Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Lorenzo naar Honda, Rea dus niet.... Rea blijft bij Kawasaki.

Wat zegt de geruchten machine over MvdM volgend jaar? Toch bij Yamaha blijven, of teamgenoot van Rea, wisselen met Sykes?
 
Lorenzo naar Honda, Rea dus niet.... Rea blijft bij Kawasaki.

Wat zegt de geruchten machine over MvdM volgend jaar? Toch bij Yamaha blijven, of teamgenoot van Rea, wisselen met Sykes?

Deze geruchten leren ons dat je er niet van op aan kan. Lorenzo had achteraf al getekend voor het gerucht Rea - HRC de wereld is ingegooid. Gewoon lekker afwachten tot het per coureur officieel bevestigd wordt dus.
 
Lorenzo naar Honda, Rea dus niet.... Rea blijft bij Kawasaki.

Wat zegt de geruchten machine over MvdM volgend jaar? Toch bij Yamaha blijven, of teamgenoot van Rea, wisselen met Sykes?

De geruchtenmachine is kapot...
Is nu in onderhoudt voor o.a. nieuwe lagers...
 
“Bedankt Pirelli Tyres Benelux, ook voor de Yamaha R1 ‘uit de winkel’ hebben jullie super banden. Gisteren heerlijk dagje gereden op het mooie TT Circuit Assen”
full
 
“Bedankt Pirelli Tyres Benelux, ook voor de Yamaha R1 ‘uit de winkel’ hebben jullie super banden. Gisteren heerlijk dagje gereden op het mooie TT Circuit Assen”
full
 
Lorenzo naar Honda, Rea dus niet.... Rea blijft bij Kawasaki.
Rea vond zichzelf te oud voor de GP en waarom zou hij immers ?
Wat zegt de geruchten machine over MvdM volgend jaar?


MvdM, gaat op mijn circuitfiets rijden zoals het nu ervoor staat.Ik wacht nog op de eerste aanbetaling van 500.000 euro.De motor is klaar op de voorzijde na met garantie tot aan de achterdeur. :+
 
Laatst bewerkt:
Rea vond zichzelf te oud voor de GP en waarom zou hij immers ?MvdM, gaat op mijn circuitfiets rijden zoals het nu ervoor staat.Ik wacht nog op de eerste aanbetaling van 500.000 euro.De motor is klaar op de voorzijde na met garantie tot aan de achterdeur. :+

van der Mark heeft bij ten Kate al lang genoeg op een oud hok gereden! :+
 
Laatst bewerkt:
De rondetijden zijn niet verbijsterend snel ofzo...

Ik zag hier een bericht dat 1.42 de snelste tijd was?

Wellicht dat het inderdaad op een standaard Yamaha best snel is :?
 
De rondetijden zijn niet verbijsterend snel ofzo...

Ik zag hier een bericht dat 1.42 de snelste tijd was?

Wellicht dat het inderdaad op een standaard Yamaha best snel is :?

WSBK reed in april zo'n 1.35-1.36. Superstock varieerde van 1.38 tot 1.42. In dat opzicht rijdt Michael met een standaard motorfiets tijden die de langzamere superstock rijders ook rijden. En hij moet zigzaggen tussen het veel langzamere verkeer in deze sessies uiteraard.

Ik denk dat het gezien de omstandigheden een erg nette tijd is.
 
WSBK reed in april zo'n 1.35-1.36. Superstock varieerde van 1.38 tot 1.42. In dat opzicht rijdt Michael met een standaard motorfiets tijden die de langzamere superstock rijders ook rijden. En hij moet zigzaggen tussen het veel langzamere verkeer in deze sessies uiteraard.

Ik denk dat het gezien de omstandigheden een erg nette tijd is.

Dat is waar :)
Ik vergeleek het (onterecht) met ONK/OW cup tijden, maar dat zijn verre van standaard machines natuurlijk. Met 1.42'ers doe je daar in elk geval niet mee voor de winst........

Oh en ik bedenk me net dat het waarschijnlijk de langzame ruskenhoek moet zijn geweest?
 
Langzame ruskenhoek idd, volgens mij oko maar 1 of 2 sessies echt aan het trappen geweest want sochtend s reed hij 1.47

Ik vind het knap dat hij het haalt op een fiets waarvan we uitgaan dat die standaard is.
 
En harder instuurt en eerder op het gas gaat, elke cm vd baan gebruikt, etc etc :}

Wel erg leerzaam om te zien :t


jajjajajajjaj, maar die dingen zie ik een iets kleiner verschil.. het aanremmen zie ik een groot verschil ;)

Uiteindelijk pakt hij natuurlijk overal wel wat
 
jajjajajajjaj, maar die dingen zie ik een iets kleiner verschil.. het aanremmen zie ik een groot verschil ;)

Uiteindelijk pakt hij natuurlijk overal wel wat

Als je bij die onboard-beelden kijkt van de MotoGP dan zie je ze tot de apex doorremmen (trailbraking) om daarna meteen weer het gas open te draaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan