ongekend....wat is er loos?

Hoeveel crashes denk jij in 2004?

  • 0-5

    Stemmen: 30 20,5%
  • 6-10

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11-15

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16-20

    Stemmen: 2 1,4%
  • 21-25

    Stemmen: 0 0,0%
  • 26-30

    Stemmen: 1 0,7%
  • 31-35

    Stemmen: 7 4,8%
  • Teveel voor woorden!

    Stemmen: 106 72,6%

  • Totaal aantal stemmers
    146
mjah.. Ik weet niet of die laatste 2 meetellen, maar zo ja, dan moet je nog even wachten op nóg één ongeluk, en dan mag jij.. :+ Als je van te voren even meldt waar je wilt vallen, dan zorg ik dat ik er sta met m'n camera.. ;) (bij voorkeur ergens in Breda 8-) )
 
nog twee twee twee twee twee....

tingtingtingtingtingting....
the crash is right.... :)

98 ...stuks...helaas ;(
 
mjah.. Ik weet niet of die laatste 2 meetellen, maar zo ja, dan moet je nog even wachten op nóg één ongeluk, en dan mag jij.. :+ Als je van te voren even meldt waar je wilt vallen, dan zorg ik dat ik er sta met m'n camera.. ;) (bij voorkeur ergens in Breda 8-) )
Ik zat meer te denken aan een stuk strand met duinen en betonplaten enzo ;)
 
is er alweer een update...? zijn we al helaas tot de 100 gekomen?
 
mmm....ook weer in het lijstje gezet...t gaat hard zo! :)
 
Zegt ie met 'n big smile.. :+ Maarre, waarom heb je er nog 11 nodig..? Dat staat net onder aan je lijst.. Dat het er al 108 zijn, en dat er nog 11 nodig zijn.. :o

Ben trouwens beniewd of het nog hard blijft gaan.. Omdat ik nu toch niet zo heel veel motoren meer door de dagelijkse files zie ploeteren...
 
de bigsmile is NIET voor de mensen die gevallen/gecrashed zijn... ;( maar het feit dat de honderd gepasseerd is...
 
Ik ben vandaag ook maar een keer over het asfalt geschoven, is zo af en toe wel eens verfrissend :X .

(oprapen en verder rijden dus)
 
Terug
Bovenaan Onderaan