€ 35 entree SBK in Assen

Eens / oneens

  • Ik ga

    Stemmen: 30 37,0%
  • Ik ga niet

    Stemmen: 51 63,0%

  • Totaal aantal stemmers
    81
ik lees dat de race 35 euro kost..maar vrijdags ..moet je dan ook betalen?
Wat dompteer jij eigenlijk, ééndagsvliegen? |( Bij dit meerdaagse evenement betaal je (al vanaf 1715) voor elke dag apart en om de spanning op te bouwen en er lekker in te houden betaal je het meest op de laatste dag.
 
Wat dompteer jij eigenlijk, ééndagsvliegen? |( Bij dit meerdaagse evenement betaal je (al vanaf 1715) voor elke dag apart en om de spanning op te bouwen en er lekker in te houden betaal je het meest op de laatste dag.

Niet :} Lekker puh.

Donderdags is gratis :P
 
Was ik die kleine kl*te zitjes vergeten waar ze alle taluds mee volpleuren. :(
knieën bij je voorbuurman in de rug, en inderdaad ja, jij die van je achterbuurman. :(
Je kunt niet lekker verzitten en f*ck a duck als er iemand voorlangs moet. :(
Vond lekker hangen in het gras lekkerder. :Z
Nog even en het wordt helemaal zo'n verzorgt dagje uit waarbij er matten onderaan de trappen liggen om je laarzen te poetsen. :r
Zo, dat is ff lekker uitgegald.
hier ben ik het wel mee eens. zat vorig jaar een tijdje bij de GT op van die blauwe plastic plankjes. kolere wat een nare dingen, en echt krap. bij de strubben op die houten tribune vind ik beter.
 
wat een gezeik om hier een topic over open te gooien als jij dat zo duur vind ga je lekker niet.
deze races zijn 10x mooier dan de gp.

stelletje kwel nichten ga lekker in DENHAAG staan met een spandoek!!
STUMPERT :X :X :X :X :X :X :X :X
 
hier ben ik het wel mee eens. zat vorig jaar een tijdje bij de GT op van die blauwe plastic plankjes. kolere wat een nare dingen, en echt krap. bij de strubben op die houten tribune vind ik beter.

Schitterend vind ik dit :? Eerst wordt er jaren lang geklaagd over die fuck houten bankjes waar je nauwelijks met je reet op je nr past en waar de planken van losschieten enz.... Nu hebben ze kuipstoeltjes geplaatst en ineens wil iedereen op een grastalud liggen/zitten/hangen. Is dit nou iets typisch nederlands? Als het mooi weer is is het te warm en als het regent regent het al het hele jaar :X Wat je ook doet, je doet het nooit goed. :r

Ik twijfel nog of ik op die kut hoofdtribune ga zitten met dat lelijk shitdak tegenover die slechte video walls,of op de houten bankjes met splinters, of in die veel te kleine en te harde met verkeerde pasvorm gemaakte kuipjes, of gewoon op die slechte verzakte met verkeerde hellingshoek gemaakte taluds achter die veel te hoge hekken met die veel te brede grindbakken ga zitten kijken naar die niet spannende ducati-cup die ik thuis op Eurosport met dat verekt slecht commentaar veel beter kan zien en niet in die klote drukte hoef te staan en en en en ............. :+

Soesoeki die lekker zit te zieken en elk jaar met veel plezier ( wat voor weer dan ook ) een hele dag geniet van de races op de TT en de WSB. Ik kan nu al niet wachten tot zondag :9 . Wel effe 500 km rijden ( retour )op die saaie klote route met veel te veel controles.........o shit daar ga ik weer :+
 
Ga eens naar een concert ofzo.
Betaal je gauw zo'n 60 eurie voor 3a4 uurtjes muziek :? :X
En een man/vrouw of 10 staan zich voor je uit te slofen.
Nu betaal je 35 eurie voor 8 uur vette actie en zo'n 150? artiesten zijn speciaal gekomen om jouw te entertainen. 8-)
SBK ROELS BIGTIME!!!!!! :} :} :}
 
wat een gezeik om hier een topic over open te gooien als jij dat zo duur vind ga je lekker niet.
Helemaal mee eens. Toch blijf ik lekker thuis :? We zitten in de eindfase van het kampioenschap, er zijn meerdere kanshebbers op de titel en vanaf nu moet iedereen vol aan de bak als ze aanspraak op de titel willen (blijven) maken.
Dus wordt er geknokt van begin tot en met het einde en ik wil elke actie zien. En een duel blijven volgen, bocht na bocht.
Dus juist voor de sensatie, spanning etc. volg ik elke seconde via de televisie.
Mis ik dan niet de sfeer?
Tja, het mij om de race, de gevechten en dan is de keuze niet moeilijk.
Zij die gaan, heel veel plezier gewenst!
 
Tv, biertje,bank, vriendjes en vriendinnetjes.
desnoods trek je voor het gevoel een nat motorpak aan :9 8-) :P

geregeld
 
Entree duur :?

Kregen jullie dan niet deze mail :+ :+

Goedenavond Patrick,

Van harte gefeliciteerd. Jij bent een van de vijf gelukkige winnaars van
onze prijsvraag, waarmee je 2 kaarten voor de WSB wedstrijd van a.s.
zondag hebt gewonnen. Op vertoon van deze e-mail en een identiteitskaart
kun je de kaarten bij het welcome center afhalen. Wij wensen je veel
plezier.

met vriendelijke groet,

Ed Smits
Hoofdredacteur Motorfreaks.nl

Waar is het welcome center eigenlijk :?
 
Entree duur :?

Kregen jullie dan niet deze mail :+ :+

Goedenavond Patrick,

Van harte gefeliciteerd. Jij bent een van de vijf gelukkige winnaars van
onze prijsvraag, waarmee je 2 kaarten voor de WSB wedstrijd van a.s.
zondag hebt gewonnen. Op vertoon van deze e-mail en een identiteitskaart
kun je de kaarten bij het welcome center afhalen. Wij wensen je veel
plezier.
Dank je voor dit mailtje.
Gewoon richting hoofdingang, staat ook wel op de borden aan gegeven.
Maarruh, zorg dat je er eerder bent dan ik, want ik heb je mooie mailtje als echt bijgewerkt. Alleen op mijn naam dan!
Thanx again!
met vriendelijke groet,

Ed Smits
Hoofdredacteur Motorfreaks.nl

Waar is het welcome center eigenlijk :?
 
full


Hoef je niet zo vroeg op, zondag :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan