Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga eens met brouwer praten. Als ze de 790 op zithoogte 950SE krijgen dan ga ik toch maar proefrijden.. iemand idee wanneer leverbaar?
Ben vooral benieuwd naar het prijsverschil, als de Ténéré goedkoper is maakt dat allemaal niet of minder uit. Daarnaast ziet de Ténéré er veel beter uit naar mijn mening, gezien ik nu ouwe TransAlp heb lijkt de Ténéré een prima vervanger voor over een paar jaar als de TA op is, zal vast een (grote) sprong vooruit zijn.Ik was erg benieuwd hoe de tenere en de 790 zouden zijn. En het was eigenlijk zoals ik had verwacht. Aesthetisch gezien vind ik de tenere mooier, maar helaas blijft het daarbij, qua gewicht, motorvermogen, dashboard en de elektrische opties valt hij gewoon tegen.
De 790 zal de opvolger worden van mijn 1190. Alleen is de koplamp unit wel om te kotsen
Zen...jij gaat helemaal niets doen. Heb je niet nodig en heb je ook helemaal geen tijd voor
DubbbellllZen...jij gaat helemaal niets doen. Heb je niet nodig en heb je ook helemaal geen tijd voor
Ben vooral benieuwd naar het prijsverschil, als de Ténéré goedkoper is maakt dat allemaal niet of minder uit. Daarnaast ziet de Ténéré er veel beter uit naar mijn mening, gezien ik nu ouwe TransAlp heb lijkt de Ténéré een prima vervanger voor over een paar jaar als de TA op is, zal vast een (grote) sprong vooruit zijn.
op t allroadmaniacs forum gaat t over 14k voor de ktm..
mogelijk nog iets meer..
ik verwacht dat de yammie rond de 12k zal zijn...
beide erg zwaar...
voor wat er van verwacht werd..
Dan wellicht een verkeerd/onrealistisch verwachtingspatroon. Noem even een straatlegale 2 cilinder allroad die rijklaar 180kg weegt.
Schat zelf die 790 op 13,5k
op t allroadmaniacs forum gaat t over 14k voor de ktm..
mogelijk nog iets meer..
ik verwacht dat de yammie rond de 12k zal zijn...
beide erg zwaar...
voor wat er van verwacht werd..