“In Valencia rijden we voor jou, Marco“

Tip de winnaar

  • Aoyama

    Stemmen: 1 1,0%
  • Stoner

    Stemmen: 27 28,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 8 8,3%
  • Bautista

    Stemmen: 4 4,2%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Rossi

    Stemmen: 52 54,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Lorenzo/Kats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    96
Haha, let op, let op! Dit is de eerste keer dit seizoen dat iedereen er netjes geschoren bij loopt! *O* _O-

-edit-
Wel gaar dat de rijders het podium op mogen, en na tien seconden weer gezegd wordt dat ze weer mogen gaan zitten... :?

't Was inderdaad een lopende band gala. Prijs ontvangen, opzouten, volgende! :Y
 
Mooi einde met een staande ovatie voor Simoncelli. Kippenvel voor de zoveelste keer vandaag. :}

Zo, na dit gala en de prijsuitreikingen is seizoen 2011 écht over en uit. Op naar 2012!
 
Mooi einde met een staande ovatie voor Simoncelli. Kippenvel voor de zoveelste keer vandaag. :}

Zo, na dit gala en de prijsuitreikingen is seizoen 2011 écht over en uit. Op naar 2012!
En met deze wijze woorden, lieve kinderen, sluiten we dit topic :W
 
Mooi einde met een staande ovatie voor Simoncelli. Kippenvel voor de zoveelste keer vandaag. :}

Zo, na dit gala en de prijsuitreikingen is seizoen 2011 écht over en uit. Op naar 2012!

Was inderdaad een mooi einde. Moest net wel denken dat onder andere omstandigheden de familie van Marco daar gewoon gezeten had. Maar ja, ALS telt niet.......
 
Whow wat een race, alles wat bij racen hoord zat er in.
Eerst natuurlijk het moment van stilstaan bij de helaas overleden race collega.
Natuurlijk supperjammer dat er meteen na de start 4 man af stuiterd, maar dat is wel racen.
Dit zorgd er trouwens wel voor dat niemand Simoncelli pakkeerd in de WK stand.

Doorna diverse inhaal akties, spanning, wisselende weersomstandigheden en dramatiek.
Het leek in het begin de grote Honda show te worden maar daar stak het weer samen
met Ben Spies een stokje voor. En toch nog de beste coureur als winnaar al was het maar net.
Wat kan die Stoner rijden. Wel een rare eindstand. Van de eerste 6 zijn er 4 Honda's 2
Yamaha's en pas op 7 Rossi met de eerste Duc.
Zou het 1 2012 dichter bij elkaar liggen met de 1000cc machines?

bigscale
 
Post van nieuwsgroep.

MotoGP 2011 Valencia MotoGP Race BBC

De lange uitvoering van het programma vanmiddag, de race met voorbeschouwing en nabeschouwing op de Red Button.

Hele volledige uitzending te downloaden.

NZBIndex - We index, you search
 
Had ja.. en kortere overbrenging, licht dat eens toe. :?
Misschien bedoelt hij dat de diameter van de band kleiner is aan de buitenkant? Dat zou dan toch juist nadelig zijn?

Was misschien stoner zo slim om zijn motor voor de laatste paar bochten in een andere setting te zetten? Kan me voorstellen dat Spies nog in een benzine-bespaar-stand reed.
 
Wat was ik pissed off aan het begin van de race, had hem bijna uit gezet.. en dan uiteindelijk toch zo'n vette race om te kijken,.....
 
[afbeelding]
Zeker weten, met jongens zoals Schwantz, Rainey, Lawson en natuurlijk Randy Mamola :} :}
Die machines met "maar" 160 pk waren bijna niet te bedwingen en de jongens die er op zaten gingen tot het uiterste. Nu haken ze af als er een scheet dwars zit.
Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.

Ja, inderdaad. Check even wie de meest succesvolle coureur was, sinds 2007.
Da's toch een aardige periode om te zeggen wie de beste is.
Oh, verrek, da's Stoner ;) 2 WK's, meeste overwinningen, prutscoureurtje eigenlijk.

En wie zal volgend jaar lekker meedoen om de titel? Vermoed dat dat Stoner, Lorenzo en ik hoop (maar vrees van niet...) ook Rossi zullen zijn. Hoewel ik denk dat Yamaha in deze crisistijd niet de nodige yens in de ontwikkeling van de 1000cc M1 gaat stoppen.
 
En wie zal volgend jaar lekker meedoen om de titel? Vermoed dat dat Stoner, Lorenzo en ik hoop (maar vrees van niet...) ook Rossi zullen zijn. Hoewel ik denk dat Yamaha in deze crisistijd niet de nodige yens in de ontwikkeling van de 1000cc M1 gaat stoppen.

Oh, en Honda komt uit Timboektoe? Vlak Spies niet uit btw.
 
Denk dat Spies beter gaat presteren in 2012. Hopelijk Rossi ook, maar wereldtitel voor een van de twee? We shall see
 
Misschien bedoelt hij dat de diameter van de band kleiner is aan de buitenkant? Dat zou dan toch juist nadelig zijn?

Was misschien stoner zo slim om zijn motor voor de laatste paar bochten in een andere setting te zetten? Kan me voorstellen dat Spies nog in een benzine-bespaar-stand reed.
Daarom ben ik benieuwd naar de uitleg. :)

Spies was gewoon de laatste bocht iets te voorzichtig denk ik.
Kwam ook iets buiten de baan -op minder goede delen van het circuit uit.
Maar goed .. te voorzichtig weet je pas achteraf. Hij is niet gevallen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan