Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
niet doen, derde zuiger is vaak slecht, drijfstang loopt uit zijn big end. neem liever een andere optie.
Op maandag 03 februari 2003 22:23 schreef marsan het volgende:
Quote
niet doen, derde zuiger is vaak slecht, drijfstang loopt uit zijn big end. neem liever een andere optie.
Lees alsjeblieft eerst voordat je antwoord! Je ziet toch wat P.H.C. Ritzen schrijft Het gaat niet om de zuiger maar om de smering van de lagers en daar is een 'bypass' voor in de handel. En zoals Jeroen12 ook al aangeeft hebben de latere modellen er al helemaal geen last van...
Ik rij zelf alweer zo'n 50.000km op een '99-er en het is een dijk van een motorfiets. Geen slag verkeerd gegeven (O.K., 1X in Joegoslavie, defecte bougie..) Hij stuurt niet zo makkelijk als een ZX-9 maar met de excenters omgedraaid wil 'ie best de bocht om! (11min.nogwat op de Ring en het kan sneller dat weet ik, maar hee, na 3 rondjes! ) Ik zou zeggen...doen!
Op dinsdag 04 februari 2003 19:24 schreef Arckira het volgende:
maar met de excenters omgedraaid wil 'ie best de bocht om!
Zodat 'ie achter hoger komt te staan?
Is dat probleem van die 3e zuiger makkelijk te herkennen bij een proefrit, of herken je het pas als het te laat is?
Op dinsdag 04 februari 2003 19:24 schreef Arckira het volgende:
Op maandag 03 februari 2003 22:23 schreef marsan het volgende:
Quote
niet doen, derde zuiger is vaak slecht, drijfstang loopt uit zijn big end. neem liever een andere optie.
Lees alsjeblieft eerst voordat je antwoord! Je ziet toch wat P.H.C. Ritzen schrijft Het gaat niet om de zuiger maar om de smering van de lagers en daar is een 'bypass' voor in de handel.
Die "bypass" is niet in de handel te verkrijgen, maar die maak ik zelf
En, een zzr1100 is een beest!
Paul.