen ze het dan, natte vinger uit het raam en kijken hoe snel ie opdroogt?

Er is geen minimum en ze hoeven je ook niet te klokken. Je rijbewijs kan ook afgepakt worden door je topsnelheid

CBR600RR

Reg. datum:
06 apr. 2017
quote:
downsider schreef op 05 maart 2018 @ 18:33:
Misschien ben ik wel negatief,maar met "exteem veel mazzel hebben",denk ik ,vandaag de dag,aan minimaal 500000 euro winnen :+
Een ton is mazzel,alles daar beneden is meegenomen O-)
Dusch....euh.... :]

Met mijn ervaring beschouw ik dit ook als extreem veel mazzel. Hadden ze dit nieuwe systeem vorig jaar maar :/

Maar JorisK, I feel you.
"Al onze kennis heeft zijn oorsprong in gevoel." Leonardo da Vinci (1452-1519)

Reg. datum:
23 jul. 2015
quote:
khayma schreef op 06 maart 2018 @ 09:27:

[...]

Er is geen minimum en ze hoeven je ook niet te klokken. Je rijbewijs kan ook afgepakt worden door je topsnelheid

Daar zullen dan toch wel een rechtsgeldige meting voor moeten hebben en daar zijn verschillende methodes voor.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.