Post hier je Dynojet-uitdraai

Net even de V-strom 650 op de bank gehad. Ik vond, dat hij wat te veel verbruikte en wilde weten of dat aan de afstelling lag. Nou, daar ligt het dus niet aan.

Gelijk een vermogensuitdraai laten maken, want dat is toch ook wel grappig.

full


Toch wel erg netjes. Mooie koppelkromme (bijna rechte lijn tussen 4000 en 7500 toeren). En meer vermogen dan opgegeven door de fabrikant. :} Dat komt niet zo vaak voor. :N
 
Kom net terug van MADracing voor een uitdraai van m'n Triumph Daytona 650. Volgens opgave Triumph zou het 114pk / 68Nm op de kruk moeten zijn...

SAE:

saesmall.jpg


DIN:

dinsmall.jpg
 
Nee die loopt zeker niet zoals het hoort. Het is een Kawasaki ZX-6R 636 en je haalt bovendien maar ~102pk maximaal? Lijkt me ook iets te weinig!
 
iemand nog opmerkingen over mijn uitdraai??
hij is van een fazer 600 met sebring open pijp....
denken jullie dat het goedkomt als ik zonder verdere aanpassingen hier een K&N filter op gooi (k&N in de originele filterbehuizing dus GEEN cones)

full
 
Natuurlijk is het dan niet vanzelf opgelost opeens. Je moet nog wel je motor laten afstellen op het nieuwe filter.
 
Natuurlijk is het dan niet vanzelf opgelost opeens. Je moet nog wel je motor laten afstellen op het nieuwe filter.

das leuk dat je dat zegt want ik hoor echt super tegenstrijdige dingen op MF
de 1 zegt dat je eem MOET afstelle en de ander zegt dus dat het wel goed zit omdat een fazer uit de fabriek al aardig rijk loopt.
Ik denk dat ik dus geen antwoord op me vraag hier ga vinde..dus moet nu toch maar w88 tot ie op de dynobank is geweest om het echte antwoord te wete
 
Zal ik mijn uitdraai hier ook maar eens posten van mijn oude 2003 R6 met two brothers demper, verders niks *O*

full


Op de bank bij Ritzen in Weert, daar stonden ze ook wel even te kijken van het vermogen :Y
 
WANHOPIG: iemand enig idee wat ik hiermee moet ???



(Afbeelding)

uhm, daar hebben ze alle grafieken door elkaar gezet, all gear run, vermogen koppel, air fuel etc.

Ik heb al deze grafieken los gekregen.

De piekerige blauwe is de all gear run :? (beetje vaag, meestal hebben die pieken van gelijke hoogte) , de rooie 'steil' omhoog lopende is het vermogen, de rooie licht steigende/dalende is het koppel

De rode lijn onderaan is je mengselverhouding, die moet rond die rode rechte streep zitten, hoe dichterbij hoe beter.
Dat blauwe onderaan :?
 
Laatst bewerkt:
uhm, daar hebben ze alle grafieken door elkaar gezet, all gear run, vermogen koppel, air fuel etc.

Ik heb al deze grafieken los gekregen.

De piekerige blauwe is de all gear run :? (beetje vaag, meestal hebben die pieken van gelijke hoogte) , de rooie 'steil' omhoog lopende is het vermogen, de rooie licht steigende/dalende is het koppel

De rode lijn onderaan is je mengselverhouding, die moet rond die rode rechte streep zitten, hoe dichterbij hoe beter.
Dat blauwe onderaan :?


doel meer op de 'gaten' die in de all-gear run te zien zijn en ontstaan naarmate het toerental oploopt.
Dit krijg ik er niet uit, motor pakt dus steeds hoger in 't toerental steeds later op. Ook gashouden en langzaam opdraaien gaat niet zonder ff een flinke stotter, erg lastig, bv. in een bocht.
Opvallend is dat de kitnaalden ook een stuk dunner zijn in vergelijking tot de orginele naalden...
(wanhopig, is niet overdreven B| )
 
Terug
Bovenaan Onderaan