Het Grote GSX-R1000 Topic deel 8

Welke Gixxer 1000 bestuur jij ??

  • 1000 K1/K2

    Stemmen: 12 14,8%
  • 1000 K3/K4

    Stemmen: 12 14,8%
  • 1000 K5/K6

    Stemmen: 27 33,3%
  • 1000 K7/K8

    Stemmen: 18 22,2%
  • 1000 K9/K10

    Stemmen: 12 14,8%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het zoveel gevraagd om simpelweg de hendels en het rem- schakelsetje in het zwart te coaten :9~

[afbeelding]

Inderdaad en die rode is inderdaad wel mooi :Y Zwart blijft ook goed.

Het weer zie er top uit voor een ritje naar zoetermeer

een maatje van me was er gister, was weinig te beleven :? .

misschien dat ik vanmiddag nog ff langs rij,

eurosport zend als het goed is de 2 manches WSB en de WSS direct uit + op RTL de MotoGP,dus ik kijk het ff aan ;)

Ik was gister met het koekblik gegaan (was te slecht weer). Er was niet heel veel aan, maar leuk om even bij de bank te kijken. Er was een andere witte K9 1000 met 1 akrapijp + db Killer. Volgens mij ging het niet helemaal goed op de bank. De achterkant zit niet vast, dus hij stuiterde elke keer los. Er moest iemand op de achterkant hangen om de bike erop te houden. Echter kwam er 'maar' 161 pk op de uitdraai terecht. Niet erg betrouwbaar bankje lijkt me... :?

Ik zit nu trouwens in de leanback houding voor de SBK en MotoGP *O* Straks nog rijden?
 
Laatst bewerkt:
Even advies gevraagd:

Ik wil binnenkort een sportdemper aangschaffen voor mijn gsxr1000 k1, welk merk demper klinkt mooi onder een k1?

Laser hotcam, akra, bos??????

Ik hoor het graag.

Als ik mijn standaard demper ga vervangen moet ik dan nog meer dingen laten aanpassen of loopt de motor gelijk goed met een sportdemper?
 
Ik heb een Bos, zat er standaard onder en klinkt wel aardig.

Niet overdreven zonder dB killer.
 
Erg leuke demper heb jij te koop, zit er ook een db-killer en e-merk in?
(wel handig voor in Duitsland)
Geen E-keur, wellicht dat er een db-killer voor is te maken. Ik wisselde zelf altijd even van demper. Werkje van nog geen 5min met 4 bouten los maken ;)
 
Net thuis mijn scooter is te arm en heeft 167.6 hp en 116.1 nm het word volgende jaar sleutelen .
 
Laatst bewerkt:
Voor komend jaar ben ik op zoek naar een complete kuipset voor mijn GSXR 1000 K6 om er circuitdagen mee te doen. Het mag licht beschadigd zijn, niet volledig aan splinters, geen scheuren of stukken eruit. Liefst met een alu subframe en kuipframe. Als er nog andere delen bij zijn zoals vaste voetsteunen, schokdemper of extra wielen kunnen we dat altijd overleggen.
Over de prijs wil ik het niet hier op het forum over hebben, maar via PB of telefonisch. Ik woon in Zwolle, dus als het in de buurt is zou het mooi zijn. Afstand maak ik geen probleem van........................

Gertie


Ik zit er over te denken om mijn JVPkuipset te verkopen, het circuitrijden gaat er toch niet van komen ben ik bang voor.
Het betreft hier een nieuwe racekuip pasgemaakt op mijn K6 incl snelsluiters en neopreen zitje.
Is 1 keer gemonteerd geweest om pas te maken en sinds dien lig hij in de schuur onder het stof.
full
 
Ik zit er over te denken om mijn JVPkuipset te verkopen, het circuitrijden gaat er toch niet van komen ben ik bang voor.
Het betreft hier een nieuwe racekuip pasgemaakt op mijn K6 incl snelsluiters en neopreen zitje.
Is 1 keer gemonteerd geweest om pas te maken en sinds dien lig hij in de schuur onder het stof.
[afbeelding]


OK, ik heb gereageerd op een kant en klare 1000 K1. Ik zit te wachten tot ik gebeld word (als ik gebeld word tenminste).
Anders is die kuip van jou een optie. Ik houd het even onder de pet Marc, bedankt !!
 
OK, ik heb gereageerd op een kant en klare 1000 K1. Ik zit te wachten tot ik gebeld word (als ik gebeld word tenminste).
Anders is die kuip van jou een optie. Ik houd het even onder de pet Marc, bedankt !!


Oke, heb alleen net wel van iemand anders een mail gehad die ook intresse heeft.
 
Net thuis mijn scooter is te arm en heeft 167.6 hp en 116.1 nm het word volgende jaar sleutelen .


Vandaag nieuwe laarzen aangeschaft bij Hans van Wijk en de brommer even op de test bank gehad. Resultaat is bevredigend; 177,2 bhp en 118,5 Nm aan het achterwiel. Naast mij stond een B-king die minder pk's had maar er wel 150 Nm uit perste.
Run voor mij stond nog een zwarte K8 (geen MF'er). Deze had hetzelfde aantal Nm's en 179 pk.
 
Vandaag nieuwe laarzen aangeschaft bij Hans van Wijk en de brommer even op de test bank gehad. Resultaat is bevredigend; 177,2 bhp en 118,5 Nm aan het achterwiel. Naast mij stond een B-king die minder pk's had maar er wel 150 Nm uit perste.
Run voor mij stond nog een zwarte K8 (geen MF'er). Deze had hetzelfde aantal Nm's en 179 pk.

Vindt ik niet verkeerd, mijne had bij Goedhart op de bank(dynostar) na afstellen met de Yoshibox 170,2 hp,met Arrow slip-ons,catvervanger en Pipercrossfilter.
kan de bank zijn,of ik heb een slecht exemplaar :?
had toen wel pas 1800km erop staat,dus nog niet echt los.
 
Vindt ik niet verkeerd, mijne had bij Goedhart op de bank(dynostar) na afstellen met de Yoshibox 170,2 hp,met Arrow slip-ons,catvervanger en Pipercrossfilter.
kan de bank zijn,of ik heb een slecht exemplaar :?
had toen wel pas 1800km erop staat,dus nog niet echt los.

Volgens mij kunnen de mensen die zon dynostar runnen je best wel in de maling nemen. Bij hoegee hebben ze me dat es laten zien hoe ze dat doen.

Die Barry van Hoegee wist me te vertellen dat een standaard 1000 K9 ongeveer 175 ahw pk's heeft. Als jij 170 heb is dat toch niet helemaal verkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan