€ 35 entree SBK in Assen

Eens / oneens

  • Ik ga

    Stemmen: 30 37,0%
  • Ik ga niet

    Stemmen: 51 63,0%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Ik weet niet welke ingangen ze deze keer gaan gebruiken,maar als je weleens naar ONK bent geweest dan moet je ingang hebben die de teams ook gebruiken om op het circuit te komen.Als je komt aangereden recht op het TT circuit af blijf je rechtdoor gaan en dan voor circuit kan je met de bocht mee naar links.Als je dan gewoon verder rijd kom je halverwege het circuit een ingang tegen aan je rechterkant.Daar in gaan en dan kom je uiteindelijk voor de hefboom uit die de tunnel inleid.als je recht voor de hefboom staat heb je aan de linkerkant vaak de kassa's en aan je rechterkant zie je een gebouwtje staan en dat is het welkomscentrum.
Entree duur :?

Kregen jullie dan niet deze mail :+ :+

Goedenavond Patrick,

Van harte gefeliciteerd. Jij bent een van de vijf gelukkige winnaars van
onze prijsvraag, waarmee je 2 kaarten voor de WSB wedstrijd van a.s.
zondag hebt gewonnen. Op vertoon van deze e-mail en een identiteitskaart
kun je de kaarten bij het welcome center afhalen. Wij wensen je veel
plezier.

met vriendelijke groet,

Ed Smits
Hoofdredacteur Motorfreaks.nl

Waar is het welcome center eigenlijk :?
 
Ik ga gewoon niet fuck de hunnebed bouwers !! als ze snel geld willen verdienen moeten ze maar weer turf gaan steken !!! :+ :+ :+
 
Ook wij (groep van 10-12 mtorrijders ) zijn geschrokken van alle veranderingen die het professionaliseren van het TT cirquit met zich heeft meegebracht..
Wij hebben Hartog zien winnen, en zijn tot vorig jaar trouw elk jaar naar de TT en SBK geweest, maar er is nu geen ZAK meer aan ...
prijzen rijzen de pan uit, voor in principe nog steeds hetzelfde als in '77 , dus inflatie meegerekend, zijn de prijzen voornamelijk extra gestegen voor de accomodatie, en die is juist hard achteruitgegaan....
Waarom moet een bocht als b.v. deSTEKKENWAL veiliger gemaakt worden, omdat er zoveel valpartijen waren...
Ja maar daar kwam juist de stuurmanskunst kijken, langste rechte stuk, haakse bocht met een DIPJE in het asfalt, ja daar gingen er nogal wat onderuit...
nu heb je daar een zittribune (iedereen zat toch altijd op de taluds) drank mag niet meer mee naarbinnen, en overnachten op het cirquit is al helemaal uit den boze, (er zou niet genoeg belangstelling voor zijn )
Frietje met een fricandel op het binnenterrein 5,50 euri Ik reken dat nog steeds als 11 PIEK zijn ze helemaal bedonderd
Nee wij vermaken ons tegenwoordig in OSCHERLEBEN, 24 uurs perfect geregeld, allles mag en kan nog, 500 km snelweg zonder max snelheid, kampvuurtje, BBQ alles geen probleem...
Zelfde bij een GP in Franrijk.. hele nacht vertier (GRATIS) slapen rond het cirquit, kampvuur, BBQ ,
24 uurs van Francorchamps idem dito...

ASSEN kan nog een hoop leren wat dat betreft, ons zien ze daar niet meer, nog maar te zwijgen van de standaard controles die je van en naar Assenkunt verwachten.... heb het wel gehad hier lang leven de commercie
 
Ook wij (groep van 10-12 mtorrijders ) zijn geschrokken van alle veranderingen die het professionaliseren van het TT cirquit met zich heeft meegebracht..
Wij hebben Hartog zien winnen, en zijn tot vorig jaar trouw elk jaar naar de TT en SBK geweest, maar er is nu geen ZAK meer aan ...
prijzen rijzen de pan uit, voor in principe nog steeds hetzelfde als in '77 , dus inflatie meegerekend, zijn de prijzen voornamelijk extra gestegen voor de accomodatie, en die is juist hard achteruitgegaan....
Waarom moet een bocht als b.v. deSTEKKENWAL veiliger gemaakt worden, omdat er zoveel valpartijen waren...
Ja maar daar kwam juist de stuurmanskunst kijken, langste rechte stuk, haakse bocht met een DIPJE in het asfalt, ja daar gingen er nogal wat onderuit...
nu heb je daar een zittribune (iedereen zat toch altijd op de taluds) drank mag niet meer mee naarbinnen, en overnachten op het cirquit is al helemaal uit den boze, (er zou niet genoeg belangstelling voor zijn )
Frietje met een fricandel op het binnenterrein 5,50 euri Ik reken dat nog steeds als 11 PIEK zijn ze helemaal bedonderd
Nee wij vermaken ons tegenwoordig in OSCHERLEBEN, 24 uurs perfect geregeld, allles mag en kan nog, 500 km snelweg zonder max snelheid, kampvuurtje, BBQ alles geen probleem...
Zelfde bij een GP in Franrijk.. hele nacht vertier (GRATIS) slapen rond het cirquit, kampvuur, BBQ ,
24 uurs van Francorchamps idem dito...

ASSEN kan nog een hoop leren wat dat betreft, ons zien ze daar niet meer, nog maar te zwijgen van de standaard controles die je van en naar Assenkunt verwachten.... heb het wel gehad hier lang leven de commercie
Damn, je hebt gelijk. Voor mij volgend jaar Ochsersleben.
 
Ik ga gewoon niet fuck de hunnebed bouwers !! als ze snel geld willen verdienen moeten ze maar weer turf gaan steken !!! :+ :+ :+

Dan kun jij dat als brandstof voor je fietsje gebruiken zeker? Als je soms mee wilt rijden, ik ga wel. (Met de auto, mijn zoontje van 3 gaat mee)
 
(Afbeelding)

Hoef je niet zo vroeg op, zondag :+

Nou vanaf Den Haag moet je toch meestal aardig bijtijds op en ........... ik behoor tot één van die idioten die al om 7:00 op zijn stek zit, om nog keuze te hebben :9 Alleen de mooiste stek is natuurlijk goed genoeg en zeker als ie dan nog gratis is ook.
Nou maar hopen dat dat wecome center ook al vroeg open is. Iemand enig idee? Wat is eigenlijk de functie van het welcome center? Kaartverkoop, ontvangst bobo's :? :? Als het een bobo center is gaat ie natuurlijk laat open en heb ik geen plek meer op de mooie stekken ;(
 
zo! wel waar voor je geld! Fraaie crashes, alleen in de 8ste ronde van de superstock ff iets te veel waar voor je geld. coureur overleden t.g.v. een crash waarna hij door een andere coureur is aangereden ;(
 
Los van alle ellende vind ik het minder en minder worden...

Zaten aan Stekkenwal...Geen merchandising, teringeind lopen voor een blikkie drinken van €3 (Ik niet, had LIDL gekocht :P ) als het nog te krijgen was |( .
IJstent gezien en voor een frietje een teringeind lopen.

Geen vidiwalls :(

Hoe moet dat volgend jaar komen met die bruisende tribune en misschien wel aanpassing nav vanmorgen :?

Van merchandising weet ik niet hoe het andere jaren zat, want toen heb ik altijd aan andere kant gezeten.
Maar tis niet slim van ze.
Of juist wel, want mensen die echt wat willen kopen en niet om willen lopen,kopen een paddockkaart...

 
Los van alle ellende vind ik het minder en minder worden...

Zaten aan Stekkenwal...Geen merchandising, teringeind lopen voor een blikkie drinken van €3 (Ik niet, had LIDL gekocht :P ) als het nog te krijgen was |( .
IJstent gezien en voor een frietje een teringeind lopen.

Geen vidiwalls :(

Hoe moet dat volgend jaar komen met die bruisende tribune en misschien wel aanpassing nav vanmorgen :?

Van merchandising weet ik niet hoe het andere jaren zat, want toen heb ik altijd aan andere kant gezeten.
Maar tis niet slim van ze.
Of juist wel, want mensen die echt wat willen kopen en niet om willen lopen,kopen een paddockkaart...

huh? ik zat aan de ruskenhoek (die flauwe knik voor de stekkenwal) en achter mij zaten tenten voor drinken/ijs/toilet/patat/hamburgers. merchandising heb ik inderdaad niet gezien.

die videoschermen heb ik ook gemist. vooral omdat die omroeper elke 10 seconden de opmerking maakte dat we op de videoschermen mee konden kijken. nou wij niet hoor. sterker nog. we hadden uitzicht van de strubben, tot duikersloot tot de GeertTimmer-bocht. nou. geen videoschermen op dat deel van het circuit. (meer dan de helft van het circuit)
 
Terug
Bovenaan Onderaan