Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal niks zeggen hoor..Staat Wimmels er al bij: Onderuit gegaan voor de motorzaak, met de fiets van Cathje. Oorzaak: nieuw rubber
Gelukkig weinig schade
Oeps volgens mij mocht ik dit niet verklappen
Nog eentje (brikkers posten dat wat stiekemer )119 crashes and still counting helaas....
Ik zag het begin van de Topic,..ook al kijk je goed uit,... heb je meerdere rijvaardigheidstrainingen gehad enz.... Het heet niet voor niets ONGELUK!
Zelfs mij gebeurt na 19 jaar 20000 km per jaar. Enne ik kijk echt wel uit (was ook niet mijn schuld) Moest ik even kwijt!
man, je haalt de woorden uit me mond...maar volgens mij liggen we al aardig op een lijn...Maar de KANS dat het iemand overkomt met gedegen training en oefening, die is vele malen beter af dan diegene die dit niet doet.
11
Dit klopt, maar neemt NIET weg dat je na het volgen van de VRO trainingen BETER aan het verkeer deelneemt;
2
Ongelukken (de naam zegt het al) kunnen soms te wijten zijn aan mechanische pech (materiaal wat kapot gaat), maar zelfs DAAR kan je van zeggen dat je daar debet aan bent. Goed materiaal gaat namelijk niet zomaar kapot. Vandaar ook de BRAVOK check voor je gaat rijden.
NIEMAND is onfeilbaar, ook IK niet Dat zal ik ook nooit zeggen. Maar de KANS dat het iemand overkomt met gedegen training en oefening, die is vele malen beter af dan diegene die dit niet doet. Klaar, punt uit
3
(en dan is het ook nog afhankelijk HOE je die trainingen in het verkeer benut )
ff korte reactie op punt 2 heeft niks te maken met vertrouwen, t heeft te maken met bewustwording...waar ben je mee bezig, hoe moet je doen, waar moet je op letten(en wat ook niet),welke gevaren, hoe moet je daar mee omgaan?1
"beter...deelneemt"? Je bedoelt dat er een kans is dat je beter...deelneemt? Een mens is nogal een hardleers schepsel weet je.
2
Al deze punten kunnen ook een negatief bij-effect hebben op 't punt onder 3. Namelijk dat je door 't vertrouwen in je materiaal en je kunde toch net weer effe je grenzen wat verder legt. Netto resultaat lijkt me dan nihil.
3
aa
ff korte reactie op punt 2 heeft niks te maken met vertrouwen, t heeft te maken met bewustwording...waar ben je mee bezig, hoe moet je doen, waar moet je op letten(en wat ook niet),welke gevaren, hoe moet je daar mee omgaan?
b
wat betreft puntje 1: de mensen die zo n training boeken weten van zichzelf dat ze bepaalde zaken niet of nietgoed beheersen en graag dit willen bijschaven, hievoor staan ze dan ook open om nieuwe dingen te leren...en men is dus bewust dat men bepaalde dingen nog niet kan OF nog niet goed kan....met betaald geen 200 euro om er vervolgens niks mee te doen...althans ik heb dat nog niet meegemaakt
tis de combi heMaar is zo'n training meer bewustwording of meer rijvaardigheden? Voor mij zou de nadruk denk ik bij het laatste moeten liggen.
Ik heb deze er nog even bijgevonden..volgens mij zijn er nog een paar die gevallen zijn kheb alleen nu ff geen tijd om ze bij mekaar te zoeken...dus...boost of servies kan je ze please ff eronder zetten...dan kan ik ze ff in het topic bijzetten...als het zo gaat halen we de 150 nog